Jump to content

Различни въпроси за моята Ауди 100 С4


Shnureaga

Recommended Posts

Здравейте, утре (ако не стане Геобуря :D ) ще придобивам тази кола - 1994та година Ауди 100 С4 138 коня, 2.0 16в бензин-газ, прегледана и изрядно вървяща. Любопитно ми е за лятото с какви джанти и гуми да я оборудвам, тъй като сега със зимните гуми и смотани тасове и доста неугледна :)

Колебая се за по-красив външен вид да избера 16-ки лети джанти 7J с по-широките 215/55/16 или да се придържам към по-достъпните 15-ки с гуми 195? На това голямо купе мисля, че 16-ките ще стоят по-добре, но кажете моля какви са вашите наблюдения и опит с конкретните два размера на джантите? Също ми се струва, че 205 на 7J дали няма да са теснички и при паркиране да остъргвам джантите в бордюрите, де да знам? И какво трябва да съобразя за закрепването освен 5х112 междуболтово разстояние - размер на главината? И от кои други модели коли джантите ще стават без излишни главоболия при монтажа? Разлики в разхода, возията, ако искате качете снимки да видя кое как седи на вашите коли :)

Ще се радвам на положителна обратна връзка и дано няма много хейтърски коментари от сорта на "баси гробарника 25-годишен си взел". Благодаря, приятен неделен ден :)

viber_image_2021-01-06_21-41-42.jpg

Редактирано от VBI
Промяна на заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сега е със зимни 15ки и 195/65/15 и мисля за лети джанти 16ки да речем 205/55/15. Надали ще се развали комфорта чак осезаемо, пък гъзарията е ясна, но искам хем да има приятна возия, хем и да има приятен външен вид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16-ки който модел ти допадне на визия, аз съм с 9броя от класическата петолъчка дето се продават по 2 за лев. 205/55/16 гуми са на смешни цени, летните Nexen-и ми дойдоха на 270лв 4-те, зимните на 300. Ако искаш малко по-висока гума, може 205/60 или 215/55, като цените са с 5-10лв на гума по-високи. 

Преди за лятото карах с 235/45/17, като возеше отвратително. По късно минах на 225/50/17 и въпреки че излизат близки по калкулаторите, осезаемо повече пълнеше калника и возеше по-добре, но ми попадна добва възможност да продам джантите с гуми по-скъпо отколкото ги взех и след година каране. Откакто колата остана да се кара от жена ми не искам и да чуя за по-големи от 16'' джанти.

Лично мое мнение е че повече от 17'' не и подхожда на ц4-ката, но това е индивидуално и най-важното е да ти харесва на теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, харесал съм джанти 16 цола 7Jx16 ET40 5x112 70мм отвор с втулки за 66,6мм, дали този отвор пасва на моите главини и на 7J колко широки гуми трябват, за да не стоят теснички? да са леко извън джантата, за да не драскам джантите при паркиране? ET40 ще рече, че са изнесени или прибрани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

централния отвор е 57.1мм, това което си харесал не е за теб. придържай се към оригинални джанти за модела. 16" джанти са перфектни с гуми 205/55/16, на зимните съм с такива и вози много добре. Гледай за джанти с ЕТ по малко от 40 - изглежда по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quote

централния отвор е 57.1мм

А джантите, които съм харесал са с отвор 70 мм, продават ли се втулки и могат ли да се напаснат тези джанти, наистина много съм ги харесал! И предполагам гуми с борд са доста по-скъпи от обикновените? Гледам 205/55/16 има нови в емага на 85 лева няколко предложения дори, за истински марки не говорим за 200 лева на гума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите вече са факт :) Чакат да бъдат обути за лятото с 205/55/16 :) Джантите са Dezent RB Dark 16 цола 7Jx16 ET40 5x112 70мм отвор, с втулки за 14 лева комплект мисля ще заспят :) Търся болтове с конусна глава и не знам каква дължина :) знам, че не е тук мястото, но ако на някой му артисват да пише на ЛС. Също съм отворен и за предложения за гуми втора ръка, но не по-стари от дот 2016та примерно. лека и приятна вечер на всички :)

 

 

IMG_20210116_211046.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Дано не продължа да си пиша сам :)

Някой знае ли как по дяволите се сверява часовника, аналогов е, по средата на таблото. По панела на таблото има само 2 врътки, едната е за временния километраж, другата, която е ору оборотомера - не функционира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 80ката е с тази врътка под оборотомера - на ляво часовете, на дясно минутите. Но на 100 не знам, и все пак не вярвам да е нещо много по-различно. Логично е това, което е на таблото, да се управлява от нещо намиращо се на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като вече 5 дена оглеждах коя гума как седи на 7J джанта 16ка мисля, че ще се спра на 215/60/16 две нови за отпред и две карани с не много стар дот за отзад. Гледах цените на нови гуми в емаг и има доста избор за нови гуми дори в рамките на 100те лева за брой. Други идеи за магазин за нови гуми?

 

И след като днес наслагах нови колонки по вратите ме чеше крастата за следващата щуротия - сиво карбоново фолио по цялата кола. Знаете ли къде правят такова изтрещяване и колко може да струва? Не говоря като да стане джам за изложбен салон разбира се, купувал съм си карбоново фолио от илиенци, но надали ще се захвана аз да го лепя. От порядъка на 10 лева кв.м. беше цената, имаше различни дебелини на фолиото. Боята по предния капак и покрива е адски матирала и за боя изобщо няма да мисля за някакви хиляди левове, просто не си заслужава.

 

Поздрави и лека вечер, ще се радвам някой да драсне мнение по темите в главата ми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нормална боя би струвала около 1200 лв, то колко мислиш ще ти струва качествено фолио с труд да стане като хората? Няма да си на далавера. Ако ще я караш тая кола - боядисай я..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч съм от мисълта да се втилявам толкова за 1200 лева, мислех, че фолио би струвало по-евтино и затова го имам като идея, нямам представа колко може да ми искат, затова питам. Не говоря за plastidip, а обикновено фолио, с което да стане един цвят цялата, дори да има шупли с една карфичка се замазва положението, лепил съм на лаптопи и телефони и други плоски повърхности и става доста прилично за тънки кинти. Мисля, че до 500 лева мога да дам, а защо не и 300 с мой материал. Някой сръчко за 2 дена с помощник защо да не вземат по 150 лева :)

А тези "тиренца" на таблото какво индикират, някой знае ли?

 

IMG_20210215_145404.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

ОК, протече радиаторчето на парното и се налага да го сменя. Препоръчайте някой, който може да свали таблото качествено и сръчно без да има последствия и щети после, някой уравновесен с нервите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladi Благо е благ човек :) Колата е от него, да :)

 

Иначе сменихме термостата, защото не отваряше 2ри кръг на охл.с-ма. Долния маркуч към радиатора стоеше студен при загряла кола и налягането се е чудело откъде да излезе и е избило откъдето е можело. Губеше антифриз. Може да не се налага да се сменя радиатора на парното. Сега спря да вкарва изпарения от антифриза и да омазва джама, като покарам още известно време ще видя дали това е бил проблема. Иначе сменихме и свещите и възд.филтър и колата взе да работи правилно на газ, дори ми разпробиха тръбичките дето вкарва газ в София Газ Ауто на Сточна гара (Хаджи Димитър) и колата тръгна след 3000 оборота хаха. Абе някой "разбирач" е монтирал газовото. Изпарителя имаше възд.възглавница и той беше студен при загряла кола, обезвъздушихме го и сега работи равномерно както на газ, така и на бензин.

 

 

@Онуфри Защо нито един майстор не го знаеше това? 🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да стане добре с фолио, трябва основата да е перфектна. Внимавай с киченето на колата, че границата между добре изглеждаща и цигания е много малка. На този автомобил му е достатъчно едно ниско окачване, хубави джанти с малко ЕТ и боя - нищо повече, за да изглежда много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, може ли админ да промени заглавието на "Моята 100ца 1994", понеже ще питам за различни неща, не само за джанти :) Например сега на дневен ред е смяна на радиаторчето на парното и някой дали го е сменял при читав майстор в София, понеже не искам след сваляне на таблото после да трака и хлопа. Това може да е краят на цялата игра :( Започна да вкарва изпарения от антифриза в купето, когато пусна парното, вече сипвах 1 път стърготини за запушване, но много бързо смених целия антифриз с нов без да покарам по-дълго време с тях. Мих стъклата със спирт плюс малко вода и чиста микрофибърна кърпа, но продължава да замъглява зловещо, така не може да продължава. Вярно идва лято и няма да карам на парно, но възнамерявам да карам колата занапред и не сменям коли през 1-2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на климатика се вади от под чистачките, но там с моя човек, който сервизира всякакви коли от много години, той каза, че не вижда там радиатора на парното. Аз като вдигна капака сякаш блондинка гледа вътре и не мога да твърдя нищо категорично. Тръбите от охл.с-ма влизат към купето от страната на шофьора. Ако гарантираш за думите си съм готов да ти платя да го смениш без сваляне на таблото. Сериозен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зловещо не се сваля таблото,от него се махат въздуховоди .Има тема със снимки. И ще платиш добре ,като се има в предвид майстора ти,какво ти е казал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...