TsKol Публикувано 21 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2021 Здравейте. Харесал съм си Audi 2.0 tfsi 211 к.с 2009г. Искам да чуя мнения за това дали е икономична и дали наистина гори масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2021 Извънградско е добре, в града си харчи доста, зависи как и къде я караш, но под 12-13 в София примерно трудно. Масло ще гори почти 100% ако не е оправен проблема, провери й историята и виж дали има ремонти свързани с бутала, сегменти и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsKol Публикувано 21 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2021 Благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 21 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2021 Средата на 2013 година излиза нов двигател 224к.с при който проблема с горенето на масло е решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
njordanow Публикувано 26 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2021 Карам такава от 3 месеца (2012-та, автомат s tronic, quattro). - Смесен разход - 12л - Масло - за 8000 км ми глътна 1л (225к.с. доколкото знам пак го пие маслото) Иначе върви доста добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 26 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2021 1л на 8000км е напълно нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strashimir6554 Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Искам да попитам следното: Ако автомобила който искам да закупя е А4 2009 г -2.0 TFSI 211.k.с и този проблем се е появил с маслото и е дефектирал на 149 000 км още в Германия, но там е направен ремонт със фактури и документи на всичко сменено като труд и части и сега колата след ремонта( Всъщност не знам дали е ремонт или направо е било смяна с друг двигател ) е на 126 000 км - Въпросът ми е следният : Ако Мотора е дефектирал при немеца и го е вкарал както е видно по документи на които е посочено рамата на този автомобил и всичко най-подробно е описано и таксувано до последната скоба .Това означава ли ,че като е правен в Германия и има документи за всичко ,че проблема вече на тази кола е отстранен или след като вече е на 126 000 след ремонта да чакаме всеки момент да роди отново ? Много ще съм ви благодарен ,ако някой знае немски и каже какво е правено в описанието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Сменили са блока с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Вярно пише само блока, но ме съмнява да сменят само него. Или е целия мотор, или има някакво самоучастие, или не знам и аз, @moto_fanЯ да каже ;). Иначе въпреки смяната си доближава 300к колата, не е много ако е карана магистрално и е поддържана, но не е и малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Е, той блока си идва с карантията - бутала, биели, валове, клапани и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Най вероятно стария мотор е бил трагичен и от ауди са пратили нов мотор с глава и т.н. ,така че може за се брои за напълно нов. Въпросът е доколко е решен проблема, защото имат не знам колко ревизии на тее бутала ,ма там робо е спецЯлист и ше ви каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 Аз знаех подробности, когато си купувах колата....но грубо около 2016-та е последната ревизия сегменти, които позволяват каране с произволно по качество масло. Преди това, ако колата е карана с оригинално масло по лонглайф програма вероятността да има запекли сегменти е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 В Щатите (където ги осъдиха) лонглайф програмата не съществува, а проблема си го имаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Март 2021 Доклад Share Публикувано 5 Март 2021 При мен също е сменян само блока .Сложен е такъв произведен 12. 2015.Колата е правена(ремонтирана) 01.2016г.Разход масло според мен е около 800мл.на 12-13.000км когато го сменям! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване