krasiganev Публикувано 12 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2021 Здравейте на всички! Може би е пускана подобна тема, но не намерих нещо, което да ми даде нужната информация. Автомобилът е на близо 300 000км, кара се предимно градско по около 30 км всеки ден. Често светва лампата на DPF , която след две дължини по тангентата на София изгасва. Това е нормално - DPF е износен и на къси разстояния няма време да се регенерира Проблемът: няколко дни преди да светне лампата на DPF в купето започва да мирише на изгорели газове. Не на изгоряло масло, а на изгорели газове. След като се регенерира DPF и лампата изгасне - спира да мирише. И така до следващия път няколко дни преди светване на лампата. Забелязах омасляване в задната част на двигателя. Може ли да има връзка с запушването на DPF-a? Моля, някой с подобни проблеми да сподели причини, решение, цени, кадърен сервиз... в София и околие Предварително благодаря на тези, които ще дадат полезни отговори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 (Редактирано) И моята смърдеше така. Смених меката връзка (беше прокъсана) към ЕГР, средната част на ЕГР с клапата (изпускаше от остта на клапата) и се оправи. Огледай къде има опушено и ще разбереш от къде изпуска. Изпрах и DPF а. Сега като регенерира в града пуши отзад за няколко минути, явно сме го преотпушили. Ако караш само в града помисли за ампутация на дпф-а. Омасляването на маркуча за турбото не знам дали има връзка със запушен ДПФ, при мен нямаше такова, но е възможно. Ако не си ремонтирал турбото го прегледай. Моето скъса остта на подобен пробег. Редактирано 13 Февруари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiganev Публикувано 13 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 (Редактирано) Преди 3 часа, zdrash написа: Гледаха я " майстори" , не можаха да се сетят от къде мирише. Това е идея за меката връзка на ЕГР-а. Ще огледам. Препоръчай ми читав сервиз, където знаят какво правят и не сменят на принципа проба-грешка Редактирано 13 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 В Дас ауто сервиз , Порше запад , както и моя майстор са я гледали многократно и твърдяха че е ОК колата и вдигаха рамене. Тръгнах да сменям охладител на ЕГР и тогава видях от къде е белята. Не им се занимава на майсторите с такива трудно откриваеми проблеми. За съжаление по лични наблюдения, ако не си откриеш сам болката по тия коли няма кой да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 @zdrash може ли да ориентираш къде е тази мека връзка и трудно ли се сменя. Благодаря ти предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 (Редактирано) Трудно е и трудно се вижда Нещо не ми дава да качвам снимки На сглобките се скапва Редактирано 13 Февруари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 С клапана ли я вади или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 В сервиз я правих, целия егр със стойката беше свален за смяна на охладителя не знам дали само връзката може да излезе - по скоро не. Взех втора употреба от морга, нова в Порше мисля беше 120лв на поръчка и се отказах, че колата беше разпиляна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 Ок благодаря ти за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiganev Публикувано 13 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 преди 23 минути, zdrash написа: В сервиз я правих, целия егр със стойката беше свален за смяна на охладителя не знам дали само връзката може да излезе - по скоро не. Взех втора употреба от морга, нова в Порше мисля беше 120лв на поръчка и се отказах, че колата беше разпиляна. В кой сервиз я прави и колко излиза ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 (Редактирано) При един Ицо до стария мост за Надежда. Ходя от години при него и с предишните ми коли. Мисля 160лв ми взе тогава. 4-5 часа е сваляне и качване на ЕГР със стойката и цялата карантия покрай него. Само за меката връзка не знам как стоят нещата. Редактирано 13 Февруари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiganev Публикувано 13 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 (Редактирано) Преди 7 часа, zdrash написа: Дай някакъв телефон, координати... Редактирано 13 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiganev Публикувано 14 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 (Редактирано) zdrash, Имаш ли някакъв телефон, да му звънна да видя ще погледне ли моята Редактирано 14 Февруари 2021 от krasiganev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 Това омасляване и аз съм го имал на 4F-a, но така и не разбрах от какво е. Аз фабрично нямах DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 14 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 Разгледай тази тема: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/144903-Oil-residue-on-turbo-face-and-or-output-charge-air-pipe и на моята има малко масло там и май това е проблема. Но все още не съм се занимавал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 14 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 Преди 3 часа, krasiganev написа: zdrash, Имаш ли някакъв телефон, да му звънна да видя ще погледне ли моята Пратих ти на лично още вчера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 На фейслифта слагат скоба и там не омаслява. Дори има TPI за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 И аз слагах скоба там, силикон между входа на турбото и това гуменото ама продължава на омаслява та си карам така и не я мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Омасляването е от турбото и картернтата вентилация. Не е лошо да се позабърше или измие тръбата, което не е правено откакто е кола явно. Да се пристегнат скобите на има там една гумена снадка. И това е, на стар мотор и турбо, не можеш да му кажеш повече нищо. Дпф-а или смяна с нов или премахване, има някои ги перат, ама не се знае колко дълготраен ефекта. Тръбичката на ЕГР не е никаква мека връзка, напротив доста си е твърда, само с оплетка от някаква негорима материя, за термоизолация явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Моя дпф го чистих след като оста на турбото се скъса, но явно сме го преотпушили защото пуши като регенерира, а преди това нищо не пускаше. А връзката може би ако беше мека нямаше да изпуска на сглобките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 и аз имам омасляване там. Някой знае ли този датчик за какво е? Точно под гофрето между дебитормера и турбото е. По буксата има масълце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Това е масово при този мотор да има омасляване там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване