lizart95 Публикувано 25 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 Първо пред история колата е 4ф 3.0 тди ако е от значение.Преди повече от седмица/две вентилатора спира да върти но след като колата е оставена известно време тръгва.Преди няколко дни вече напълно отказва да тръгне ,на VCDS дава грешка 01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)004 - No Signal/Communication сменен е модула с нов но няма промяна, бушоните са здрави и пак тази грешка дава а вентилатора е бил пробван на 12 волта директно и работел.Къде да търсим проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 и друг вентилатор пробвайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizart95 Публикувано 25 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 Каква е причината да не стига ток до него? При тест с VCDS той пак не тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonipeev Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Имам от скоро време същия проблем пала колата и не тръгва да духа при влизане в някоя дупка си тръгва като я загася и запаля пак не тръгва къде да търся проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Вероятно износени четки на моторчето на парното, които правят контакт от време на време (при влизане в дупка примерно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonipeev Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 Сменят ли се тези четки и ако се сменят от къде мога да ги закупя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonipeev Публикувано 2 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2021 Така проблема ми беше в четките но такива твърди четки за 6А не успях да намера ако се сложат четки каквито на всякъде се продават за шлайфове и тем подобни няма да изкарат и година. Четките се водят графитни и са за голям ампер а масовите са за по 1 2 ампера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Януари Доклад Share Публикувано 4 Януари От днес и аз съм с тази грешка, в София някъде ще ми сменят ли четките или да търся втора ръка вентилатор?01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)004 - No Signal/Communication Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Януари Доклад Share Публикувано 12 Януари В Евро07 едно време продаваха всякакви четки за вентилатори. Може да пробваш и там където сменят четки на бормашини. Не е философия голяма тоя ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 16 Януари Доклад Share Публикувано 16 Януари По-добре нов вентилатор, миналата седмица сменях моя заради чуруликане 😆 на ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 20 Януари Доклад Share Публикувано 20 Януари Колко струва удоволствието ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Януари Доклад Share Публикувано 22 Януари чисто нов вентилатор намирам за 167лв на някаква измислена марка. Реостат чисто нов за 87лв. Аз свалих вентилатора и му подадох директно ток, работи си, видях и има четки около 3мм. Явно при мен е от реостата, още не съм го сменил, не я карам колата тези дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Януари Доклад Share Публикувано 22 Януари Проблема е, ако ти е окъсила намотката на мотора, може да ти горне и новия реостат. Смени четките в сервиз и да ти замерят консумацията му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Януари Доклад Share Публикувано 24 Януари На 20.01.2024 г. at 11:06, Krischan написа: Колко струва удоволствието ? 170 го взех с отстъпка, измислена марка (ERA), но си работи идеално. Новото си е ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Януари Доклад Share Публикувано 24 Януари @coresnet: не винаги, някои части е по-добре да ги вземеш на 14 години стари, но оригинални, защото новите не издържат и 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Януари Доклад Share Публикувано 24 Януари (Редактирано) На 24.01.2024 г. at 13:36, OvivO написа: @coresnet е, да, имах предвид в случая - от моргата не знам колко още ще изкара моторче, а ново дори и куче марка все ще се върти няколко години, и без това тия коли са пълнолетни вече Редактирано 26 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване