Jump to content

Продавам A4 B6 2.4 Бензин/Газ


Recommended Posts

Здравейте, продавам Audi A4 B6, 2.4 V6, 170к.с., Бензин/Газ, Предно предаване, 5-степенна ръчна кутия, 310,600км, VIN: WAUZZZ8EX3A112446.

 

Колата е произведена 06.2002г. за Швейцарския пазар, в мен е от 2018г. и около 35 хил.км. Продава се поради покупката на по-нов (и по-голям) автомобил. Бартери не ме интересуват.

 

Колата е със следи от градушка и има външни забележки. Хубави зимни и летни гуми DOT 2019. 2 ключа. Катализатора си е на мястото. Колата е ЕВРО 4, вписано в талона (данъка за 2020г. беше 172лв.). Гражданска до 05.2021, винетка до 12.2021, ГТП до 06.2021г.

 

Кара се ежедневно, обслужва се на 10 хил.км. с масло 5w40 пълна синтетика. Нямам разход на масло - от смяна до смяна стига до минимума на щеката (което би трябвало да рече около 500мл на 10 хил.км. при все, че мотора събира 6 литра). Сменени масла преди 2-3 хил.км., сменени ремъци/ролки/водна помпа преди 15 хил.км.

 

Газовата бутилка е на мястото на рез. гума и събира 40-42л (в някой бензиностанции стига и 45л, де...), с които при смесен режим на каране минавам 330-350км, според зависи от стъпката. Колата работи перфектно и на бензин, и на газ – не люлее обороти, не прекъсва, на газ работата на климатроника не я разстройва (за разлика от няколко други коли на газ, които съм карал).

 

Check engine лампата свети по 2 причини. Първата е, че ламбда сондите явно не са добре изолирани, тъй като на компютърна диагностика излиза, че предната ламбда сонда засича неправилна композиция на изгорелите газове. Чека светна още след купуването на колата (вероятно и преди това е светел, но с разкачане на акумулатора се чисти за малко) и си свети така до ден днешен – проблем с вървежа или работата на мотора не съм имал през това време… Втората причина е, че ми се стопи релето на SAI (Secondary Air Injection) помпата и стопи буксата, в която влиза и съответно я премахнах, заедно с релето и бушона на системата… Системата не работи и светва като грешка (P048). Намерил съм си букса и даже си я возя в багажника, но не ми остава време да я сдвоя на мястото на старата и да я подкарам наново. Почетох в интернет, че тази помпа сработва само при включване на ДВГ и всмуква допълнително въздух, за да обогати сместа и да загрее по-бързо катализаторите до работна температура, след което само си я возиш с теб… Проблема при мен беше, че като се стопи релето помпата се включваше и изключваше когато си иска (и на изкл. ДВГ) и ми разреждаше акумулатора (затова и е купуван нов през 2019г.)…

 

Като по-забележителни екстри има:

  • Спортен кожен салон в много добро състояние
  • Оригинални RONAL джанти 16 цола
  • Фабрично спортно окачване
  • Газова уредба със скрит монтаж (пълнене при бензина и бутилка на мястото на рез. гума)
  • LED крушки на късите - OSRAM LEDriving HL 2 Gen с 5г. гаранция, монтирани преди 6м.
  • SONY DSX-A410BT ресийвър с вход за USB, AUX и Bluetooth (разговори + аудио стрийминг)
  • Двузонов климатроник
  • Подгрев на седалките
  • Фабрично затъмнени задни стъкла и багажник
  • Заден парктроник със звукова индикация
  • Фарове за мъгла
  • LED осветление в купето и жабката

 

Ремонти и поддръжка откакто е в мен (имам документи за всичко):

  • 07.2018 / 275,000км – Нов газов изпарител Tomasetto
  • 09.2018 / 276,600км – 2 нови зимни гуми 205/55/16 Point S Winterstar 4
  • 01.2019 / 281,000км – 6 нови иридиеви свещи Denso IK20TT
  • 02.2019 – Нов воден радиатор NRF
  • 04.2019 – 4 нови летни гуми 205/55/16 – 2бр. Kumho Ecowing ES31, 2бр. Fulda Ecocontrol HP – еднаква шарка
  • 09.2019 – Нов акумулатор VARTA Silver Dynamic 74Ah с 2г. гаранция
  • 11.2019 / 294,500км – Голямото обслужване – ремъци (Contitech), ролки, водна помпа, нов антифриз, термостат, заедно с пластмасовото му леглото, което често се пукало и капе антифриз оттам върху ремъка, където се изпарява и не се хваща изобщо…докато не разяде ремъка.
  • 07.2020 – Нови LED крушки на късите – Osram LEDriving HL+ с 5 год. гаранция
  • 10.2020 – Нов комплект предни носачи (всичките) + външни кормилни накрайници
  • 10.2020 - Отремонтиран кабелен сноп в шофьорската врата (с времето кабелите в маншона на шоф. врата се накъсват от постоянното затваряне и отваряне и спират да работят ел. стъкла, централно закл. и разни други).
  • 11.2020 / 308,500км Последно сменени масло (Motul 5W40) и филтри (въздушен, горивен, купе)
  • 12.2020 / 310,000км – Профилактично сменена спирачна течност
  • 01.2021/ 310,500км – Нова бензинова помпа Delphi (старата, която извадихме беше оригиналната)
  • Сменял съм също задни дискове + накладки и лагер главина предно дясно колело, но съм загубил документите…Някъде 04.2019 беше.

 

PwElsX7.jpg

rJePcEm.jpg

u5khIx3.jpg

PHpBkcG.jpg

12NvPGZ.jpg

9ZTjHNd.jpg

bKdVStH.jpg

nmVMnMa.jpg

VBKWpFT.jpg

AaAD5Os.jpg

rpWBFiU.jpg

3rQ7Jy0.jpg

F6KBUwB.jpg

9qVDhom.jpg

ftmyzkZ.jpg

5A4iEfL.jpg

 

 

Цена: 5,200лв.

Тел. за връзка: 0896 25 30 55

Колата се намира в гр. Ямбол

 

 

Редактирано от tsvyatkoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...