ilom Report post Posted February 11, 2021 (edited) Здравейте! Колата е 101 коня дизел, с чип и е писана на 1.35 налягане. За да свържа буустметър съм пробил егр-а и там сложих щуцер. Въпроса е дали заради това че е хванат там по буустметър ми прави 1.6, а в същото време е на 1.35 проверено с вагком. Дали това оказва влияние, при положение, че налягането навсякъде би трябвало да бъде едно и също.. Благодаря предварително П. П Буустметъра е проверен и е верен,на друга кола мери правилно. Друго което забравих да напиша е, че бързата връзка (гумения маркуч) която влиза в егр-а и се държи на една скоба, не е много добре фиксирано и понякога се изкарва, дали това може да бъде от значение. Когато се изкарва леко отдолу би трябвало да прави по малко налягане, а не повече.. Edited February 11, 2021 by ilom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metka Report post Posted February 16, 2021 Аз съм със същия двигател само че без чип. Също съм с щуцер от ЕГР - а и при изкачване на горнище ми дава около 1,3-1,4 bar., а при нормално каране 0,9 bar., не съм проверявал чрез вагком просто информативно ..... Относно въпроса за съжаление нямам отговор, дано някой по компетентен се отзове. Quote Share this post Link to post Share on other sites