forkoz Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Здравейте колеги, както рязко застудя тези дни, реших да пускам печката на колата за по-дълго време. Вчера обаче останах неприятно изненадан - оставих печката да поработи около 20 минути, слезнах до колата, запалих и акумулаторът беше умрял. Та, въпросът ми е - до колко е нормално да пада акумулатора от печката и за смяна ли е, при положение, че като не пускам печката няма проблем. И според вас колко минути е оптимално да работи печката преди да запаля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Трябва да вържеш един амперметър и да видиш какъв ток черпи печката и тогава ще стане ясно дали проблема е в нея или акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 30 мин нетрябва да има прблем зареди акомулатора има кодиране да се спира печката ако пада акомулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 15 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2021 Не е виновна печката. Ако започне да омалява акумулатора, тя се спира сама, за да можеш да запалиш. Пет пъти подред и ще набие грешка и няма да можеш да я палиш, докато не изтриеш грешката. Мисля, че на 11.6 волта спира. Търси другаде проблема или акумулатора е тотал свършил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване