Petar87 Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Здравейте! Не съм сигурен дали темата е за тук, но имам няколко въпроса на които ще съм благодарен ако ми отговорите по - подробно. Наскоро си купих А4 B6 комби 1.9TDI 131коня. Обмислям малко да я засиля и следователно само един чип не ми е достатъчен. Искам да Ви попитам от какво мога да сложа турбина,дюзи и дали ще трябва и един челен кулер. В зависимост от турбината, дюзите и т.н ще се надявам на някакви 200 - 220 коня. Благодаря Ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Преди 21 часа, Petar87 написа: В зависимост от турбината, дюзите и т.н ще се надявам на някакви 200 - 220 коня. Благодаря Ви предварително! Да постижими са дори и повече ,но с много специални части , не само тези които си изброил. Замислял ли си се защо ги чипват до 160 коня ,при 220 очаквам да се изкривят биели , да се счупят инжектори , маховик , лагери . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Може да се чипне до 175 коня със Stage 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 преди 31 минути, CVT написа: Може да се чипне до 175 коня Излишно е , просто се усеща на максимална мощност как отива на разпад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Pleven-Burgas Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 (Редактирано) Дано си наясно, че такива екстремни засилваници рано или късно водят до тема "продавам Ауди на части". Редактирано 17 Февруари 2021 от Georgi Pleven-Burgas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Преди 3 часа, audi+ написа: Да постижими са дори и повече ,но с много специални части , не само тези които си изброил. Замислял ли си се защо ги чипват до 160 коня ,при 220 очаквам да се изкривят биели , да се счупят инжектори , маховик , лагери . Специално помпа-дюзата си държи и на 200-220 в зависимост как ще и дойдат нютоните и на какви обороти ще се постигат тия коне. Единствено съединителя ще се предаде безславно. Е, ще трябват и жокери, като генерация на 63/76, турбинка хибрид, фирад разпръсквачи, турбопътища на 63, маркучи, скоби, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Преди 1 час, janoar написа: Специално помпа-дюзата си държи и на 200-220 Специално помпа-дюза си изисква специално отношение. Слабите места са в горната част на мотора. Не случайно разпределителния вал е усилен за да поема допълнителното натоварване от механизма на инжекторите , съответно лагерите са изложени на по голямо натоварване. Ангренажния ремък е усилен за да поема голямото натоварване на мотора.Все едно да дадеш допинг на възрастен човек и да очакваш положителни резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Слагането на разпръсквачи с по-голям дебит няма да увеличи натоварването на разпределителния вал и лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Да само на разпръсквачи да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogi65 Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Аз също имах подобни намерения, но за сега си оставам само с чипа. Както ти казаха колегите по горе, за повече от 170коня са необходими по голяма турбина, софт. за нея, челен кулер, дюзи с разпръскачи от arl (поне), генерация поне на 63мм и др подробности. Цената на това удоволствие се доближава до пазарната на колата... Та смени дали си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 На 17.02.2021 г. at 14:00, audi+ написа: Специално помпа-дюза си изисква специално отношение. Слабите места са в горната част на мотора. Не случайно разпределителния вал е усилен за да поема допълнителното натоварване от механизма на инжекторите , съответно лагерите са изложени на по голямо натоварване. Ангренажния ремък е усилен за да поема голямото натоварване на мотора.Все едно да дадеш допинг на възрастен човек и да очакваш положителни резултати. Изключотелно адекватно мнение! Иначе повече от чип на този мъртвец няма смисъл да се слага. Нито ще почне да върви, нито ще стане по кола! Три хиляди лева хвърлени в кофата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Аз след почти основен ремонт на мотора върнах оригиналният софтуер,защото накрая се наложи да купя и нова турбина заради некадърно направен чип от известна Русенска тунинг фирма.Колата се промени коренно в положителния смисъл.Няма пушеци,няма високи корекции на дюзите,няма висок разход на гориво,няма блокирала геометрия.Мотора работи меко и гасне без да претриса.Колата е Б6,1,9 AVF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване