Jump to content

Recommended Posts

Преди 1 час, Ц Е Ц О написа:

Абсолютно нищо не му е ОК.
Пълна сеч е .
Особено след като ЛУКОЙЛ вече отговарят да покрива нормите.
Да не споменавам на колко десетки човека вече съм продал автърмаркет масло , ама истинско, че с 0/30 колите им заработиха като фуражомелки

Баце, 
не се занимавай

Хайде да говорим с факти?
А те са , че за три години откакто продавам и популяризирам Равенола, не съм видял прецакан мотор, а даже напротив.
Виж, обаче, с ЛЛ шитните ОЕМ сервизите са пълни.

Да ти кажа, по-добре ти прочети

Искам да кажа, че ако ВАГ маслото се сменя на 10к може би няма да има проблеми, както и ако Равенола се сменя на 25-30к може да има проблеми. Според мен проблема е в интервала на смяна на новите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, gibonass написа:

Според мен проблема е в интервала на смяна на новите коли.

Това е едното.

Второто са горивата.

Трето, че ОЕМ имат изисквания към Лукойл да има поне 12% рециклирано старо масло в новото.

Скоро пращахме за тест Равенол VMP 12000+ Км основно градско каране и не беше мръднало.

ОЕМ след 5000км вече е пред полуразпад.

Заради тази платена пропаганда с екологията се ебава мамата на всичко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво става сега продавачите на риванол се опитват да ни убедят колко е скапано оригиналното масло.5000 километра и пред полуразпад.Господине вие за какви ни вземате за тикви ли.Предполагам са милионите коли само в Европа с това оригинално масло включително и аз.И маслото вече е Шел и никъде в схемата го няма Лукойл.От години си карам е колите с оригинал и нищо не се повреждало свързано с маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@benq Бихте ли споделили за какви коли точно иде реч с какви двигатели и т.н.

 

Да факт е, че @Ц Е Ц О продава и лансира маслата на Равенол, но също така е факт, че VAG маслата са ходи ги хвани какво баш има в тубата отделно, че няма никакви данни относно TBN, NOACK, HTHS (за да е малко по-ясно това е все едно да си купите червено Ауди А4 от магазина ама без да знаете с какъв мотор и скоростна кутия е) ама кво толкова нали е оригинално.

 

п.с. Има достатъчно много анализи на кажи речи всички масла които има на пазара, като цяло VAG маслата не са нищо специално и те така. На който му се рови ще си намери информация.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизелите изглежда не е толкова пагубно , както за бензините да се ползва ОЕМ масло на LL интервал. Доста коли пристигат на сериозен километраж, чинно сменяли масло на 30хил км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да някак си има разлика дали маслото ще седи на около 90 градуса при дизеловите мотори или над 100 дори 110 при FSI моторите.

Ама за какво ли пиша като Ганьо всичко знае и същевременно по далече от носа си трудно вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, benq написа:

Шел и никъде в схемата го няма Лукойл

Не сте си написали домашното.

Първо - колкото и да е нескромно - почти няма хора от списващите в момента във форума да ми се опрат на тема масла и всичко свързано с тях.

Второ - Шел е за Шкода основно, Ауди си бухат Лукойлско производствени масла.

Даже вече има тестове ама кой да чукне в Гугъл.

Преди 3 часа, CVT написа:

Нищо чудно

А Ти кой беше?

 

Или не можеш да ме цитираш конкретно.

Повечето потребители тук ме познават от мноооого време.

Опита ми базира на тестове, а не на ЕЖК приказки.

Нищо не хваля , а споделям опит.

Сменил съм и съм тествал толкова масла, колкото не сте виждали и у нета.

И да 

RAVENOL VMP 5/30 504/507 е НАЙ-ДОБРОТО МАСЛО  на пазара в момента - цена/качество.

0/30 ОЕМ изобщо не си струва да го коментирам - вчера пак пратих за два покойника с 0/30 на 4000км дето е станало бистра водица.
Самият факт, че го продават у Порше на 329лв тубата, а то горкото идва на средна двуцифрена цена е показателен.

Да не говорим за други неща.

И аз го имам и то на брутални цени, но не го предлагам, просто защото не става.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма спор че си експерт по маслата, но не можеш да претендираш че си независим експерт. И както вече казах - съвсем нормално е да си рекламираш продуктите. Щеше да е много смешно ако твърдеше че някоя марка е по-добра от тази която продаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

Да някак си има разлика дали маслото ще седи на около 90 градуса при дизеловите мотори или над 100 дори 110 при FSI моторите.

Доста са по високи стойностите при съвременните дизелови двигатели. По важното е че дори една смяна с некачествено или фалшиво масло е пагубно за FSI двигател. Маслените сегменти блокират в каналите на буталата.

Аз за пореден път отидох да сменям маслото с RAVENOL и пак не стана. Убедиха ме да сложа това http://petronas.bg/oils/cars/syntium_5000av/

Някаква мода има сега по сервизите да препоръчват Petronas.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

твърдеше че някоя марка е по-добра от тази която продаваш.

Нищо не рекламирам, даже нямам и тема.

И да

има доста по-добри масла и винаги съм го споменавал.

 

Просто всичко различно от ОЕМ 0/30 в момента е в пъти по-добро.

Ясно е , че като не си говорим на живо е различно с писането .

Нямам абсолютно против никой, но да се превъзнасят тия ОЕМ шитни е наистина смешно.

Просто за цена/качество Равенола е без конкуренция.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, benq said:

И какво става сега продавачите на риванол се опитват да ни убедят колко е скапано оригиналното масло.5000 километра и пред полуразпад.Господине вие за какви ни вземате за тикви ли.Предполагам са милионите коли само в Европа с това оригинално масло включително и аз.И маслото вече е Шел и никъде в схемата го няма Лукойл.От години си карам е колите с оригинал и нищо не се повреждало свързано с маслото.

След около 5000 км оригиналното масло е на чорбица, това е факт с който съм се сблъсквал неведнъж при моите коли. И е факт, че има много по- добри масла като Амсойл, Редлайн и Равенол, всичките три съм ги пробвал по няколко пъти и нито ги е харчело, нито е тропало нещо.

Иначе балъци и не информирани хора като тебе винаги ще има.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MachineSpirit Това си го знаеш ти,аз,както и хората,които ги интересува.Не забравяй,че масата се качва в колата,върти ключа и щом мотора запали и работи,всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз господа съм от не информираните и неграмотните на тема масла.Извинете че не правя като вас боговете спектрален анализ на маслото в колата и незнам за тази чорбица която постоянно използвате.Аз съм от масата въртя ключа и паля.За мен оригиналното масло препоръчано от производителя на колата и одобрено от разни там инженери е напълно достатъчен довод да го ползвам.И моля за извинение че не намирам така междузвездния Риванол за нещо за което бих дал пари .Макар че го рекламирате с хъс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/1/2021 at 5:35 PM, crazy driver said:

Особено ако Кастрола е купуван в БГ, щото от немско е малко по-добре.

 

Това на базата на какво го твърдиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заеви поредната оакана тема ...

Тъй за неразбралите VAG маслата са топ оф дъ поп всичко останало е боклук страшен което даже и за горене не става!

 

п.с. Който хванал лекият сарказъм хванал който не е, здраве да е :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, benq said:

Аз господа съм от не информираните и неграмотните на тема масла.Извинете че не правя като вас боговете спектрален анализ на маслото в колата и незнам за тази чорбица която постоянно използвате.Аз съм от масата въртя ключа и паля.За мен оригиналното масло препоръчано от производителя на колата и одобрено от разни там инженери е напълно достатъчен довод да го ползвам.И моля за извинение че не намирам така междузвездния Риванол за нещо за което бих дал пари .Макар че го рекламирате с хъс.

Не си извинен, че си неграмотен.

А това масло не е препоръчано от инженерите, а от едни други хора с отворено екселче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, dpf написа:

 

Това на базата на какво го твърдиш?

Ами виж вторият ми пост, там съм написал.

 

Ц Е Ц О ако цените на които продаваш са по-добри от тези в Autobox  ти ставам клиент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.02.2021 г. at 1:02, crazy driver написа:

ако цените на които продаваш са по-добри от тези в Autobox  ти ставам клиент.

По-добри са, може да ме тестваш🙃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще трябва да сменям и ще пиша.

Даже смятам и на мотора да сложа.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.02.2021 г. at 8:30, benq написа:

И маслото вече е Шел и никъде в схемата го няма Лукойл.

За съжаление или не вече го има и Лукоил в схемата.Ето го:

https://www.oil-club.ru/forum/topic/44335-volkswagen-special-g-5w-40-свежее/

Не казвам,че е лошо,просто ВАГ вече не подбира,който даде най-добра оферта печели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обсъждате, че 0w30 маслото не става за нищо. На зет ми колата, VW Tiguan 1,4TSI на 20 000км, беше заредена с 5w30. За 2000км, от Германия до България, таблото светна за ниско ниво на маслото. Купих му оригинално 5w30, доляхме до средата, за още 1000км проблеми нямаше, но без никакво каране по магистрали. Предния месец са правили първото обслужване, на 25 000км, наляли са 0w20 longlife. През юли предстои същото пътуване, интересно ми е този път къде ще му свърши маслото, може би още на излизане от Германия. Какво постигат изобщо с тези масла освен да чупят колите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гонене на еко норми които е трудно да се постигнат и хоп 0w20 масло.

Отделно не само 0w30, а всички масла на VAG са далеч от това което трябва да са.

 

p.s. За вярващи сляпо в "ексел" базираните масла на VAG нека първо малко прочетат и после да пишат. Примерно oil-club.de ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...