Jump to content

Дим в купето и още


atanas.b

Recommended Posts

Здравейте, от няколко дни забелязвам, че като позагрее колата и ако парното не е включено се появява нещо като дим при предното стъкло. Не мирише на изгоряло. Излиза не от духалката за стъклото, а между стъклото и таблото. В момента който пусна парното или климатика и спира, докато работи парното не се появява. Ако го спра, след няколко минути пак излиза дим. Не знам дали има връзка, но и стъклата ми се потят зверски, само кърпа помага. Климатика нищо не изсушава. Нивото на антифриза също ми беше спаднало, но не ми прави впечатление стъклата да са мазни. Не мирише в купето. Някакви идеи на какво може да се дължи и как да се процедира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е дим, а пара. Невъзможно е да не смърди на антифриз, освен ако не караш колата с вода или силно разреден антифриз. Провери под стелките на предните седалки има ли влага. Ако има - честито, за радиаторче на парно си. Друго, което можеш да направиш е, да смениш филтъра на купето, ако не е сменян и да почистиш всичките канали за оттичане на вода и конденз. Ако имаш напълно запушен канал за конденза, може да имаш пара в купето и радиаторчето да не е проблемно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза не е разреден, влага под стелките нямам, филтъра се сменя на всеки 10к км(последно пред 3к). Канали и маркучи за конденз къде мога да намеря и как да ги достигна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са пари от антифриза. Полепят се по стъклото и спомагат да се формира кондез от влагата която самия ти правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Скоро ще се сваля таблото за смяна на радиаторчето и облепяне на въздуховодите, междувременно дали ще има полза, ако сипяв антифриза течност за запушване на пукнатини и евентуално каква бихте препоръчали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте, смяната се проточи, но вече радиатора е сменен и няма ядове с него, обаче.. Днес за първи път ми се наложи да ползвам парното заради дъжда. Пуснах да изсушава предното стъкло и нищо, пускам да духа през централните духалки - нищо. Оказа се, че духа здраво в краката на пасажера, даже протече малко вода. Явно някаква клапа е останала отворена ли не знам, но където и да пусна духалките, винаги духа долу. Майстора ще го видя чак в събота, но до тогава ми трябва колата и взех сам да разглобявам. Свалих жабката и стигнах до мястото през, което духа, но не знам как да продължа. Някаква идея. Проблемът според мен е там където е жълтата стрелка. Това ли трябва да сваля и как става? Или да търся другаде 

ps: възможно ли е нещо по управлението на парното да не е закачено правилно или всичко е букси с еднопосочен вход

D71BFBCF-7F55-4246-9FE5-BEBF650FE131.thumb.jpeg.1fd13158a7ce94f6af5c938c2751dce9.jpeg

Редактирано от atanas.b
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес колата мина през сервиз занимаващ се предимно с такъв тип ремонти и вече няма ядове. Остана само този теч в краката на пасажера. Оказа се, че липсва някаква пластмаса над филтър купе, която най-вероятно предишния “майстор” е решил, че не трябва и сега при дъжд всичката вода се излива направо във филтъра. Някаква идея как се казва липсващата част или някой, ако може да даде снимка поне как изглежда 

0A7CE3D5-1C12-4F18-9585-7338A708AB1C.thumb.jpeg.a58b6a82af796467ff478fe40065eca2.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...