Jump to content

AMI to Bluetooth стрийминг


doktora76

Recommended Posts

Здравейте,

Някой пускал ли е в колата си това: https://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Audio-Cable-Fit-for-Audi-A1-A3-A4L-A5-A6L-A8-Q5-Q7-AMI-MMI-Interface-/192876640717?_trksid=p2349624.m46890.l49292? Питам, защото си го купих, след като прочетох разни неща тук във форума. Активирах AUX с кабел през зеленото меню, но китайчето не сработва да го намеря с телефона си!? Нито мига, нито нищо, след като го включа в AMI буксата в жабката на колата!!! Въпроса ми е AUX на коя позиция от 8-те да настроя за евентуално стриймване на музика през телефона? MMI 3g High е мултимедията с AMI изход в жабката. Благодаря!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захранваш ли го през USB порта? Ако си с MMI 2G нямаш захранване през AMI буксата и трябва да го захраниш през USB-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


С MMI 3g High съм колега. А AUX опциите ми са 8 през зеленото меню! Някакви идеи?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи кабела от колата, свържи USB-то или към USB чарджър, или към някой лаптоп и виж дали ще го видиш като Bluetooth устройство от телефона след като натиснеш бутона му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Благодаря, ще пробвам и ще пиша.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи кабела от колата, свържи USB-то или към USB чарджър, или към някой лаптоп и виж дали ще го видиш като Bluetooth устройство от телефона след като натиснеш бутона му.

Здравей колега,
Свързах устройството към USB charge на лаптопа и светна синьо, намерих го и с телефона! Интересно защо в колата не става, след като активирах AUX- а!? Знаеш ли на кои от 8- те стъпки се наглася AUX през зеленото меню? Благодаря.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не се захранва през AMI буксата. Не знам как се конфигурира за да се захрани, ако изобщо е възможно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като гледам клиповете в YouTube всичко работи!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Значи не се захранва през AMI буксата. Не знам как се конфигурира за да се захрани, ако изобщо е възможно.
 

Да не би това китайче да е конфигурирано така, че да се захранва само от USB - то и затова към кабела има USB! Но аз не виждам къде мога да го вкюча![emoji56]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, този USB е само за захранване, защото при MMI 2G не е възможно да се захрани през AMI буксата. Пробвай да го захраниш през чарджър от запалката. Обаче ако си играеш с MMI конфигурацията изключвай USB-то, защото не се знае как ще реагира ако му се подаде захранване и от двете места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте случаят е следния:

Колата ми има блутут, но с разочарование открих, че той е само за разговори и не предава музика.

Поръчах от китайците  блутут като този от темата - който да се върже към AMI модула и последва още едно разочарование - 2g ami не подава ток, и е нужни допълнителни захранване.

Блутута дойде с кабел за ami и още един USB кабел за захранване...

Реших, че за пробата ще го включа в адаптерче в запалката пред подлакътника.

Сега когато се прибрах и заключих колата, наблюдавам от 30+ минути, адаптерчето не изгасва и все още се връзвам за новия блутут т.е. подава ток и все още работи.

Въпрос 1:

В една тема на CVT прочетох, че консумацията от запалката е малка и не вреди на акумулатора. При а6 2007 седан така ли е (запалката не е под климатика, а пред подлакътника) ?

Въпрос 2:

Има ли начин да прекарам USB някъде покрай пантите на жабката, после да го скрия под пласмасите на централната конзола и да го закарам покрай седалката до задната запалка?(или нещо такова)

Въпрос 3:

Къде е най-добре да се свърже такъв тип консуматор (спрямо въпрос 1) в предната или в задната запалка да се включи, или някъде другаде ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Eng.Ivanov написа:

Здравейте случаят е следния:

Колата ми има блутут, но с разочарование открих, че той е само за разговори и не предава музика.

Поръчах от китайците  блутут като този от темата - който да се върже към AMI модула и последва още едно разочарование - 2g ami не подава ток, и е нужни допълнителни захранване.

Блутута дойде с кабел за ami и още един USB кабел за захранване...

Реших, че за пробата ще го включа в адаптерче в запалката пред подлакътника.

Сега когато се прибрах и заключих колата, наблюдавам от 30+ минути, адаптерчето не изгасва и все още се връзвам за новия блутут т.е. подава ток и все още работи.

Въпрос 1:

В една тема на CVT прочетох, че консумацията от запалката е малка и не вреди на акумулатора. При а6 2007 седан така ли е (запалката не е под климатика, а пред подлакътника) ?

Въпрос 2:

Има ли начин да прекарам USB някъде покрай пантите на жабката, после да го скрия под пласмасите на централната конзола и да го закарам покрай седалката до задната запалка?(или нещо такова)

Въпрос 3:

Къде е най-добре да се свърже такъв тип консуматор (спрямо въпрос 1) в предната или в задната запалка да се включи, или някъде другаде ?

 

1. Консумацията зависи от устройството което е включено в куплунга на запалката. Не знам колко харчи това устройство в покой заедно с USB чарджъра който имаш. Можеш да го измериш с амперметър. Ако е под 20 mA не е проблем да е свързано постоянно.

2. Най добре сложи USB чарджъра близо до бушониерата и го свържи за постоянно на +12V на контакт. Тогава ще е се захранва само когато колата е на контакт.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Би ли споделил , каква е цената с доставката и монтажа колега , изглежда добре на снимка ...😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, кабела от линка на темата ми го продавам, защото не ми върши работа. Оказа се, че този кабел е за MMI 2G с отделно захранване, а аз съм с 3G. Ако на някой му трябва да ми пише.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, CVT said:

 

1. Консумацията зависи от устройството което е включено в куплунга на запалката. Не знам колко харчи това устройство в покой заедно с USB чарджъра който имаш. Можеш да го измериш с амперметър. Ако е под 20 mA не е проблем да е свързано постоянно.

2. Най добре сложи USB чарджъра близо до бушониерата и го свържи за постоянно на +12V на контакт. Тогава ще е се захранва само когато колата е на контакт.

Трябва някак да изкарам гнездо за запалка от бушоните ? Това не е за мен..... Четох по форумите, че се сменяло мястото на бушона и запалката започва да работи само на контакт..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/27/2021 at 2:12 PM, peih said:

От alliexpres 750лв идва за 20дни а монтажа е много лесен понеже е със всички нужни кабели  само трябват пласмасови инструменти 

Дай линк за алито за да бъдеш полезен и на другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...