Jump to content

Слагане на LED крушки D2S в оригинални bi-xenon фарове на A6 4F


VBI

Recommended Posts

@Gangbango Размера на LED D2S крушката с радиатора и вентилатора е с по-малък габарит от оригиналната ксенонова крушка с монтирана запалка отзад, така че би трябвало да не опира и да не пречи на завиването. Просто трябва оригиналната "запалка" да се сложи някъде във фара за да не пречи на завиващия механизъм. Затова предполагам, че LED D2S крушките ще могат да се монтират и във фейсови завиващи фарове. Ако се намери детайлна снимка на отворен отзад фейслифтов завиващ фар и на би-ксенонов не завиващ фар може би ще може да се прецени дали ще има проблеми с монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, P_PETKOV написа:

 

Онзи ден сменях крушките и място си има достатачно за радиатора на led.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих OSRAM NBL +200% малко като че ли ми жълтеят.Бях до сега с COOl серията на филипс който като ги смъкнах и разглобих се оказаха миндили[emoji3]Иначе добре светят новите ама невиждам тези 200+ къде са.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikolay80  Не виждам причина да не сменя "читавия" ксенон OSRAM с 10 годишна гаранция за който съм дал почти 200 лв преди няколко години с LED D2S, който свети в пъти по-добре. Просто без да пробваш/видиш едното и другото няма как да дадеш обективна оценка ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако LED-а е на читав производител ще е ограничен на същите лумени,на които и ксенона,заради европейските изисквания.Ако е няква куча марка,там контрол няма и може свети колко си иска.Да не говорим за цветопредавания и спектър на светлината и т.н.А за фокус и отсичане на снопа при китайските лед-ове и дума не може да става.Там нещата са пълен отврат.А ксенон са Осрам с 10годишна гаранция е само Ultra Life серията им която свети по слабо за да може да изкарва по дълго.Нормалната им серия е с 4г гаранция,а пресилените Laser,Unlimited и т.н. са с 1 година гаранция.Ето и едно измерване на някъв  китаец сравнен с ксенон и халоген  https://www.facebook.com/watch/live/?v=477634496734965&ref=watch_permalink

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този LED на клипчето е 360-градусов - естествено че няма да свети добре. Нищо общо няма с този на колегата. За да свети добре в лупа позицията и формата на LED чиповете трябва да съвпада с позицията и формата източника на светлина за който лупата е направена. Това по никакъв начин не може да бъде постигнато с 360-градусово подреждане, като при LED крушките от клипчето. Най-близкото подреждане до халогенна или ксенонова крушка е от този тип и точно то дава най-добър резултат:

 

mini-sized-h11-led-headlight-bulbs-wirel

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikolay80 Нищо от това, което пишеш не е вярно, изобщо няма ограничение LED светлините да светят със същата сила както ксеноновите крушки защото са съвсем друга технология - за справка можеш да провериш с каква сила са проектирани оригиналните LED фарове на новите коли. Това е все едно да напишеш, че ксеноновите крушки трябва да са ограничени да не светят по-силно от халогенните крушки, а те от своя страна да са ограничени да светят колкото обикновените крушки. 

 

Има всякакви ментета крушки, включително и ксенонови, които след поставяне изобщо не им съвпада фокуса и светят във всички посоки.

 

В тази тема става въпрос за качествени LED крушки, на които диодите са поставени така, че напълно да съвпада фокуса с ксеноновите. Лъча се изрязва перфектно и ако беше прочел по-нагоре щеше да видиш, че дори не се наложи да регулирам фаровете - светят на същата височина както старите ксенонови крушки.

 

 Относно гаранцията и модела на ксеноновите крушки на OSRAM също не си прав - когато купувах моите преди няколко години (от официален представител на OSRAM за България) единствените с гаранция 10 години бяха с еднаква сила на светене 3200 лумена, както и останалите им модели с гаранция 2 години - това можеш дори и сега да провериш като им влезнеш в сайта. Поне такава им е информацията в сайта - ако те лъжат и аз лъжа.

 

С една дума в тази тема нямам за цел да рекламирам LED крушките на определен производител, просто споделям впечатление от това, което съм купил. От там нататък всеки има глава на раменете си и бюджет с който разполага за да реши какви крушки да си слага във фаровете.

 

Просто тези технология се развива с много бързи темпове и вече има LED крушки с по-добри показатели от ксеноновите. Рискувах и ги купих, можеха и да са много зле и щях да напиша, че не стават за да не се прецака и друг колега.

 

Обаче няма как да кажа на хубавото лошо - просто тези крушки светят в пъти по-добре от оригиналния ксенон на OSRAM, също така светят в пъти по-добре от най-старите ми оригинални ксенонови крушки с които е произведена колата (просто едната изгоря и купих две нови на OSRAM преди няколко години).

 

Колата я карам вече 7 години, така че много добре знам как са ми светили фаровете досега и как светят в момента.

 

Просто тези LED крушки са супер, надявам се и да са надеждни и да не изгорят скоро.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последното никой не знае!Относно Osram-a,да всички са по 3200lm.Гаранцията на Ultra life е 10г,на Original серията е 4г,а на Laser е 1г при официален представител на Osram.Относно технологиите само за инфо LED-a на Osram които заменят H7 халоген са 1250lm.Има ограничения по стандарт крушка H7,H4 и т.н. и съответния рефлектор проектиран за този стандарт крушка.Ако определена крушка H7 превишава тези лумени минава в графа OFFROAD и затова и някои халогени с повече ватове на реномирани производители се водят For Offroad only.Не говорим за друг тип фарове.Понеже споменаваш LED фаровете на новите коли,там нещата са съвсем различни .И понеже се занимавам с осветление вече доста години,и имам достъп на работа,и до лаборатория в която можем да измерим абсолютно всичко свързано с лампи,крушки,лумени,спектър,цветопредаване, и още доста неща.Не искам да споря за каквото и да било.Важното е ,че си доволен от резултата.И дано да изкарат дълго тези ледове,че това е най големия проблем с лед-а като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз поръчах същите. Обаче не успях да разбера и от двете страни ли има диод?

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K.  Да диода е само от едната страна, вижда се на снимките, но светят много добре и на дълги. Просто ако имаше диод и от двете страни цената щеше да е доста по-висока, а и незнам как щяха да се справят с охлаждането. Пиши като пристигнат и ги монтираш. След като сложиш крушката във фара преди да затвориш капака му пусни фаровете за да видиш как свети и ако е необходимо леко завърти крушката по оста - получава се идеално отрязване на снопа светлина.

 

@nikolay80 и аз се надявам да изкарат дълго време защото си напълно прав, че охлаждането е проблем на LED крушките. Тези ми се струват добре направени в това отношение пък времето ще покаже :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с охлаждането даже и  да са от двете, защото общата мощност е пак същата. Само от едната обаче имаш по-добър топлообмен и може би вентилатора не е нужно да е толкова мощен. Относно контрола на лъча: на прожекторен фар за къси е по-добре да е от едната, а на рефлекторен за дълги и мъгла - от двете.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се поставят същия брой светодиоди от двете страни, мощността която ще потребяват ще е 2 пъти по-голяма и съответно ще греят повече - няма как нещо да свети и да не ползва ток затова и също така да не отделя топлина. Затова и радиатора и вентилатора са оразмерени по текущата мощност на LED-овете. Просто в момента CANBUS-а, който се намира вътре в модула им осигурява изискваната мощност от 35W към модула на колата за да не записва грешки за изгоряла крушка/баласт компа - как точно е реализирано нямам представа защото самите модули не са оребрени, малки са като габарити и не греят докато светят LED-овете. Самите LED-ове едва ли като сумарна мощност са 35W, вероятно черпят по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но типично тези на които диодите са от двете страни са със същата обща мощност в лумени като на тези от едната. Разликата е само в подреждането.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT  Е то ако е така, както казваш тогава половината диоди ще са от едната страна, а другата половина от другата страна. Съответно на къси ще светят слабо, а на дълги ще светят добре, което не е оферта. Затова аз лично търсех нещо което да свети добре и на къси (основно) и на дълги и се спрях на тези крушки. Просто като се поръчва трябва добре да се гледа какво пише. Доста време рових, гледах ревюта и тези LED D2S крушки ми се сториха най-читави като данни, конструкция (на снимка разбира се :) ) и начин на свързване и монтаж в оригиналните би-ксенон фарове.

 

@jon_jinas би трябвало стават. Единствено пише, че не стават за А4 2004-2008 година, не знам защо :nixweiss: , както и за неоригинални ксенонови системи.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах из писанията, оригиналните лупи (за стъклото говоря само) са кофти. Има ли някой който е сменил само стъклото на лупата и да има отзиви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите лупи изглеждат добре, като свалях крушките ги погледнах - прозрачни са, не са мътни като че ли. Не съм ги чистил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сменях на А8 ксенона с осрам лазерни.Единия бледнееше повече от другия и го отдадох на това,че му смених баласта.Дали е възможно да е от него не знам.

Днес си поръчах и аз такива.Слагам ги и гледам и при мен така.Едната свети малко по различно от другата.Ужас.

При мен единия фар е по кристален от другия.Сигурно е по нов.Дали рефлектора оказва влияние?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би рефлекторите се различават на двата фара - вероятно единия фар е сменян някога.

От баласта не може да има такава разлика.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...