SlaVy_ Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Здравейте колеги, искам да сваля малко колата Ауди а4 б5 1.9 тди 2000г седан В момента със заводското 1ба окачване отпред пружините са със две кафяви и една бяла точка А отзад със зелена и синя, намерих в интернет пружини за отпред със зелена и розова маркировка А задни две кафяви и розова, гледах в един руски сайт но нещо не ги разбирам моля за съвет дали някоя от тези пружини ще стане да смъкна малко колата надолу че при висока скорост люлее, и да питам сложих по големи дюзи и в момента пуши доста като я настъпя проблем ли за дълго магистрално каране така е смисъл да не стопи бутало или някакъв друг проблем... Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 (Редактирано) Честно да ти кажа, не знам защо ти е била тази интервенция по дюзите точно на 1.9 тди - всички двигатели от тази генерация Б5 са изключително безпроблемни и икономични със заводските. Ако търсиш скорост и мощност, по - добре инвестирай в качествен чип, генерация и турбо отколкото в смяна на дюзите - ако са по - големи, вероятно помпата няма да може да им осигури достатъчно гориво. Моята е на заводско окачване и няма люлене при висока скорост. Редактирано 3 Февруари 2021 от railfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaVy_ Публикувано 3 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Колега аз отидох за чип ама майстора неможа да чипоса защото компютъра ми е аhh а мотора Ahu а дюзите ги взех от 110 афн.... Сега мисля да си върна мойте дюзи, защото ми предстой дълго пътуване и след 140 колата се люлее доста 2сичко съм сменил по нея Ремъка ми е на 70хиляди ще издържи ли още 10 поне и тогава да падне голямото разглобяване,в чудене съм и за окачването доста е висока,взех и джанти 17 стой като танк с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Заводски модела излиза на 15ки джанти и си е чудесно висок поне за нашите пътища. Аз лично карам на 16ки и нямам проблем с люлеене нито преди, нито след смяната на комплект носачи, странно се е получило при теб такова и вероятно е наистина от амортисьорите. Ремъците са ти накрая за афтърмаркети, аз повече от 60 не бих ги държал. Заслушай се за чукане откъм мотора при студен старт - ако чука, е от ангренажа и бегом веднага в сервиза за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaVy_ Публикувано 3 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Аз имам два чифта 15 но нещо ме изкефиха едни 17 и така , а ремъка е континентал огледох го Оня ден и ми изглеждаше доста добре на външен вид, в дилема съм за пружини или амортисьори незнам струва ми се доста висока колата и наистина е малко нестабилна при висока скорост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 6 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 Отиди на стенд да проверят амортисьорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaVy_ Публикувано 6 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 Мисля да взема амортисьори който са за фабричното спортно окачване,незнам как ще се държат на нормалните пружини... Някой идей. ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 9 Март 2021 Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 Колега ако търсиш амортисьори за фабрично спортно окачване мога да ти предложа от S4. Взел съм й нови на моята и оригиналните артисват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване