asergiev Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Здравейте! Имам проблем с лампата на подгревните свещи на A6 4G Allroad 3.0 2013г. Началото на тази седмица излезна индикацията на таблото и колата спря да върви, влезна в аварийн режим и стана много мудна. Закарах я при майстора, закачи я на диагностика и излезе грешка, че на 6ти цилиндър има изгоряла свещ. Днес колата си я взех с 6 сменени нови свещи. Като си тръгнах от сервиза всичко беше наред, колата си вървеше много добре, нищо не светеше по таблото. По-късно излезнах, минах около 3-4км. и лампичката пак светна и колата отновно влезна в аварийн режим и спря да върви. Някой срещал ли е този проблем и дали може да ми даде идея или съвет, че майстора ми явно не е "майстор"... Благодаря предварително за отделеното време, Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Това е чек лампа, не казва нищо повече от това, че има наличието на проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Светва ли и check engine? Трябва диагностика, може да са много неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 Като за начало смени майстора, както и сам си се досетил. Тая лампа задължително трябва да е записала грешка, която да те насочи. Обикновено показва проблем с периферията на мотора - турбо, актуатор, дросел и т.н. Питай пак майстора дали не е имало и други грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 По-добре да си купи вагком, иначе ще го карат да сменя наред като го видят, че не е в час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Тази кола и без свещи и реле ще пали и ДПФ ще регенерира без проблем. Това не е БМВ. Нещо с налягане на горивото или управление на турбото има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване