Jump to content

Audi Q7 4M 3,0 TFSI 333hp Мнения


Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Имам въпрос относно евентуална покупка на Audi Q7 4M 3,0 TFSI 333hp. Някой от вас кара ли такъв и какво може да сподели като впечатления? Какво трябва да се гледа по-специфично при избор на такъв автомобил? Въпросният двигател ок ли е и за какво трябва да се внимава?

Поздрави и благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя си е пъргав , има го и с S4 , S5 ,SQ5 ,А6 , А8 .Ще е малко по тромав при Q7 заради теглото .Може да се ъпгрейдва софтуера и доста се съживява :) . Разхода на гориво няма да е много задоволяващ , особено в града / при мен е около 14 -15 но и си настъпвам доста/ извън града зависи от скоростта 120-130 около 9/при мен S4/ .  Към момента не съм имал оплакване от към мотора с изключение на малки течове на масло които са нормални от вече поизпечени гарнитури . Но проверка в сервиз задължително , и трябва да го покараш за да усетиш дали те устройва тази комбинация . успех :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря, колега! Доста ценна и практична информация ми даде! Жив и здрав да си :)

Колеги, всякакви други коментари/мнения са добре дошли! Благодаря :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT, @zhelyazA6 Благодаря за мненията, колеги! Бих предпочел да давам малко повече за разход на гориво, отколкото за скъпи ремонти, така че това бих го преглътнал с големия разход. 
Ако някой кара подобен автомобил или поне с такъв мотор, може да ми даде малко повече информация за качествата, поддръжката, силните и слаби страни на този мотор, бих бил благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Марешки 100 октана е 1.83, отделно, че ако търсиш изрично бензин и дадеш толкова пари за кола, разхода и цената на бензина не би трябвало да са фактор :).

Поддръжката е нормална, може да се наложи да смениш PCV клапан-а ако харчи масло, но не е нещо фрапантно.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен след всичко изчетено като мнения и от личен опит,3.0 тфси е най-здравият и безпроблемен мотор на Ауди, особено от тия години, които гледаш ти, така че можеш смело да се хвърляш. 
Имам а7-ца с такъв мотор и никакви ядове. Наистина не се сещам за слаби страни, тъй като основната слабост с горено на масло е оправена при по-новите мотори. Смяна на масло и филтри 880 лв в Ауди.... (шегаджии) При мой майстор 8л масло мотул с всички филтри 250лв с труда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е чудесен и сравнително безпроблемен,  по-евтин за подръжка от дизел. При Q7 получаваш автомат ZF, което е +. Няма проблем да се кара и с 95 - има разлика във вървежа. Ремапа е задължителен според мен, на тоя тежък джип стоков ще е тромав. Над 200-250к е силно препоръчително вериги да се сменят. За разход при Q7 градско под 16-17 едва ли ще падне, но то и дизела си харчи 13-14 та все тая :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега @Angelov1. Доста добър съвет. Самият ти правил ли си ремап на твоето Ауди? Колко ти излезна и къде го направи? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ремапа има много опции от около 500лв (с включено дино пред и след) до 2000++ (като при REVO и APR няма дино).

Също така има варианти за ремап от вкъщи, като за целта си трябва специален интерфейс/кабел и за няма и 30мин колата става 400+ коне

В крайна сметка според стила на каран може да не се усети никаква разлика между ремап за 500 и такъв за 2000+

 

п.с. По скоро бих търсил кой предлага ремап за автоматика, понже за мотора има кажи речи всеки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APR май извадиха софт за типтроника но това означава Овердрайв или да си купи флаш тула от тях и да си флашне от вкъщи.

Редактирано от MachineSpirit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги @MachineSpirit и @P_PETKOV. Абсолютно винаги ли remap на мотора и автоматика вървят ръка за ръка и има ли значение в каква последователност се правят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, но ако има и ремап на автомата нещата стават още по-добре ама понеже говорим за типтроник има много по-ограничен избо .

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, MachineSpirit написа:

APR май извадиха софт за типтроника но това означава Овердрайв или да си купи флаш тула от тях и да си флашне от вкъщи.

 

Изглежда, че APR все още нямат софт за типтроника, но това не е пречка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правя ремап на кутията. Най-много се усеща разлика 0-100 след ремапа. Имам сигурно над 100 лънча и кутията не е мръднала. На кутията софта е по-сложен от на мотора, има повече карти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли това мече гори само 15 градско? Струва ми се супер утопично това твърдение  ... нямам идея - не карам такъв автомобил, но предвид тежестта му ми се струва нереално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от вчера по обяд в София с настъпване без особени задръствания.

Според мен и Q7-то може да го постигне с нормално каране, като изключим час пик, тогава трудно :).

razhod-sofia.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...