Shnureaga

Различни въпроси за моята Ауди 100 С4

Recommended Posts

Ако имаш желание дай линк към темата, моля. Затова съм тук, търся 2ро и 3то мнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега, точно тук в този форум има много информация за 100 Ц4. На търсачката пишеш какво те интересува и подфорума в който го търсиш и излизат темите - после четеш със седмици :).

Смени и майстора - явно и той гледа като блондинка в тези автомобили. Твоя автомобил няма филтър за купето, таблото НЕ СЕ СВАЛЯ, внимавай и какво радиаторче купуваш, масово са с по малък диаметър на тръбите и маркучите са големи и следва постоянни течове около тях (лекуват се и те).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси, пич за отговора, отидох на друг майстор, сменил е кранчето на парното вакуумно някакво било, сваля се само централната конзола, радиаторчето на парното също, 150 лева ми взе плюс 30 да допълни климатика :) Вече не тече, но мокета в цялата кола е вир вода... Проблема ми е, че аз нищо не барам по колите и съм тук само за съвети и сухо инфо. Скоро усилвател и буфер, защото тия нежни колонки във вратите ги смених, но няма грам силица музиката... После като се задържи топло времето ще налепя карбоново фолио в разни патерни, да стане по-атрактивна и те така :)

Аджеба намират ли се лесно нови части за 27 годишна кола и кои са основните магазини, в които да си ги набавям? Обаждат се някакви леки тропания в предницата и като се засилят да съм готов с решение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом само питаш и не пипаш - обръщай се към майстора ти, той ако е читав човек ще ти каже кои части да ти вземе и от кой по-голям доставчик ще ти ги докара. А ако не е читав - сменяй майстора и пак следвай горния съвет.

Като почнеш сам да си правиш колата - тогава има смисъл да питаш и да ти влезе в употреба такава информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не виждам лошо в това да се интересувам, иначе и баба знае без питане да влезне в първия сервиз и да си отвори портфейла.

С какво да си измия стъклата, останали си наслоявания от изпаренията от антифриза и сега като прави конденз на влажно време пак се запотяват и замазват, търкам с чист микрофибър, но само се маже. Чист спирт? Меглио? Препарат за прозорци обикновен?

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Препарат за стъкла и най обикновен вестник - чисти перфектно стъклата.

Мокета лятото ще изсъхне,само не слагай гумени стелки за да не задържаш влагата.

В подфорума Купувам/продавам има хора които продават части, прегледай ги и ще видиш,че от много време се занимават с това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смениха ми, оказа се кранчето на парното, 150 кинта, не е болка за умиране. Днес се замислих, тая кола има ли катализатор фабрично, и ако да, ще трябва да ходя да го гледат дали е свален, че сега за следващия преглед ще си е*е майката какво ще излезе по колата, като например и газовата не знам колко е "законна"...

Поздрави и мерси на отзоваващите се.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма го катализатора, Благо така я купи навремето. :)

Иначе трябва да има.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чудно :) Благодаря ти, а за газовата трябва ли да имам хартиен паспорт или какво се иска, за да мога да мина на преглед?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минах прегледа без ядове, дадоха ми евро 2 :) Скоро обаче ми болкира АБС помпа и лампата на таблото свети, отказаха ми спирачките един ден, педала стана на кокал и замалко да се пребиеме, както и да е, Бог с нас, чист късмет. Можете ли да ми помогнете да намеря такава помпа:

https://postimg.cc/gallery/hTLSWCB

Номера на рамата е WAUZZZ4AZPN103750

Колата е Audi 100 C4 avant 10.1993 140 коня 2.0 16V

viber_image_2021-09-03_16-20-51-943.jpg

viber_image_2021-09-03_16-20-52-021.jpg

viber_image_2021-09-03_16-20-52-102.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това не е помпа. Би трябвало да са 4 независими клапана, управлявани от блок (в 80ката е в багажника, лявата жабка, напред към седалките). Много трудно да блокират едновременно. Случвало ми се е един да блокира, колата тръгна на една страна.. и да опасно е. Прочети я за грешка със vcds-а, за да си на ясно какво става, само лампата на таблото не показание. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз нямам нужните кабели, софтуери и умения да го направя. Къде в района на Обеля, Надежда, Люлин могат да ми я прочетат?? Днес си я прибрах от "майстора", при който вече няма да отида....... сменил е АБС модула/помпата и промяна няма, едни пари на вятъра хвърлих. Поне каза, че е изключил буксата на АБС и имам нормални спирачки, серво, без АБС, но да се надявам, да не се вдърви педала по някое време. Все пак продължава да свети лампата на таблото в "жълто" и искам да имам АБС. Препоръчайте сервиз да я вържат и да прочетат компютъра?? Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кабела и софтуера се намира за под 15-16 лв за тия коли, най-елементарния vcds ще ти свърши работа, ако не плануваш да се занимаваш по на сериозно. Работата с него е елементарна и ако искаш да си спестиш разправии с псевдо-майстори те съветвам да се сдобиеш с такъв. В София не знам човек, може някой колега да се включи, иначе за Пловдив мога и аз да помогна с четенето.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/8/2021 at 5:43 PM, Shnureaga said:

Аз нямам нужните кабели, софтуери и умения да го направя. Къде в района на Обеля, Надежда, Люлин могат да ми я прочетат??

 

Хеед'91 в кв.Надежда (Връбница). Иначе за София може да питаш и във форумните сервизи на VW - vaskoto1 и Elbatron (последните са в с. Лозен).

Edited by 6matkar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих връзка с едни викат им "братята", в кв. Бенковски май казаха че са, другата седмица съм при тях. Били ауди богове и даже се оказа, че познаха колата още по телефона като говорихме, вика "тва на Благо аудито ли е?", баси :)

 

От друга страна на газ в ниските обороти се дави и придърпва, сменени си филтри на газта, свещи и съм минал през София Газ Ауто за настройки през компютъра - промяна няма. След разговор със зет ми (автомонтьор) ме посъветва да сменя кабелите на свещите, защото дори на бензин има леко загатване за подобен проблем - при потегляне от покой прекъсва и след 2500 оборота и на дълъг път е ОК, но на газ в София по светофарите всяко потегляне трябва да подавам повече газ да не се дави... дайте мнения и откъде мога да си намеря нов комплект кабели за свещите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Shnureaga от магазин за авточасти. Не знам какво очакваш да ти се каже? Втора ръка няма да сложиш, нормално, значи нов от магазина. Марка според джоба, за пример - beru са си супер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искаше ми се да мога онлайн да си поръчам. Вчера рових в нета, но ударих на камък, тъй като не знам много сайтове за авточасти. Както всеки българин търся евтино и прилично качество, затова питам някой да препоръча магазин, където ще мога да открия тия два фактора. Ще мина другата седмица през няколкото авто магазина, които са ми в околността.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има потребители във форума, които се занимават с продажба на авточасти. Аз ползвам услугите на    @gsb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще използвам темата си да попитам, стреляйки в тъмното: Преди известно време светна лампата на АБС на таблото и респективно АБС функцията не работи вече, просто съм със серво спирачки. Смених АБС модула - няма промяна. Ходих на друг майстор - чекна всички датчици на 4-те колела, както и "новия" АБС модул - не се отчете проблем. Някъде прочетох, че някой с подобен проблем е сменил казанчето на спирачната течност и му се било оправило. Тези дни ще сменя самата спирачна течност, но казанче към момента нямам време да търся. Освен тази идея някой друго нещо да предложи, че да оправим проблема с този АБС ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж зад страничната кора отляво (под дръжката за отваряне на предния капак) при краката на шофьора се намира релето на ABS-a - лесно ще го познаеш има бушон отгоре. Когато се повреди спира ABS-a и не може да се пусне от копчето. И да е здрав блока на ABS-a ако не работи релето го изключва. Обикновено проблема е в студени спойки или прекъсната писта.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, VBI said:

Когато се повреди спира ABS-a и не може да се пусне от копчето.

Благодаря ти за насоката! Само да отбележа, че нямам копче за АБС-а, постоянно е зацепен, когато работеше... Колата ми е края на 1993-та С4 ауди100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпреки, че нямаш бутон релето трябва да го има.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за инфото!

 

Имам и други дертове към момента и покрай клиповете на бри4ка реших да пиша на Q-service и Audi World, направо ще постна е-мейла, който им пратих, да не го перифразирам и пиша наново. Надявам се да няма криви коментари и обидни подхвърляния, просто в момента това мога да си позволя и нямам 10 бона за друга кола. Ако някой иска лично да се заеме и/или може да предложи майстор като майстор, който няма да гледа на колата като "половин кола" и ще иска да я поправи - нека пише.

 

Quote

 

Здравейте,
 
Колата е Audi 100 C4 avant 2.0 16V 140 коня - бензин/газ (електронен инжекцион) код на мотора АСЕ - края на 1993-та година, комби.
 
На празен ход оборотите варират сякаш иска да гасне и колата "притреперва" и в ниските обороти между 1500-2000 има един "лаг" - това го прави и на бензин, на газ е още по-осезаемо, поради което в градски условия е много дискомфортно да се кара. Особено зимно време в града трябва да я изчаквам да вдигне над 50-60 градуса, за да превключа на газ и да не ми гасне по светофарите.
 
Друг проблем - лампата на АБС светна на таблото и оттогава нямам АБС функцията на спирачките, спират като серво само. Измерени са 4-те датчика на всяко колело, както и самия АБС модул (който самосиндикално майстора ми реши, че ако го сменим щял да се оправи проблема - уви, не е от този модул и сега си "возя" оригиналния на БОШ в багажника............). Тези замервания са правени дотук - причината за липсата на АБС остава неразгадана.
 
Постарах се да опиша най-подробно това, което знам, че е правено по колата и какви са настоящите проблеми с нея. Ще очаквам да ме ориентирате с груба цена на диагностика за тези неща и дали изобщо "чоплите" такива стари коли. Иначе колата изглежда е пазена, но годинките си казват думата. За съжаление това е което мога да си позволя на този етап. Ще очаквам отговор по е-мейл или на телефон 089 5556135
 
Поздрави и лек ден,

 

 

 
Edited by Shnureaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

По другите теми вече съм забравил как какво що, но за АБС-а имам същата 100ца и беше от компютъра под задната седалка. Тези нямат диагностика и не може да се гледа, но като го отворих да го разгледам беше пълен с окис. Смених го и системата работи на 100%!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.