Jump to content

паднал акумулатор


Recommended Posts

За съжаление и аз се налага да пиша такава тема.

Отивам в гаража и гледам не мигат диодите на вратите. Добре, че ми работи ключалката та успях да дам ток. Обаче втория акумулатор в багажника, добре, че имах един от аларма и не съм го хвърлил, та с него, че да отворя багажника и да извадя резервния.

Сега вече ще го возя зад седалката заедно с кабелите.

 

Меря напрежението - 5в, че и надолу. А акумулаторът е нов, от ноември, АГМ банер. Дано не се е скапал, ако не е той виновника.

Сега въпросът е защо.

Позаредих го, измерих утечката след заключване и като угасне и таблото е 30ма. Докато свети таблото, защото е отворен предния капак е 250ма. С толкова за 3 дни няма да иде на 5в нов акумулатор. 

Мерих и втори път след като без да искам оставих колата без ток, може и за добро да е. пак 30ма.

 

Какво ви е мнението - дали нещо се е включило или акумулатора се е скапал, ако е възможно да стане сам на 5в.

 

Сега съм я оставил заключена и утре вечерта ще видя какво е положението. Ако не е паднал го дозареждам и решавам, че е случайна утечка. Ако е пднал пак, слагам другия и след 1 ден пак гледам. Ако е паднал и той, явно колата прави нещо.

 

Нямам навигация, мултимедия, не е от това.

Колата е туарег, но пиша тук, защото проблемът не е въпрос на модел, а и в този раздел май са най-много тия случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е утечка. Някой модул не се е изключил. Не би трябвало да се скапе само от един път до 5 волта, AGM-ите за много по-издържливи на дълбок разряд.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен го няма това с копчето.

 

Но мерих и няма наднормена консумация след заключване. Дано нещо инцидентно да се е включило и да не го прави пак.

 

Няколко пъти съм забелязвал, че като загася работи някакво помпа в калника, сигурно за печката, но спира след 1-2 мин. А като паркирах последно щях да я чуя, освен да е решила да работи след като съм излязъл от гаража.

 

Ако не е угаснало таблото токът е 250ма, като угасне става 30ма. Само таблото не може да го изтощи за 3 дни, ще му трябват поне 10 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги, пак стана тоя номер.

5в акумулатора след 3 дни престой. 

Между 2-та случая един път стоя 10 дни и нямаше проблем.

 

Как да разбера откъде е като случва понякога?

 

Забелязах, че има проблем с радиостанциите. Много по-слабо хваща, но се разбира извън града само. Може и да е отпреди това, но да не съм забелязал. 

Това може ли да има връзка? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи минусовата клема и я прекарай през амперметъра на мултицет. Затвори капака през кабелите, така че амперметъра да е отвън. Заключи колата и го наблюдавай в продължение на 5 минути и виж до колко ще падне консумацията. (В случая е важно да е минусовата клема, защото ако е плюсовата и кабелите се прискрипят и направят контакт със шасито ще има фойерверки.) :)

 

Аз преди няколко месеца имах малка утечка в таблото заради нова версия на ColorMFA. Направих 2 клипчета и ги сложиш в Тубата - прегледай ги за сравнение. Първото е с утечката, второто е с откачен бушон на таблото:

 

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направих го първия път. нямаше  голяма консумация.

30ма, чак малко ми се струва. 

И 1 път след първия случай стоя 10дни без да я пипам и беше идеален. Няколко пъти по 5-6 дни. През седмицата не карам.

 

Явно е понякога. И е поне 1А щом за 3 дни става на 5в. Може и много повече да е, защото като се случи може за 1-2 часа да го изтощава.

Сега всяко ползване на колата може да бъде приключение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,

сетих се, че съм я чел тая тема.

при мен фабрична аларма няма. Има слагана от мен, но не мисля, че е от нея. Ако е свирила много щяха да се оплакват съседите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи си провери клемите, плюсовия да не грее, затегни каквото можеш. Аз имах също подобен проблем и това беше. Акумулаторът няма да се скапе от падане на 5 V, просто ще му падне малко капацитета. Щом имаш два акумулатора направи му 1-2 тренировъчни цикъла на този. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е с другия. 

 

Онзи е откачен и стои. Малко под 13 волта е паднал след зареждането. Не е от зареждането, зарежда се добре. Дали е от самия акумулатор се съмнявам, но не съм сигурен. 

Сега ще стои другия и ако и с него стане същото е гаранция, че не е от него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш мини при мене, в Надежда съм, да ги видим акумулаторите ти с професионален тестер. Поне да знаеш дали е от тях. Волтаж може да има един акумулатор, но капацитета му да е паднал поради дефект, сулфатизация и пр. Акъо държи няколко часа след зареждане около или над 12.80 V e добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, с който стана 2 пъти това стои 12.9 вече 10 дни. Обаче зарядното беше вдигнало 17в, не знам защо.

Той е АГМ и е купен преди 5 месеца БАНЕР.

 

Благодаря ти за предложението. Ако се усъмня в акумулатор, ще те търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде прави отечка  от време на време.По добре следи напрежението на колата  ,за да го хванеш.Чувал съм ,че тези купета пропускат вода след замърсяване на определени дренажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж съм махнал капаните и трябва да се изтича сега. 

И аз се усъмних, защото вторият път беше след голям дъжд. Даже след дъжда гледах под чистачките и доколкото се виждаше нямаше вода.

Но за първия път не помня да е имало дъжд.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е било след голям дъжд, можеш да си почти сигурен че някъде произвеждаш водород и кислород.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо има - възникна проблем с антените. Сигурно усилвателят е изгорял. Не знам кога е станало, но го забелязах след първото падане на акумулатора.

Ще го търся в тавана да видя какво става.

Но там би трябвало да има захранване само като работи радиото. Дали може да има нещо общо? А и даже и да работи едва ли консумира толкова ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната я мисля под чистачките.

Ще ровя, ама как не ми се занимава. И лошото е, че не знам дали ще разбера нещо даже и да съм на вярното. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес намерих антенния усилвател. На тавана е, няма как да е влязла вода там. На покрива няма дупки там

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...