venko74 Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 преди 50 минути, mili 75 написа: Това, че ги знаеш тия коли на по 400 хиляди с оригинални вериги е добре, ама забрави да кажеш, дали тропат на студен и топъл старт. Моята е на около 300к и нищо не тропа.Като стане на 400 ще споделя какво е положението.Тия, които го сменят на 200к, могат и с всяка смяна на маслто да го правят, но това не значи, че е нужно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 (Редактирано) Бъзикам се малко. Редактирано 9 Февруари 2021 от Gangbango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 @Gangbango къде я провери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Сменил съм вериги и обтегачи преди има няма 30 хил.км, от тогава до ден днешен винаги при палене чувам този характерен звук за около секунда? Това нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Цедката на маслената помпа чиста ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Не е нормално.При мене след смяната на вериги и обтегачи, няма никакво тропане и на студен и на топъл старт. Даже въобще съм забравил за тия размисли при какво положение, на колко хиляди е маслото и т.н. гадаене. Ако колата ви е на над 300 000 км и мислите да я карате, е редно да ги смените тези вериги, защото освен да тропат по капаците, те имат и друга функция-газоразпределителна и тя се нарушава от разтеглените вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 @Papi123 Подкрепям и потвърждавам това, което @mili 75 каза в горния пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Колко струват веригите, че са такива разправии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 1800 оригинал с 20% отстъпка и към 800 за смяна през скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Мислех, че е "нормално"... Предполагах, че просто когато се е отекло и му трябва секунда време за да стигне до горната част на мотора, от страната на шофьора?? Явно съм грешил, колата е в сервиз за цялостен оглед. Майстора ще я гледа обстойно, надявам се да не ме сюрприза неприятно. Иначе, логиката ми куца ли много ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Моя двигател е на 233к км със сменени вериги на SWAG преди 35к км и още не съм ги чул да изтракат. Но цедката на помпата е чиста и лагерите са ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 20 minutes ago, Papi123 said: Мислех, че е "нормално"... Предполагах, че просто когато се е отекло и му трябва секунда време за да стигне до горната част на мотора, от страната на шофьора?? Явно съм грешил, колата е в сервиз за цялостен оглед. Майстора ще я гледа обстойно, надявам се да не ме сюрприза неприятно. Иначе, логиката ми куца ли много ? При горните обтегачи се задържа масло именно за да не ствче всичкото масло долу, като почне да изпуска се чува изтракване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Докато върти на стартер трябва да качи масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2021 Не трака, смених ги май месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 24 Април 2021 Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 Повечето пъти проблемът идва от горните обтегачи, много рядко се сменят и вериги, самите ибтегачи вече омекват и понякога остават затворени и веригата естествено отава хлабаво и като завърти стартера докато се затегне се удря на корпуса на горните капаци, в случей се купуват 2 оригинални обтегача и се сменят за около 400 лв и 2 та. Това беше обяснението от немски сервиз така че решавайте вие дали да давате 2+к или за бркви си 400лв да си решите проблема, а за маслото разликата между 5w30 и 5w40 само климатичните условия - 30 градуса и 40 градуса, да вярно че при нас е по топло от някой други държави но аз мисля че 5w30 е най добрия вариант за нас. Междо другото аз използвам liqui Moly 5w30 III long life и при всяка смяна сипвам full metal на Bardahl и няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Април 2021 Доклад Share Публикувано 25 Април 2021 това w30 или w40 много не го гледайте, че малсото не работи на 30 или 40 градуса температура. Влияе леко, но на 100+ градуса му е все тая дали навън е 30 или 40 градуса времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Април 2021 Доклад Share Публикувано 25 Април 2021 Ся някой може да се засегне ама да се избира масло само по 5w30 или 5w40 е по-скоро лекомислено ... дадено 5w30 масло може да има по-добри параметри от друго 5w40 масло, обратното също важи и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 djuni_ibiza Какво значи омекват? Не се ли износва буталото в цилиндъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 След смяна на масло при мен всичко заспа. Винаги го сменям на време. Предпоследният път го смених с уж хубаво масло ама не спря да ми вади индикация за ниско ниво, дори когато беше на максимум. Наскоро го смених с друга марка и при палене нищо не се чува. Аз залагам на затлачена цедка, за която спомена Стефан. Само не ми е ясно защо с предишното масло постоянно ми набиваше грешка за нивото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване