Goshu Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Здравейте,колата е A6 4F 2.0 TDI 2006 г. код на мотора BRE . Имам 2 проблема,единият е че след по-дълъг престой например вечерта например на сутринта,пали трудно и понякога дори не пали.Като когато не пали се “чуди” и след 3 4 опита за палене акомулатора баталясва.Акомулатора го замериха и казаха че е перфектен,а четките на стартера ги подмених с нови , но без резултат. Другия проблем , е че колата претриса на празен ход.При натискане на съединителя проблеми не изчезва ,което ме навежда на мисълта ,че не е маховик.Като когато загрее ми се струва че вибрациите се усилват.Дюзите да проверени на диагностика и изглежда да са добре. Ако някой има ли някакви препоръки или съвети , ще съм ви благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 не пали заради стартер - понякога втулките на студено така се държат или поради въздух в системата за тресенето: дюзи, маховик, тампони двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Може и от ГНП да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 19 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2021 за притрисането не се занимавай. Моята е същата. И колеги забелязват същия проблем. няма да решиш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2021 Ако е помпа дюза изкарай маркуча на обратната нафта в отделен съд и виж за балончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Тандем помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado g Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 О пръстени на дюзите, мачкат се с времето и пропускат гориво в цилиндрите, ако затяга при въртене и пропушва бял пушек със сигурност пропускат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Мачкат се щото се износва леглото на дюзите. Новите гумички държат после 20-30к км и пак си за нови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване