ilom Публикувано 11 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2021 (Редактирано) Здравейте! Колата е 101 коня дизел, с чип и е писана на 1.35 налягане. За да свържа буустметър съм пробил егр-а и там сложих щуцер. Въпроса е дали заради това че е хванат там по буустметър ми прави 1.6, а в същото време е на 1.35 проверено с вагком. Дали това оказва влияние, при положение, че налягането навсякъде би трябвало да бъде едно и също.. Благодаря предварително П. П Буустметъра е проверен и е верен,на друга кола мери правилно. Друго което забравих да напиша е, че бързата връзка (гумения маркуч) която влиза в егр-а и се държи на една скоба, не е много добре фиксирано и понякога се изкарва, дали това може да бъде от значение. Когато се изкарва леко отдолу би трябвало да прави по малко налягане, а не повече.. Редактирано 11 Февруари 2021 от ilom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Metka Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Аз съм със същия двигател само че без чип. Също съм с щуцер от ЕГР - а и при изкачване на горнище ми дава около 1,3-1,4 bar., а при нормално каране 0,9 bar., не съм проверявал чрез вагком просто информативно ..... Относно въпроса за съжаление нямам отговор, дано някой по компетентен се отзове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване