Jump to content

Слагане на LED крушки D2S в оригинални bi-xenon фарове на A6 4F


VBI

Recommended Posts

От известно време се оглеждам за LED крушки в bi-xenon фаровете на А6-цата (моите са без завиване). На повечето места LED крушките, които се предлагат се включват преди баласта на фара (самия баласт се премахва), като се налага преправяне на ел. инсталацията и слагането на допълнителни резистори за да не дава грешки за изгорели крушки. Също така не е много ясно дали няма да примигват заради чек-а, когато не са включени.

 

В предвид на това, че все пак ще се поставят на основните фарове ми се искаше да няма преправяне, да си работи автоматичното регулиране на нивото на фаровете и също така да се запази функционалността на чек-а да дава грешка при изгоряла крушка.

 

Вчера попаднах на едни LED D2S крушки, които се свързват директно към баласта на ксеноновите крушки (работят на високо напрежение), като не се налага и поставянето на допълнителни резистори, тъй като имат предвиден CANBUS в самите драйвери за управление на всяка от LED крушките. Като мощност отговарят напълно на ксеноновите крушки - по 35W всяка LED крушка. Показателите като яркост на осветяване също са им доста добри - по 6000LM на LED крушка (оригиналните bi-xenon крушки на OSRAM са по 3200LM):

 

High Level D1S D2S D3S D4S LED Headlight Car Light Bulb 6500K 12000LM 70W

 

Поръчах ги и сега чакам да дойдат. Като пристигнат ще пиша какви са първите ми впечатления.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пасване би трябвало да паснат защото самите LED крушки са D2S, но въпроса е дали ще има място във фара и дали няма да опират някъде при завъртането им наляво/надясно щом твоите фарове са завиващи. Когато ги монтирам на моите фарове, горе-долу ще имам представа колко място заемат, дали ще се наложи някакво преправяне и т.н.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на фейса са d3s.
Аха сега видях че и тях предлагат.Интересно следя.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Този хич не се изказва бляскаво за ЛЕД D2S и изобщо за D сериите ЛЕД заместващи ксенонови крушки. В повечето видеа и на други хора които съм гледал всеобщото мнение е такова. Ама знае ли човек,може да са изкарали вече нещо на пазара,това видео е от 2019...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз съм гледал ревютата, но в тях крушките работят без баластите на колата и се налага преправяне по ел. инсталацията и махане на баласти и т.н. На тези LED D2S, които поръчах показателите са доста добри, закачат се директно към баластите и са по 6000LM. Горе-долу и цената им отговаря на това, което предлагат като характеристики защото е пълно с LED крушки по над 10 000LM всяка за 20-30$ комплекта, което ми се вижда нереално.  Оригиналния ксенон е около 3200LM, така че всичко над 4000LM (в случай че не отговарят точно на 6000LM, все пак са китайски :hilezh: ) би трябвало да свети по-добре.

 

Гледах и доста сравнения на стандартен ксенон на OSRAM и PHILIPS с усиления им вариант, но интересното е, че и на двата вида (нормални и усилени) им дават 3200LM (специално на OSRAM) и затова се чудех от къде идва по-силния сноп светлина на усилената версия :nixweiss:  .

 

Отделно ми харесва как светят LED фаровете на новите коли и реших да ги пробвам (наясно съм, че ефекта на лупи няма да е същия). Пък и тези са с директно заместване, не би трябвало да се преправя нищо по фара и ел. инсталацията. Надявам се и компа на колата да ги хареса и да не набива грешки.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Ако светят хубаво поне знаем,че ще се похвалиш тук и ние да си купим :hilezh:. Аз от тези двуцветните на халогените които сложих съм супер доволен, дават ги китайците по 6000 лумена на крушка. Дори и на половината да са,пак светят много добре. Ако направят такива двуцвенти D2S и да са като тези които ти си поръчал plug and play,веднага ще пробвам :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пристигнаха LED D2S крушките, на външен вид изглеждат добре, имат всичко необходимо за да се монтират във фара. Остава да намеря време и да ги монтирам :) . Хубавото е, че позволяват промяна на фокуса - крушката може да се завърти около оста си, когато е монтирана на лупата и да се остави в необходимото положение. Явно са помислили за всичко.

IMG_20210207_090601.jpg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сдържах и ги монтирах :) . Светят отлично - бяла, плътна светлина идеално изрязана от лупата с тъмно синя ивица, поне това се вижда в гаража. Довечера ще ги пробвам на тъмно как ще са. Светят много по-силно от оригиналните Osram би-ксенони, които купих преди няколко години. Не се наложи да регулирам фаровете - съвпаднаха съвсем точно. Няма и грешки заради новите крушки.

 

Самия монтаж е много лесен, сваля се запалката и в нея се включва черния преходник от комплекта. След това се монтира самата LED D2S крушка в лупата, пасва съвсем точно. Нейния кабел с конвертора се включва е черния преходник и това е всичко. На десния фар запалката я събрах под рефлектора, а на левия фар я поставих над моторчето за регулиране на нивото. Капаците на двата фара се затварят нормално - нищо не опира никъде. Реално ако съвпадаше куплунга от оригиналния баласт с този на конвертора нямаше да се налага слагането на запалката с черния преходник, която си е доста обемиста, но важното е че всичко се събра във фара. Довечера мисля да покарам малко да видя как ще светят.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kgg.becks Не би трябвало, тези крушки са "по-студени" от ксеноновите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата визираше че нагряват фара по-малко, а не температурата на цвета.

 

Аз нямам ксенон, но ги сравних колко греят спрямо обикновена 55W Osram халогенна крушка във фар за мъгла след 10 минути във включено положение.

 

Ето резултата - първо халогенната крушка:

 

EGCG5049.JPG.1485e53e8ddebe457e4a7cd501569168.JPG

 

След това LED крушката (тази: цък!)

 

OOAK2991.JPG.a2a6bbdd573553b166bdab528b14184f.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Точно това имах в предвид, хубава термо-камера имаш :gut:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така съм чувал че разни евтини китайски крушки, не тези точно, излъчват някви UV лъчи и от там се скапва рефлектора и лупата. Може и да е някаква измислица все пак де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, kgg.becks said:

Също така съм чувал че разни евтини китайски крушки, не тези точно, излъчват някви UV лъчи и от там се скапва рефлектора и лупата. Може и да е някаква измислица все пак де.

Пълна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят страхотно, избрах място без улично осветление за да се види по-добре:

 

IMG-20210207-WA0000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 170лв с доставката ми излезе, линка е в първото мнение от темата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е! Мисля че лед крушките най-после достигнаха зрялост. Преди 2 години ги пробвах и още не бяха на това ниво.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дълги просто светват малко по-високо, но не както преди високо в небето :) . Преди с ксеноновите крушки дългите светеха много високо някак, въпреки че фаровете бяха добре регулирани. Сега с LED крушките на дълги светят малко по-далече от късите. Просто сега светлината е много силна и плътна и няма такава драстична разлика като се пуснат дългите спрямо късите - не мога да го обясня добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко впечатления от LED D2S крушките 🙂 - нощно време направо е удоволствие да се кара, пътя, банкета отстрани, маркировката на пътя, знаците, всичко се вижда по-добре. Просто светлината на платното е много по-плътна и равномерна по сравнение със старите ксенонови крушки на OSRAM. При включване фаровете светват мигновено на пълна мощност, това е особено осезаемо като се влезе в тунел от много светло на тъмно. Преди на ксенона след като светне му трябваха 1-2 секунди за да светне с пълна мощност, сега мигновено става "ден" пред колата. Също така "светкавицата" е много по-силна дори и през деня, фаровете светват моментално на пълна мощност (нормално ксенона светва добре за по-малко от секунда и после намалява светлината), дългите също светят много добре. Много съм доволен от резултата - един от най-добрите ъпгрейди по колата (след Андроидската мултимедия разбира се :gut: ).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...