varvarin666 Публикувано 22 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2021 Макар с риск темата да е банална,моля за помощ.AUDI Q 7 -за 6 години смених 7 акумулатора-последния на варта е на 5 месеца.сменени са динамо и стартер.зарежда нормално,няма отечки-- Поне така казват поне в 5 сервиза в Пловдив.Осавях колата за по 4,5 дена за проверка...връщат и казват че всичко е в норма..днес карам колата и спирам за малко,въртя да запаля и няма ток даже да извадя ключаот стартера,няма ток и за дистанционното....нищо.....подавам ток пали...след 15 мин пред нас.гася няма никакъв ток,лошото е че подадох ток и заключих колата.изгасна и сега не знам как да я отворя,като няма ток. Някой да даде съвет къде да я закарам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 (Редактирано) Отключи я през механичната ключалка. Относно акумулатора - намери си добър автоелектричар. В повечето сервизи нямат такъв. Редактирано 23 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarin666 Публикувано 23 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 механичната ключалка не действа. блокирала е ... направо се чудя как да отворим вратата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 Впръскай WD40 директно в ключалката. Би трябвало да се разкара и отключи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarin666 Публикувано 23 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 (Редактирано) пръсках с какво ли не. седи като заварена Редактирано 25 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 Ще трябва да махнеш кората под двигателя и да се опиташ да стигнеш до кабела на алтернатора който е свързан за плюса на акумулатора. От там може да се подаде ток за да се отключат вратите. Но все пак пробвай пак с WD40 и повече сила, това е най-лесния начин. Ако извикаш автоключар той ще ти я отвори точно по този начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarin666 Публикувано 23 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 това ще опитам, мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2021 има специални възглавници за такива случаи , слага се в горната част на вратата и с шина бъркаш до дръжката и се отваря . Малко може играчка да падне ама става . Имах същия случай в САЩ детето и ключовете заключени вътре , ченгето за 2 мин я отвори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 Пробвай с ключалката на багажника щом тази на вратата е клеясала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 25 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 няма на багажника доло на генератора да се опитва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarin666 Публикувано 25 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 срещу 100 лв ми отключиха колата ..................махнаха плафона на светлините на номера и подадоха ток от там....за 5 мин, и всичко се отвори....без проблем поне да се знае... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2021 Полезно. Ключалката аз как си оправих - както писаха пръскаш няколко дни и после не с ключа, а с плоска отвертка голяма бъркаш леко и напъваш, но само външната част,, където е капачето, не частта с нарезите. Реално трябва само малко да размърдаш с отвертката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cuprac Публикувано 25 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2021 Здравейте. Какво стана с акумулатора? Намериха ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 За колегата не знам, но при мен какво стана един ден. оставям колата в неделя, всичко наред. Отивам след 3 дни. няма акумулатор, паднал на 5в. А е нов -АГМ. Ключалката ми работи за щастие. Добре, че си имам още акумулатори в гаража. Заредих го и сега е наред. Засега не го прави тоя номер, надявам се и утре като ида да е добре. Мерих утечка - 30-40ма консумира след като се успокои. Това е напълно нормално. Не знам какво е станало, явно не е акумулатора. Изглежда е включила някоя помпа. Даже не вярвам да е лампа. Колата е туарег, доста подобна на q7. Много е кофти да се чудиш всеки път като ти трябва колата дали ще е в ред. Ако не съм в гараж не знам какво щях да я правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 на мен ми се е случвало подобно, бе на 10% по MMI, но не бе заспал модула на kessy, при теб нямаше ли записани грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Имаше, ама при 5в е нормално да има много. При мен не е 10%, а 0. Хич не ги и гледах, изчистих всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 (Редактирано) Имате ли кейлес ентри на колите? Често дръжките правят проблеми, будят модулите и скапват акумулаторите. Май и аз ще го играя тоя филм скоро.@varvarin666 като сменяте акумулатора, обучавате ли батери модула за новия? Редактирано 12 Март 2021 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Гошев Публикувано 30 Май 2021 Доклад Share Публикувано 30 Май 2021 извинете, а къде се намира акомулатора на седмицата, искам моя да го премеря, за сега е перектен, но все пак ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Сигурно е под шофьорската седалка. Някой дали има представа дали усилвателя за радиото трябва да има постоянно 12в? Моят е изгорял и има постоянно захранване и се чудя дали може от това да ми пада акумулатора. Сега съм откачил буксата му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 От постоянно захранен усилвател на задните врати ми е падал акумулатора за седмица, мисля че постоянно +12в има само на паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 И аз мисля, че не е нормално. А кой го пуска това захранване - би трябвало да е радиото като го пуснеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване