Jump to content

Проблем с перката на парното


lizart95

Recommended Posts

Първо пред история 
колата е 4ф 3.0 тди ако е от значение.Преди повече от седмица/две вентилатора спира да върти но след като колата е оставена известно време тръгва.Преди няколко дни вече напълно отказва да тръгне ,на VCDS дава грешка 
01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)
004 - No Signal/Communication 


сменен е модула с нов но няма промяна, бушоните са здрави и пак тази грешка дава а вентилатора е бил пробван на 12 волта директно и работел.Къде да търсим проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам от скоро време същия проблем пала колата и не тръгва да духа при влизане в някоя дупка си тръгва като я загася и запаля пак не тръгва къде да търся проблема ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно износени четки на моторчето на парното, които правят контакт от време на време (при влизане в дупка примерно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Така проблема ми беше в четките но такива твърди четки за 6А не успях да намера ако се сложат четки каквито на всякъде се продават за шлайфове и тем подобни няма да изкарат и година. Четките се водят графитни и са за голям ампер а масовите са за по 1 2 ампера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

От днес и аз съм с тази грешка, в София някъде ще ми сменят ли четките или да търся втора ръка вентилатор?
01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)
004 - No Signal/Communication 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Евро07 едно време продаваха всякакви четки за вентилатори. Може да пробваш и там където сменят четки на бормашини. Не е философия голяма тоя ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто нов вентилатор намирам за 167лв на някаква измислена марка. Реостат чисто нов за 87лв.
Аз свалих вентилатора и му подадох директно ток, работи си, видях и има четки около 3мм. 

Явно при мен е от реостата, още не съм го сменил, не я карам колата тези дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, ако ти е окъсила намотката на мотора, може да ти горне и новия реостат.

Смени четките в сервиз и да ти замерят консумацията му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.01.2024 г. at 11:06, Krischan написа:

Колко струва удоволствието ?

 

170 го взех с отстъпка, измислена марка (ERA), но си работи идеално. Новото си е ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@coresnet: не винаги, някои части е по-добре да ги вземеш на 14 години стари, но оригинални, защото новите не издържат и 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.01.2024 г. at 13:36, OvivO написа:

е, да, имах предвид в случая - от моргата не знам колко още ще изкара моторче, а ново дори и куче марка все ще се върти няколко години, и без това тия коли са пълнолетни вече :D

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...