tyrlaka Публикувано 22 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2021 (Редактирано) Здравейте колеги, Колата е а6 4ф 3.0тди 233 коня. Преди седмица когато валя доста, вечерта на едно място не видях голяма "река" на пътя и се набих вътре с 40-50 км/х. След като бях вече вътре, водата стигаше д/г малко над средата на джантите, излязох си нормално, но след това колата започна да прави следните проблеми: При ускорение между 1800-2000 оборота започва да тресе и по-точно се усеща все едно някои от цилиндрите прекъсва.. Притриса 4-5 пъти и спира. Ако я карам на ниски обороти до 1700-1800 този проблем го няма, ако и дам газ и я карам на 2000 също проблема го няма. При спускане по инерция оборотите варират с около 150 падат и се качват постоянно. Проблема няма да е от мотора 100%, тъй като на място работи нормално и гледах, че не е засмукал вода, което ме навява на мисълта, че нещо е станало с кутията... Вдигнах я на подемник, буксата на кутията за управлението от страната на кабелите ( не където се закопчава към кутията ) беше мокра. Изсуших я добре и пак я закачих, но това не реши проблема. Гледах мокета от дясната страна, не беше мокър ( до колкото разбрах, че там е контролния модул на кутията). Закачах я с диагностика, няма никакви грешки. Някакви идеи какво може да се е случило и какво да разследвам? Редактирано 22 Януари 2021 от tyrlaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2021 (Редактирано) Закачи я на диагностика с VCDS и виж какви записани грешки има - все ще е записало нещо щом придърпва. Редактирано 22 Януари 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tyrlaka Публикувано 22 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2021 (Редактирано) Закачах я с launch диагностика, пуснах и цялостно сканиране. Спрециално влязох в модулите за кутията и двигателя, нямаше никакви записани грешки. Редактирано 22 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2021 Пробвай с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tyrlaka Публикувано 23 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 Няма грешки... Други идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 (Редактирано) Хидро на кутията? Редактирано 23 Януари 2021 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tyrlaka Публикувано 24 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 (Редактирано) Ами то май това остана.. Има ли някакъв начин да се провери или се праща се рециклиране? А има ли някакъв шанс да влезе вода в кутията? Редактирано 25 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Вода в кутия може да влезе само ако спукаш корпуса ... или някой да ти налее иначе няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 (Редактирано) Това не е вярно. В Типтроника може да влезе вода през отдушника за изравняване на атмосферното налягане. Конкретно с този случай обаче най-вероятно е влязла при електрониката, след като буксата е била мокра. Редактирано 24 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tyrlaka Публикувано 24 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Буксата беше мокра само от страната на двигателя, когато я разкачих реално вътре нямаше вода и към кутията също нямаше вода.. Въпроса ми беше дали ако е успяло да влезе вода в кутията и е преебало маслото, дали може от там да е ... Така като гледам докато не пусна маслото, само се гадае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Така е. Има много изписано (и изречено в Тубата) за влизане на вода в кутията когато се мине през дълбока вода, но може да е влязло, може да не е. Най-добре е да смениш маслото и да видиш дали ще се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Преди 7 часа, CVT написа: Това не е вярно. В Типтроника може да влезе вода през отдушника за изравняване на атмосферното налягане. Конкретно с този случай обаче най-вероятно е влязла при електрониката, след като буксата е била мокра. Благодаря за корекцията, къде се намира този отдушник ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 От горната страна на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 Дори да е влезнало малко вода, маслото стои на около 90-100 градуса в кутията и литър да има ще я изпари тази вода за 100км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 И аз не мисля че е влязла, ако се съди по това което колегата описва как ефекта се е появил веднага след това. Най-вероятно проблем в електрониката, след като буксата е била намокрена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 След корпуса на буксата вътре в кутията кабелите вървят по единично. Ако се подсуши при буксата проблем не трябва да има. При влизане в тази вода, ако колата рязко е спряла, а ти си давал газ, може и да си предобрил торк конвертора. Но накъсването може да е от прекъсване на някоя дюза или да е влезнало вода в ЕГР соленоида, който е отпред на двигателя. 20-25см вода не е шега работа, може да замине алтернатора или компресора на климатика. Един път съм влизал в такава вода до средата на джантата и смених ролката на компресора след седмица и вече много внимавам къде газя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 (Редактирано) Само намокрена букса е достатъчно да повреди електрониката на модула от който идва и в който отива. Мръсната вода е електролит и колкото е по-мръсна, толкова по-добре провежда електричество. Ако имаш на една букса захранващи кабели и нисковолтови сигнали, нисковолтовите могат да получат до 12 волта. Редактирано 24 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tyrlaka Публикувано 24 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 (Редактирано) Буксата я изсуших, но тя вътре не беше мокра, бяха мокри само кабелите които отиват до нея, реално откъм кутията след като откачих буксата всичко вътре беше сухо... Не мисля, че там ще е проблема... Но дори и електроника да е, не би ли трябвало проблема да е по-постояннен, а не само на определени обороти и то на скорост над 3? На първа и втора проблема го няма.. Двигателя също не е, тъй като на място работи перфектно. Другото, което мислех е от самия удар дали може да е станало нещо, тъй като водата оказва корава съпротива.. Редактирано 24 Януари 2021 от tyrlaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 може да си предобрил торк конвертора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване