maldoom Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 Здравейте колеги. Вече 3г. близо имам звярът и е напълно и редовно обслужван. Откакто е при мене издава подобен на прехлипване или претрисане звук откъм всмукателния колектор на празен ход, доколкото мога да го локализирам. Колата работи перфектно и равномерно, но звука ме дразни. Знам, че няма как без да се чуе да се определи и давам линк към клип ако свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin88 Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 (Редактирано) От колектора такъв звук няма да извадиш! С него имаш друг голям проблем клапите са спекли отворени мехчетата трябва да са свити на празен ход, разходът на гориво също ще ти е голям. Този пулсиращ звук които се чува е ролка. Сваляш ангренажните капаци и слушаш със стетоскоп най сигурно, по пистовия ремък също слушаш наред. Най вероятно е лагер-муфата на виското защото вискосъединителя спича и зацепва с оборотите на двигателя постоянно а не когато трябва и има постоянен стрес за лагера. Ако не си обслужваш сам колата по добре започни има база данни за модела във форума ре-поствал съм ги и аз и започваш да четеш. Редактирано 9 Февруари 2021 от Martin88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maldoom Публикувано 9 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 Виското на перката е ок. Всички ролки, водна помпа и ремъци са сменени преди 15000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin88 Публикувано 10 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2021 Въпроса не е в гаранции и пробег, а как управляваш един автомобил. Повече агресивно каране, Kick Dawn повече стрес, по честа смяна на части. Оправи си клапите на колектора не е трудно, после ще ми благодариш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maldoom Публикувано 10 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2021 Ок. Е го сваля и ще пиша. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maldoom Публикувано 10 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2021 Свалих колектора и клапите бяха заседнали в това положение. Явно бая време не са играли. Не успях да ги разкарам и сглобих всичко като ги сложих в положение затворени. Разлика няма за момента. Може би на D оборотите на празен ход са малко по ниски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maldoom Публикувано 11 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2021 Това, което открих, е че при v10 двигателя клапите още наречени swirl flaps са отворени на празен ход и съответно след 4000 оборота. То ест изхождайки от тази логика при мен не са играли роля за неравномерната работа при idle speed. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване