Jump to content

Recommended Posts

Здравейте скоро ще взема книжка и искам да попитам какво бихте ми предложили просто видях че има доста умни хора в този форум. 

Фен съм на ауди и главно искам нещо 4х4 и много се колебая между Audi S3 от 2005 до 2008г или Audi S5 от 2008 до 2010г. Знам че имаше разлика в куатрото за мен важно е да има въртящ момента и да ходя на всякъде с него а не да дрифтя. Искам да става за офроуд и както казах да ходя на всякъде. И да попитам понеже чух че има 2 тиоа 4х4 задвижване при ауди куатро едното знам че е халдекса което не мога да разбера толкова четох за него и не мога да разбера какво представлява халдекса но другото което чух е че има някъкво друго 4х4 което слагат в ауди което се водело че е постоянно зацепено 4х4 и представлявало 50-50процента в съотношение преден-заден мост. И понеже до колкото знам S3 е с халдекс а S5 е с другото 4х4. И въпроса ми е кое е по добро за офроуд и да може да ходи на всякъде и на асфалт и какво представляват двете задвижвания. И до колкото съм чул знам че на ендото му викат фалшивото куатро а на другото истинското кое е истинското и кое фалшивото. 

 

Извинявам се за романа но ми е много важно и се надявам някой по компетентен да ми отговори подробно, благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oфроуд и ауди S3/S5 в едно изречение :bindafuer:

За годините които гледаш всичко що пише на на него quattro и е по малко от A4 e с халдекс. А4/А5/А6/А7/А8 са торсен диференциал.

При S5 oт тия години не е 50:50 а 40:60 (предно към задно).

 

п.с. Това с торсен диференциала е истинското куатро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, NIKO написа:

S на offroad НЕ се вади. С quattro НЕ се дрифти

Съгласен с първото изречение- тези коли са с спортно окачване т.е снижени офроуда е изключен. А ако има заснежен път ела да видиш дали с quattro не става дрифт, чак баварките ми завиждат:hilezh:. Тва с "истинското" куатро, разбира се.

Към автора- ако ще караш извън пътя се насочи към версиите allroad. S-ките са си за Хасфалт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2021 г. at 13:41, Любослав Николаев Златев написа:

Искам да става за офроуд и както казах да ходя на всякъде

В такъв смъсъл ако искаш audi най-разумния вариант не е ли 80 b2,c3 quattro като говорим за проходимост....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   S3 265 hp в споменатите години не е кой знае какво и е с цена до около 15-16 к  и на дали го е карала баба германка, по-добре А3 3.2  250 hp имаш избор на 3/5 врати . S5 V8 към 350 коня мотора има проблеми с веригите и според мен е по добре S5 V6 TFSI 333 коня с ъпгрейт само минаваш 400+ , цената на тия S5 е над 20 к , а ако е B8.5 30 к. Поддръжката на S -ка не е евтина и трябва добре да си направиш сметка , че няма да е зле да има и каско колата което в зависимост от модела който ще избереш е 1000-1500 лв . 

   За излизане от асфалта с такъв клиранс  , най много да строшиш нещо и да идва някой да те вади .

   Щом сега взимаш книжка  ,  според мен е опасно да се качиш на кола с 250 + коня , да , тя върви според това колко на шофьора колко му тежи кракът , но скоростта увлича много и понякога няма достатъчно време за спиране и така стават много бели . Всеки сам решава :) Успех с избора , дано съм бил полезен :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...