Jump to content

Audi A6 4F 2,0TDI 2010 - мнение по конкретна обява


Recommended Posts

Карам Мултитроник вече 15 години, до сега само му сменям маслото. С Мишо още не съм имал честта да се запозная, но ако се наложи ще го направя с удоволствие. Препоръчал съм го поне на 10 човека в този форум и нито един не е останал недоволен. Иначе колегите които са ходили при него казват че се е прибрал в България за постоянно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на теб, това можеш да го пишеш по темите с безкрайните ходения по мъките на собственици на мултитроници. Добре, че спряха да го слагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, VBI написа:

При същите условия (изправна скоростна кутия), при типтроника се сменя масло и филтър на всеки 100 000км (въпреки че някои не го сменят изобщо), което за пробег около 100 000 км е около 350лв - 1 смяна на масло и филтър

 

Къде ги дават тези цени? 

Щото на мен ми искат 500-600 лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, CVT said:

 Иначе колегите които са ходили при него казват че се е прибрал в България за постоянно.

 

аз му звънях преди 2 месеца за смяна масло типтроник и каза, че е в Хърватска. Може да не му се е занимавало с мен за тази дейност само :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, MachineSpirit написа:

Браво на теб, това можеш да го пишеш по темите с безкрайните ходения по мъките на собственици на мултитроници. Добре, че спряха да го слагат.

 

Повечето от тях са нови собственици които хал хабер си нямат как работи тази кутия и какво да наблюдават при покупката. Затова им ги пробутват точно като дойде време за ремонт. После разбира се винаги Мултитроника виновен, никога собственото им незнание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е, че не всеки е длъжен да знае кой е Мишо, кога е в България, кога е зает и т. н. И като на обикновения собственик му се скапе мултито отива в един нормален сервиз,където ремонтират автоматици. После отива в друг сервиз, в трети, в пети.. И колата все не му е в ред, а той вече е няколко хиляди лева назад. А съединител на ръчка сменят във всеки сервиз и шансът нещо да се омаже е минимален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и с останалите видове автоматици. Повечето сервизи знаят че няма да могат даже и да ги сглобят ако ги отворят. Мултитроника е най-простия.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е. Исках да кажа, че не винаги всично опира до пари.
Понякога просто искаш да си оставиш колата, да ти я направят, да си платиш и да си караш спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, за кутиите ясно, тая кола никой ли не е ходил да я гледа?

Тея мотори имат ли склонности към течове и къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, CVT said:

 

Повечето от тях са нови собственици които хал хабер си нямат как работи тази кутия и какво да наблюдават при покупката. Затова им ги пробутват точно като дойде време за ремонт. После разбира се винаги Мултитроника виновен, никога собственото им незнание.

Е какво да наблюдават нали при тебе няма проблеми безброй години? 

4 hours ago, Marian_Georgiev said:

Добре де, за кутиите ясно, тая кола никой ли не е ходил да я гледа?

Тея мотори имат ли склонности към течове и къде?

След толкова години ползване навсякъде. То първо трябва да се погледне дали не е изкормена половината кола, това обикновенно е първата работа на новите собственици в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, MachineSpirit написа:

Е какво да наблюдават нали при тебе няма проблеми безброй години? 

....

 

Моята кола не е на пазара и няма да бъде докато все още работи безупречно, няма какво да ѝ наблюдават. Иначе само в този форум има достатъчно изписано за всеки който му се чете. Проблеми които в началото не се научават от четене се научават после от имане.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, robobug написа:

Принципно Б8 е по-безшумен автомобил от А6.

 

Това не го знаех, верно ли? Ще се окаже, че Б8 в случая е по-добрия избор с такава моторизация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, поколенията А4 2010г и А6 2010г.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, Marian_Georgiev said:

 Ще се окаже, че Б8 в случая е по-добрия избор с такава моторизация.

Аз пак да повторя - "шумът от скорост и мотор при автомобили на 10+ години зависи най-вече от конкретния екземпляр."

 

За поколенията  - Б8 с 2.0т е по-безшумен от А6/Ц7 с 3.0Д....това при може би до около 30-40% отворен дросел.

 

 

 

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...