Jump to content

Крушки за къси светлини


FiveWish

Recommended Posts

Здравейте!

 

Питането ми е елементарно за повечето от вас, но аз не знам и реших да ви попитам.

 

Карах колата дълго време с едни и същи крушки за къси светлини, но изобщо не светиха добре и реших да ги сменя с нови. На самият фар късите светлини са с лупа и си е отделна крушка само за тях. Не съм имал никакви проблеми от сорта на горене или греене. Старите бяха HELLA 12v, 55w, H1.

 

Сега закупих: OSRAM NIGHT BREAKER® LASER +150%  64150NL-HCB 55W 12V P14.5S HCB2BOX

Тип на крушката: H1

Електронапрежение [V]: 12

Номинална мощност [W]: 55

Изпълнение на фасунгата: P14.5s

+ 150% повече светлина

+ 150м по-дълга дистанция

 

Всичко свети, още не съм ги пробвал дали имат разлика със старите. 

 

Та въпросът ми е следният: тези новите крушки могат ли да стопят кабелите, буксите или нещо друго по самият фар? Знам, че е тъп въпрос, но познати ми казват, че са били много силни и голяма температура развивали и щели да стопят всичко. Вярно ли е?

 

Колата е А3, фейслифт, 1.9 дизел, 2002 година

 

Живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такива крушки на къси, дълги и халогени вече над 2 години. Няма опасност за кабелите, защото крушките са същата мощност като оригиналите: 55 вата, което означава че дърпат същия ток. Малко по-силното светене го постигат с един трик, който няма да се задълбочавам да описвам, само ще кажа че им скъсява живота. Така че си пази касовите бележки през първите 2 години, ако изгорят да ги подмениш.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако старите халогенни не светят добре, най-вероятно проблема е във фара. Тази светят малко по-силно от оригиналните, а това +150% е маркетингово заблуждение. Не светят със 150% повече, а 150% от оригиналните и то в най-добрия случай. Демек ако оригиналните са 1000 лумена, тези ще са 1500. Освен това пише "up to 150%" което ще рече "най-много 150%".

 

Реално светят една идея по силно от обикновените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

 го постигат с един трик, който няма да се задълбочавам да описвам

 

И все пак мисля, че ще е полезно да го чуем. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е във фара, как да го почистя, за да свети малко повече, както е било преди да кажем? Споменах, че е тип лупа, крушката е в нея и не съм наясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Atlantis написа:

И все пак мисля, че ще е полезно да го чуем. Благодаря предварително.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Atlantis написа:

Не си съвсем прав, да знаеш. Само ти казвам.

 

Аз пък ти благодаря че ми каза.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не е безмислен диалогът, ще ти кажа, че знам  как постигат ефектът найт брейкър, както при съдържанието на запълените с газ газоразрядни крушки (ксеноновите), промененото разстояние на електродите им, а така също и спецификата на химичния състав на въпросната "телена" жичка при халогенните крушки така, че да не надвишава определена температура, за сметка на силата на светлината. За това казах, не е само това.

Освен това, на всяка кутия с крушките, освен сертификата за качество, има и графика кое за сметка на кое е, в съотношението живот/лумени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта го постигат чрез повишаване температурата на филамента, което пък го постигат чрез по-тънък и по-къс филамент, така че съпротивлението в нажежено състояние да остане същото като при обикновената халогенна крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, FiveWish said:

Ако проблема е във фара, как да го почистя, за да свети малко повече, както е било преди да кажем? Споменах, че е тип лупа, крушката е в нея и не съм наясно.

 

За съжаление няма да стане само с почистване. Най-вероятно е изгоряло покритието на рефлекторите на лупите, което означава че каквито и крушки да сложиш, фаровете няма да светнат добре. Единият вариант е да се разглобят фаровете и да се рециклират рефлекторите, а другият вариант е да си купиш нови фарове. 

Capture.PNG.ec9dda6dbfe400c8dc89d5b030f68e7f.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря ви на всички за отговорите! Така ще карам и без това автомобила доста амортизира и пътят в скоро време ще е само един. Бъдете живи и здрави, всичко най-добро!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...