Jump to content

Не иска да запали помощ


Nameless

Recommended Posts

Здравейте на всички наскоро закупих Ауди а3 1.8 125кс 2000г което беше обърнато на лявата си страна във катастрофа и след катастрофата повече не иска да запали проверих бушоните и всичките са здрави за релетата не съм на 100% сигурен че са здрави но при опит за палене цъкат което ме води до мисълта че са здрави след това го закачих на компютър и направих няколко теста и се оказа че не достига ток до свещите и след това видях че е спукана бобината смених я но същата история пак не иска да запали а до самата бобина достига ток кабелите на свещите и самите свещи са наред ако някой знае каква е причината поради която не иска да запали моля да пише 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При катастрофата краш-сензора е прекъснал  подаването на горивото.

За да се възстанови, трябва да се натисне съответния бутон, обикновено е под шофьорската седалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах, върти но не пали или не може даже да завърти.

Ако комутаторите на бобините не са на едно с тях, може да ги провериш.

Също както казаха, заради катастрофата може да е прекъсната веригата към горивната помпа.

Това се усеща като дадеш на контакт и чуеш тя дали завърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно върти но не пали. Ако изобщо не върти, колегата щеше да каже.

 

В такива случаи стартовата течност доста помага: цък!

 

Ако запали и след това изгасне значи не отива гориво. Ако изобщо не запали има проблем с токовете или кислорода.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивната помпа си работи двигателя вече е пълен със бензин и  колата върти но няма искра на свещите а за краш сензор не можах да намеря търсих навсякъде само зад жабката не съм проверил ток стига до бобината но след бобината няма ток а бобината е здрава 

Редактирано от Nameless
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.01.2021 г. at 20:23, nikrga написа:

Не. Но нямат ли? 

Нямат.

 

Преди 1 час, Nameless написа:

Горивната помпа си работи двигателя вече е пълен със бензин и  колата върти но няма искра на свещите а за краш сензор не можах да намеря търсих навсякъде само зад жабката не съм проверил ток стига до бобината но след бобината няма ток а бобината е здрава 

Закачали ли сте я с диагностична апаратура за да видите дали има някакви грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Онуфри написа:

Нямат.

Това ми се струва крайно неправдоподобно, но ако все пак е истина, говори твърде зле за Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Schnura написа:

Точно на този мотор не знам дали е заедно с лулите.

Тук са отделно, Пеца. Кабели като за АСЕ и 6А. Но дълги по половин метър.

 

На 10.01.2021 г. at 19:59, Онуфри написа:

Ти виждал ли си А3 с краш сензор и бутон?

:D Добро включване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Имаш ли реле  №30 ,позиция 17 ако имаш презапои контактите.https://www.ilcats.ru/audi/?function=getParts&market=RDW&model=A3&modelcode=201&year=2000&group=9&subgroup=937&part=937030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този мотор няма реле 30, също комутатора е в бобината, в общ корпус са. Щом идват +12 волта до черния кабел значи изолираме вероятността за аларма/устройство пртив кражба (все пак нямаме искра по цилиндрите), остава компютъра да не пуска импулс към комутатора. Аз затова питах дали е закачана, дали има грешки и т.н., трябва да се тръгне отнякъде.

Преди 6 часа, nikrga написа:

Това ми се струва крайно неправдоподобно, но ако все пак е истина, говори твърде зле за Ауди.

Кое е зле? Рено, което се движи по родните пътища нацелва дупка и изгасва. Оттам репатраци, разходи, отива в сервиз, натискат му бутона и продължава. Смях най-страшен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Онуфри написа:

 

Зле е затова, че в този случай не са предвидили аварийно спиране на подаването на гориво при катастрофа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече за четвърти път се закачва на диагностика и не показва никакви грешки единствено пише system ok и нищо друго.

 

Но гледах че на следващия модел 8P е пълно със разни сензори което ме води до мисълта че и тук на 8L трябва да има някъде на всички други аудита ми излиза че е при акумулатора някъде но тук не намирам.

22 hours ago, Онуфри said:

Нямат.

 

Закачали ли сте я с диагностична апаратура за да видите дали има някакви грешки?

Да но няма никакви грешки показва че всичко е точно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Nameless написа:

Колата вече за четвърти път се закачва на диагностика и не показва никакви грешки единствено пише system ok и нищо друго.

 

Но гледах че на следващия модел 8P е пълно със разни сензори което ме води до мисълта че и тук на 8L трябва да има някъде на всички други аудита ми излиза че е при акумулатора някъде но тук не намирам.

Да но няма никакви грешки показва че всичко е точно 

Добре, а свещите като ги свалите след опити за запалване мокри ли са, или са сухи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, buzzi написа:

На какво е закачате та има такъв надпис? System ok?

Сигурно на фиса му изписва ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да се направи с VAG-COM и да се качи лога тук. Тази диагностика не знам каква е, но ми се струва че не е специално за VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/12/2021 at 10:50 PM, buzzi said:

На какво е закачате та има такъв надпис? System ok?

Не съм на 100% сигурен но мисля че беше Delphi 

On 1/12/2021 at 10:59 PM, Онуфри said:

Добре, а свещите като ги свалите след опити за запалване мокри ли са, или са сухи?

Мокри са 

On 1/12/2021 at 9:38 PM, plamen 73 said:

датчика  колянов вал виж

Смених го но пак същото ще пробвам още веднъж със друг датчик за всеки случай да не би да е менте датчика 

Зад жабката намерих два откачени кабела единият е за ейрбега а другият не знам какъв е женска букса със четири дупки червен и черен кабел не знам каква роля играе но и също не намерих къде да го закача 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимка на този кабел.

Иначе си намери един ВАГ-КОМ и я сканирай за грешки. Нали си на ясно че не може да няма нито една грешка след като кабела на еърбега е в жабката??

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така колата и се прегледа цялата инсталация по двигателя и няма никакви проблеми смених датчика за коляновия вал и пак нищо и преди два дена съсед ми разхлабяше една а3-ка и реших да му дам да пробва моят нов датчик да не би да е менте датчика и неговата кола не иска да запали след това сложих неговия датчик на моята и запали и отидох да ми сменят датчика защото още беше в гаранция прибрах се сложих го и пак нищо още един датчик менте и пак чисто нов върнах го пак и след това купих един втора употреба и вече всичко е точно колата работи а до еърбега закачих го но лампата на таблото пак си свети 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...