fbika75 Публикувано 6 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Преди 4 часа, CVT написа: Линка който ти дадох е ЕТКА-та за твоята кола - 2007 А4 1.6L. И двата термостата които са дадени (044121113 и 03G121113) отварят на 87 градуса: цък! и цък! Не знам колега, много ми е странно, защото и при мен, и при мой приятел термостата е на 105.. Също дават и за 1. 6, на 105 гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 (Редактирано) Алегрото е просто полската разновидност на иБей. Продавача може да слага каквото си иска в описанието на продукта. ETKA-та е базата данни на ВАГ която ти дава точния код на всяка част с която колата излиза от завода и според нея твоята кола (а и моята) излизат от завода с термостат който отваря на 87 градуса. Ако знаеш три-букнения код на мотора си, можеш да видиш кой от двата (044121113 или 03G121113) е точно за твоята кола. Редактирано 7 Април 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gideon Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Здравейте, смених термостата и датчика за температурата зад двигателя, но вентилатора не спира. Взех и датчика- термошалтера, който стои на маркуча на радиатора отдолу но се оказа че моят е с две крачета - пинчета а ми дадоха с четири ето такъв https://nasauto.bg/tempereturen-datchik-za-audi-a4-avant-8ed-b7-16-18403-p2717387.html. Вашият с колко пина - полюса е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gideon Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 Проблема и при мен се оказа датчика на термостата. След поставянето на новия термостат перката пак работеше и трябваше да се изчисти грешката с диагностика. Ако правилно съм разбрал от техниците датчика на термостата всъщност е малък нагревател, който се включва, ако температурата достигне 105 градуса . По този начин нагрява допълнително охладителната течност при термостата за да му помогне да се отвори ако вече трудно се движи, зацапан е или стар. Съответно ако този нагревател прекъсне автомобила влиза в авариен режим на охлаждане на двигателя и перката върти постоянно. Благодаря на колегата fbika75 за темата и информацията която сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 Нещо май.....те пързалят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване