Jump to content

2.6 V6 на Газ


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Някой кара ли този мотор на газ и да ми каже впечатления???

Не мъчи добичето, че ще почне да те рита... С парите за кадърна газова си купи малка колица на газ за града. Не искам да отварям вечния флейм за и против газова.

Не е по темата, т.е. не съм карал на газ, но правих проучване преди време за моя мотор, който също е голям. Дебитомера и клапите са си голяма цифра - съизмерима с цената на добра газова, а и трудно се намират. Моргите не са претъпкани с тези мотори, така че и втора ръка части трудно се намират. Не казвам, че точно на теб ще ти се случи, но риска е голям.

Все пак ако си се навил - пробвай, но сподели след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3-4 лета баща ми си сложи на неговата 100-ца, 2.6 V6 газов инжекцион и досега не се оплаквал за нещо сериозно.

Това което ми сподели е, че само малко по-често се сменят филтри.

Относно разхода, не мога да кажа колко точно е, а що се отнася до вървежа, след като си сложи газовата съм я карал няколко пъти, и според мен не е въобще скопена и си върви почти както и на бенз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
Някой кара ли този мотор на газ и да ми каже впечатления???

Абе като гледам май темата е стара, ама ако ме чуе некой, чуе...

Аз карам 2,6 на газ, и то с обикновена газова. Ако е поставена кадърно, най-вече-с поне 2 предпазни клапи за гърмеж, и ако са изпълнени някой други условия- нема проблем. Едната клапа трябва да е директно на входа във всмукателните тръби- то е една черна пластмаса точно зад двигатела. а другата- на кутията с въздушния филтър. Другото нещо- ако се опитате да вкарате двигатела в икономичен режим чрез прекомерно ограничаване на газта от регул. възел на маркуча- това увеличава склонността към гърмежи! Просто ако се примирите с разход 11-12/100 извънграда, проблем нема да има. Установих също, че не трябва да се гаси колата на газ преди да е загряла поне малко над 50 градуса, защото после дори и палейки на бензин, се възпламенява сместа от газ и въздух останала в смук. колектор и става гърмеж! Но дори и тогава ако клапичките са добри, няма проблем.

НО ВНИМАНИЕ- всичко това важи за модификацията 2,6 която няма електронния дтчик във кутията на възд. филтър!!! Гледайте от там- след гофрирания маркуч- да не стърчи куплунг с кабели! Ако има- по-добре не слагайте обикн. АГУ. А по-добре и никаква, защото ГИ нема избиване- много скъпо нещо, особено за 6 цилиндров двигател.... :lupe::nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм карал 3.0 на газ, Преди мене монтираха на едно ауди 2.6 и газовото заспа. цената за 6 цилиндъра е 1450 лв - Газов инжекцион. Ако те интересува марката пиши на лична.

Моята кола беше автоматик, и градско на газ под 15 неможех да я сваля. нормално 15-18 газ градско, а извънградско - 10-13/100. изоря ми 13 максимума, със газ до ламарините и климатика на минимум. За 12 хил км с разликата в цената на бензина и газта се избиват парите за газовото.

Редактирано от todorgg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще съм първия :hilezh: и ще ти кажа :hilezh:

:rolleyes::huh::( Колкото и да ти се иска да си първия, нема да стане. Доста хора вече караме тоя мотор на газ без никакви особени проблеми. Писали сме доста по въпроса и аз в това число. Потърсете с търсачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 12 years later...
На 6.11.2007 г. at 10:18, PROFESIONALISTA написа:

Абе като гледам май темата е стара, ама ако ме чуе некой, чуе...

Аз карам 2,6 на газ, и то с обикновена газова. Ако е поставена кадърно, най-вече-с поне 2 предпазни клапи за гърмеж, и ако са изпълнени някой други условия- нема проблем. Едната клапа трябва да е директно на входа във всмукателните тръби- то е една черна пластмаса точно зад двигатела. а другата- на кутията с въздушния филтър. Другото нещо- ако се опитате да вкарате двигатела в икономичен режим чрез прекомерно ограничаване на газта от регул. възел на маркуча- това увеличава склонността към гърмежи! Просто ако се примирите с разход 11-12/100 извънграда, проблем нема да има. Установих също, че не трябва да се гаси колата на газ преди да е загряла поне малко над 50 градуса, защото после дори и палейки на бензин, се възпламенява сместа от газ и въздух останала в смук. колектор и става гърмеж! Но дори и тогава ако клапичките са добри, няма проблем.

НО ВНИМАНИЕ- всичко това важи за модификацията 2,6 която няма електронния дтчик във кутията на възд. филтър!!! Гледайте от там- след гофрирания маркуч- да не стърчи куплунг с кабели! Ако има- по-добре не слагайте обикн. АГУ. А по-добре и никаква, защото ГИ нема избиване- много скъпо нещо, особено за 6 цилиндров двигател.... :lupe::nixweiss:

 

Здрасти Смукателните ти колектори какви са  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...