Jump to content

Въпроси за А4 Allroad


martin76

Recommended Posts

Колеги, позагледах се в първите А4 Олроуд от 2009та, та имам някой въпроси?? И те ли са на въздушни възглвници, като по-високия клас А6, или не са?? Конкретно се интересувам от бензиновите  с 211 к.с., защото карам малко и не съм за дизел....и слабите им места? Нямам нищо като информация за този клас, та ако може да споделите някой възли, които биха създали главоболия в експлоатацията, съответно цена на обслуване масла ролки ремъци и т.н... не съм се спрял окончателно, но някак си ме блазнят. За сега приоритет ми са Б7 TFSI-2007-8ма от полседните. От вашите отзиви зависи дали ще предпочета него пред B7цата.😉 Дългогодишен ползвател съм на ауди, като се почне от 2000та, така че не съм новобранец. Но за Олроуд-а всичко ми бега от полезрението и търся малко инфо просто за представа.

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че модела който съм харесал е провал?Фейса от коя година почва??!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика да ти кажа, всяко начало на даден модел си има доста трески за дялане занапред, Ако може, добави главоболията от какво идват, конкретно от бензиновите мотори или проблеми с трансмисията и окачването? Не съм се хвърлил да купувам, но ми харесват определено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок не съм ровил, ще погледна колега!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, boriliev2003 написа:

Има доста теми с болежките им. Аз те съветвам да го прескочиш този модел, но решението си е твое. Успех!

клега, а с въздушно ли е???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз наскоро се сдобих с Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI, 170 hp. Имайки предвид че съм заклет привърженик на 4х4 и всички предишни коли са ми били с такова задвижване аудите определно ме впечатли. Държа на 4х4 понеже прекарвам доста време в планините. И така намерих наистина читав екземпляр на реални 169 000 км с доста налични екстри с първа регистрация от септември 2009 г. внос от Швейцария С цялостна история на автомобила и съответните документи за това. Обслужване 1000 лева ремък ролки помпи и всичките му там подробности заедно с накладките. Смених и трите термостата понеже като я взех както повечето от този тип не загряваше на 90 градуса и след смяната им закова 90 и не мръдна.Налични са навигация MMI 3G Plus и най високо ниво на озвучаване. Пълен оглед на стендове и VAG COM, Единствения проблем който се констатира е леко изменение на налягането на горивото. Причина за това е прословутата помпа за високо наалягане на горивото която е консуматив и се сменя на 200 000 км. Решението е смяна и олекване с още 1000 лева ако не искаш да се напълнят дюзите и да дадеш 5000 за ремонт. Иначе страхотна возия страхотно поведение на сняг и съвсем различно усещане в шофирането в сравнение с предишната ми Шкода октавия 4х4. Наодстатъци ако мога така да се изкажа са: доста по малкия багажник от шкодата.- направо е на половина. Другото е че може клиренса да е малко по - голяам. Шкодата определено беше по висока, но няма значение. Разход- не натоварена на магистрала 6,4/100. Натоварена с 4 човека пълен багажник и 4 чифта ски на тавана 8,5-9 на дълъдг път. В града 10/100. Двигателя е адекватен за това купе, ускорява съвсем нормално и се държи добре. Надявам се съм бил полезен с впечатленията си и да помогна на някой при избора.    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

@nikisotirov  Привет , а дали проблема със стружките /прословутата помпа за високо наалягане на горивото/ го има и при фейслифтовата  Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI 177 hp или само  Audi A4 B8 2.0 TDI  и дали го има вобще при фейслифтовите модели до 2015 , а те са 150hp, 177hp и 190hp , по мощните не ме интересуват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jeck_1 Човече не знам за тях. Като не знам нещо не го казвам. Трябва да се погледне през коя година е конструиран двигателя и коя година влизат еконормите на ЕС. Друг основен фактор за "произвеждането" на стружки до голяма степен е и незнаенето на сервизите когато ти сменят маслото. Много е важно да ти обезвъздушат системата след смяна на мсло. В противен случай помпапта започва да стърже на сухо и задира - респективно прави стружки които набива в позледствие. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 16.04.2021 г. at 9:45, jeck_1 написа:

@nikisotirov  Привет , а дали проблема със стружките /прословутата помпа за високо наалягане на горивото/ го има и при фейслифтовата  Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI 177 hp или само  Audi A4 B8 2.0 TDI  и дали го има вобще при фейслифтовите модели до 2015 , а те са 150hp, 177hp и 190hp , по мощните не ме интересуват?

Само при 143 и 170кс cr 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особенна разлика в цената на ремонтите на 2.0тфси и 2.0тди няма, Аз съм сменял за 6 месеца 3 помпи на 2.0тди и два комплекта дюзии то на кола на 150000км, Обслужване ремъци ролки водна помпа в Ауди за 2.0тди 1200лв , веригите за 2.0тфси в Ауди са около 900лв, буталата 1700 , аз вземах колбеншмит бутала със сегменти за 700лв. Помпата за високо налягане на 2.0тди е около 1200лв Бош рециклирана , или 4000лв за оригинална. За мен 2.0тфси е по-добрият мотор, доста е по-балансиран е. Ако ще караш само градксо , 2.0тди ще те побърка от регенерации. Общо взето , каквато и кола да вземеш , все ще я правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@Chanchev 

На 26.05.2021 г. at 22:18, Chanchev написа:

Само при 143 и 170кс cr 

@Chanchev 

Не разбрах, има ли го проблема при помпата с високото налягане при ТДИ 143к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.06.2021 г. at 10:50, Dark_avenger написа:

@Chanchev 

@Chanchev 

Не разбрах, има ли го проблема при помпата с високото налягане при ТДИ 143к

Има го , едни и същи са помпите и дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.04.2021 г. at 22:24, nikisotirov написа:

@jeck_1 Човече не знам за тях. Като не знам нещо не го казвам. Трябва да се погледне през коя година е конструиран двигателя и коя година влизат еконормите на ЕС. Друг основен фактор за "произвеждането" на стружки до голяма степен е и незнаенето на сервизите когато ти сменят маслото. Много е важно да ти обезвъздушат системата след смяна на мсло. В противен случай помпапта започва да стърже на сухо и задира - респективно прави стружки които набива в позледствие. 

Може ли малко повече инфо за обезвъздушаване на системата при смяна на масло...доста клипове изгледах и четох..не успях да видя такава процедура. 

Обезвъздушаване на горивороводите има само при смяна на горивен филтър но не намерих и за маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а и помпата за високото налягане не се смазва с масло а - от горивото. Задвижва се от ремъка при 2,0 TDI 143 к.с. CAGA двигател.

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смениш горивния филтър,в engine има по спомен и в basic settings и output tesт , fuel pump,secondary fuel pump стартираш една по една помпите по няколко пъти,чуваш промяната на звука докато се избутва въздуха и като изчезне палиш.

Моята е 177 ръчка  2013 и там на помпите командата е една, обезвъздушаване- то става мн бързо.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да това е така но за помпата за горивото не за маслото, както беше писал колегата по горе

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои наливат масло във филтъра,ама това са филми,какво точно ще обезвъздуш,няма и секунда и е подкачило масло във филтъра.И в елса не съм виждал такива процедури,изсмукваш каквото може с вакуум помпа от масления филтър и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика за масления филтър дали ще е пълен или празен , още при въртене на ключа помпата започва да върти и качва масло , горивния е друга работа , даже имат някои модели дизели /не съм запознат със всички марки и модели / клапан от който с ел. помпа да подкачи нужното гориво за безпроблемно палене след смяна на горивен филтър .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...