Horus Публикувано 6 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 Здравейте на всички. Имам един неразрешим проблем (от майсторите при които ходих). Колата ми е Ауди 80 Б4 2.0 115 коня АБК двигател - бензин. Проблема се появи лятото в жегите. Тъкмо паркирам и ще гася, гледам колата почва да тресе яко. Оборотите заиграха и от ауспуха почна да бълва черен дим. Реших да я угася почти веднага. Още по-интересно стана почти веднага след като почна да излиза дим изпод капака. Като го вдигнах излизаше някъде в ляво между двигателя и останалите части. Но не можах да видя добре за къде иде реч точно ( а и не разбирам много). Дима отпред беше по-скоро бяло-сивкав. След 5 минути седене с пожарогасителя в ръце взе, че спря да пуши. Оставих я така 2 - 3 часа докато си свърша работата. После като се качих естествено пак се появи черния дим, но отпред нямаше следи от пушене. Прибрах се някак. Закарах я на диагностика и ми казаха, че или е ламбда сондата или дебитомера или и двете, но не били сигурни и за това не искали да я правят ! Понеже проблема ту се появявал ту абсолютно нищо й нямало на колата. И ми казаха да си я карам така.. Мина време, проблема спря и сега пак се появи. Беше изчезнал в студеното време и не ми правеше проблеми, но сега като има по-топли дни и почва да тресе, преди ден задимя малко черно отново освен тресенето. Днес като отворих капака след като бях карал известно време забелязах лек бял пушек пак от ляво на двигателя, но някъде надолу между кабелите и тръбите. Ако карам като баба тогава нямам проблеми с тресенето и другите ефекти. Но като подавам повече газ особено на ниските скорости и след известно време "ефектите" се появяват с пълна сила. Опасявам се вече да не ме остави на някой светофар или нещо по-лошо. Ако някой може да ми помогне със съвет или идея какво може да се случва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Ами първо потърси и друг майстор да я види.Има ли АГУ,харчи ли масло,а антифриз?Има ли катализатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horus Публикувано 7 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 @genttogsg На мен проблема ми с майсторите е, че първо попаднах на едни "експерти". После смених още 2 сервиза, които като ми оправеха нещо и после пак се връщах за друго. От този съм доволен принципно, но явно ще се наложи да ходя и при други. Колата никога не е била на газ, не харчи масло (поне не достатъчно видимо). Обикновено си следя нещата под капака, но като го вдигнах да видя антифриза беше абсолютно пресушен (това преди 3 - 4 седмици). Откакто го допълних не се е случвало това отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 Аз си мисля,че трябва да се тръгне по следата на изчезналия антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 7 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2021 (Редактирано) Първа опция: Виж си щеката за маслото, може би е пресечено? При дадени условия започва да меси антифриз с маслото(щом е изчезнал антифриза и работи неравномерно), което означава да се смени гарнитура на главата. За псевдо майсторчетата толко трудно ли беше да закачат АБК -то с ваг ком и да проверят за избила грешка/и? Втора опция: Щуцера отзад на главата виж да не е спукан - да почва да хвърля антифриз оттам, да мокри темп датчик / кабели и да бърка работата. Ако има проблем с тоя датчик, би трябвало да ти изпише грашка от типа на xxxxxxxxxxxx G62 xxxxxxxxxxxxxx Опция три: спукан маркуч / метална тръба. Редактирано 7 Февруари 2021 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horus Публикувано 8 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2021 @okops Благодаря за насоките ! Утре сутрин, ще огледам подробно, че бях затрупан тези дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 8 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2021 (Редактирано) Виж синия температурен датчик, на пластмасовия тройник. Нещо правено ли е по двигателя преди да се появи проблема - напр. смяна на ангренаж? Докарай двигателя на белези - отпред, отзад, отгоре на разпределителния вал и погледни белега на делкото, можеш да му свалиш капачката на делкото и да видиш накъде сочи палеца. Ако е мръднала малко центровката няма да я видиш. Понеже споменаваш ламбда-сондата - проследи й кабела и откачи буксата при "камбаната" на кутията и виж дали има промяна. Като е студена погледни в разширителния съд има ли нещо като парафинени капки? Редактирано 8 Февруари 2021 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
magik3 Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Здравейте, Имах подобрен проблем.Всичко се оправи след истинска центровка.При мен проблемът беше неправилно зацепен ремък, и неправилно зададено предварение,след основен ремонт на двигателя.О чудо,колата започна да върви както никога досега.Моторът е ABK 115 ps. Горещо мога да препоръчам майстор, истински професионалист,ако това не нарушава правилата на форума.Намира се в гр. Карлово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване