Jump to content

Повече мощност


Petar87

Recommended Posts

Здравейте! Не съм сигурен дали темата е за тук, но имам няколко въпроса на които ще съм благодарен ако ми отговорите по - подробно. Наскоро си купих А4 B6 комби 1.9TDI 131коня. Обмислям малко да я засиля и следователно само един чип не ми е достатъчен. Искам да Ви попитам от какво мога да сложа турбина,дюзи и дали ще трябва и един челен кулер. В зависимост от турбината, дюзите и т.н ще се надявам на някакви 200 - 220 коня. Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Petar87 написа:

В зависимост от турбината, дюзите и т.н ще се надявам на някакви 200 - 220 коня. Благодаря Ви предварително!

Да   постижими са     дори  и повече  ,но  с  много  специални  части  ,  не само тези  които си изброил.   Замислял ли си се защо  ги  чипват  до  160  коня   ,при  220   очаквам   да се  изкривят  биели  ,  да се счупят   инжектори  , маховик     ,  лагери .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, CVT написа:

Може да се чипне до 175 коня

Излишно  е  ,    просто се усеща  на  максимална  мощност  как  отива  на  разпад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си наясно, че такива екстремни засилваници рано или късно водят до тема "продавам Ауди на части".

Редактирано от Georgi Pleven-Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, audi+ написа:

Да   постижими са     дори  и повече  ,но  с  много  специални  части  ,  не само тези  които си изброил.   Замислял ли си се защо  ги  чипват  до  160  коня   ,при  220   очаквам   да се  изкривят  биели  ,  да се счупят   инжектори  , маховик     ,  лагери .

Специално помпа-дюзата си държи и на 200-220  в зависимост как ще и дойдат нютоните и на какви обороти ще се постигат тия коне. Единствено съединителя ще се предаде безславно. Е, ще трябват и жокери, като генерация на 63/76, турбинка хибрид, фирад разпръсквачи,  турбопътища на 63, маркучи, скоби, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, janoar написа:

Специално помпа-дюзата си държи и на 200-220 

Специално  помпа-дюза    си изисква   специално   отношение. Слабите  места   са в горната  част  на   мотора.  Не  случайно  разпределителния  вал  е  усилен  за да  поема   допълнителното   натоварване   от  механизма на инжекторите , съответно  лагерите са  изложени  на по  голямо  натоварване.  Ангренажния    ремък   е  усилен   за да   поема  голямото   натоварване   на мотора.Все  едно  да дадеш   допинг   на възрастен  човек  и  да очакваш  положителни  резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах подобни намерения, но за сега си оставам само с чипа. Както ти казаха колегите по горе, за повече от 170коня са необходими по голяма турбина, софт. за нея, челен кулер, дюзи с разпръскачи от arl (поне), генерация поне на 63мм и др подробности. Цената на това удоволствие се доближава до пазарната на колата... Та смени дали си заслужава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.02.2021 г. at 14:00, audi+ написа:

Специално  помпа-дюза    си изисква   специално   отношение. Слабите  места   са в горната  част  на   мотора.  Не  случайно  разпределителния  вал  е  усилен  за да  поема   допълнителното   натоварване   от  механизма на инжекторите , съответно  лагерите са  изложени  на по  голямо  натоварване.  Ангренажния    ремък   е  усилен   за да   поема  голямото   натоварване   на мотора.Все  едно  да дадеш   допинг   на възрастен  човек  и  да очакваш  положителни  резултати.

Изключотелно адекватно мнение!
Иначе повече от чип на този мъртвец няма смисъл да се слага. Нито ще почне да върви, нито ще стане по кола! Три хиляди лева хвърлени в кофата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след почти основен ремонт на мотора върнах оригиналният софтуер,защото накрая се наложи да купя и нова турбина заради некадърно направен чип от известна Русенска тунинг фирма.Колата се промени коренно в положителния смисъл.Няма пушеци,няма високи корекции на дюзите,няма висок разход на гориво,няма блокирала геометрия.Мотора работи меко и гасне без да претриса.Колата е Б6,1,9 AVF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...