Jump to content

Омасляване


krasiganev

Recommended Posts

Здравейте на всички!

Може би е пускана подобна тема, но не намерих нещо, което да ми даде нужната информация. Автомобилът е на близо 300 000км, кара се предимно градско по около 30 км всеки ден. Често светва лампата на DPF , която след две дължини по тангентата на София изгасва. Това е нормално - DPF е износен и на къси разстояния няма време да се регенерира

Проблемът: няколко дни преди да светне лампата на DPF в купето започва да мирише на изгорели газове. Не на изгоряло масло, а на изгорели газове.

След като се регенерира DPF и лампата изгасне - спира да мирише. И така до следващия път няколко дни преди светване на лампата.

Забелязах омасляване в задната част на двигателя. Може ли да има връзка с запушването на  DPF-a?

Моля, някой с подобни проблеми да сподели причини, решение, цени, кадърен сервиз... в София и околие

Предварително благодаря на тези, които ще дадат полезни отговори!

20210212_194902.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята смърдеше така. Смених меката връзка (беше прокъсана) към ЕГР,  средната част на ЕГР с клапата (изпускаше от остта на клапата)  и се оправи. Огледай къде има опушено и ще разбереш от къде изпуска. Изпрах и DPF а. Сега като регенерира в града пуши отзад за няколко минути, явно сме го преотпушили. 

Ако караш само в града помисли за ампутация на дпф-а. Омасляването на маркуча за турбото не знам дали има връзка със запушен ДПФ, при мен нямаше такова, но е възможно. Ако не си ремонтирал турбото го прегледай. Моето скъса остта на подобен пробег.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zdrash написа:

 

Гледаха я " майстори" , не можаха да се сетят от къде мирише. Това е идея за меката връзка на ЕГР-а. Ще огледам. Препоръчай ми читав сервиз, където знаят какво правят и не сменят на принципа проба-грешка

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Дас ауто сервиз , Порше запад , както и моя майстор са я гледали многократно и твърдяха че е ОК колата и вдигаха рамене.  Тръгнах да сменям охладител на ЕГР и тогава видях от къде е белята.

Не им се занимава на майсторите с такива трудно откриваеми проблеми. За съжаление по лични наблюдения,  ако не си откриеш сам болката по тия коли няма кой да ти помогне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е и трудно се вижда

 

Screenshot_20210213-121502_Chrome_copy_432x282_copy_216x141.jpg

Нещо не ми дава да качвам снимки

Screenshot_20210213-121423_Chrome_copy_433x295_copy_216x147_copy_162x110.jpg

На сглобките се скапва 

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиз я правих, целия егр със стойката беше свален за смяна на охладителя  не знам дали само връзката може да излезе - по скоро не. Взех втора употреба от морга, нова в Порше мисля беше 120лв на поръчка и се отказах, че колата беше разпиляна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, zdrash написа:

В сервиз я правих, целия егр със стойката беше свален за смяна на охладителя  не знам дали само връзката може да излезе - по скоро не. Взех втора употреба от морга, нова в Порше мисля беше 120лв на поръчка и се отказах, че колата беше разпиляна.

В кой сервиз я прави и колко излиза ремонта?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При един Ицо до стария мост за Надежда. Ходя от години при него и с предишните ми коли. Мисля 160лв ми взе тогава. 4-5 часа е сваляне и качване на ЕГР със стойката и цялата карантия покрай него.  Само за  меката връзка не знам как стоят нещата.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, zdrash написа:

 

Дай някакъв телефон, координати...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdrash, Имаш ли някакъв телефон, да му звънна да видя ще погледне ли моята

Редактирано от krasiganev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай тази тема:

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/144903-Oil-residue-on-turbo-face-and-or-output-charge-air-pipe

и на моята има малко масло там и май това е проблема.

Но все още не съм се занимавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, krasiganev написа:

zdrash, Имаш ли някакъв телефон, да му звънна да видя ще погледне ли моята

Пратих ти на лично още вчера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омасляването е от турбото и картернтата вентилация. Не е лошо да се позабърше или измие тръбата, което не е правено откакто е кола явно. Да се пристегнат скобите на има там една гумена снадка. И това е, на стар мотор и турбо, не можеш да му кажеш повече нищо. Дпф-а или смяна с нов или премахване, има някои ги перат, ама не се знае колко дълготраен ефекта. Тръбичката на ЕГР не е никаква мека връзка, напротив доста си е твърда, само с оплетка от някаква негорима материя, за термоизолация явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя дпф го чистих след като оста на турбото се скъса, но явно сме го преотпушили защото пуши като регенерира, а преди това нищо не пускаше. А връзката може би ако беше мека нямаше да изпуска на сглобките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

и аз имам омасляване там. Някой знае ли този датчик за какво е? Точно под гофрето между дебитормера и турбото е. По буксата има масълце.

 

omasliavane.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...