rehsu Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Привет колеги, От скоро станах собственик на а4 б7 1.9, но започна да ми губи антифриз колата от 1 месец. Няколко майстора смених - всичките започнаха да ми казват ,че е за глава..... Смених термостат, капачка,казанче на антифриза, изолираха ми ЕГР клапана защото той надувал.... Не пуши бяло, няма каша по капачката на маслото, не губи и масло, но започна бая да да доливам антифриз. Парното започна да се губи, гледаха за течове - не било от него. Някакви идеи преди да се набия във смяна на гарнитура или изобщо как да се провери това. Има ли смисъл да се набивам ? Или да търся двигател ? Просто колата върви и няма признаци на нищо такова и ми е ясно как е по добре майсторите дс вземат 2 бона..... Единственото което чувам е едно бълбукане леко при натискане на газта Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Щом губиш парно и чуваш звук от бълбукане ще правиш глава.Сутрин маркучите твърди ли са? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Ще трябва да направиш ремонта който са ти казали. На 1.9 TDI Голф 5-цата на баща ми беше абсолютно същата работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehsu Posted February 16, 2021 Author Report Share Posted February 16, 2021 Не забравих да кажа и ,че маркучите не са твърди и ми се щеше да не....четох по англ форуми за някакви добавки за глава, gask it? някой пробвал ли e има ли ефект? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ads Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Недей пробва такива добавки. Имах същия проблем със същите като твоите симптоми, който с времето ставаше все по-зле. Последния път, когато я карах, си гръмна пластмасовия тройник и изтече всичкия антифриз, тогава разбрах, че няма как да се избегне сервиза. Беше духнала гарнитурата. При мен имаше цепка между втори и трети цилиндър, както и между цилиндър и една водна магистрала. Антифриза го хвърляше през отвора на разширителния съд и лятото изсъхва толкова бързо, че трудно се хваща. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordanik Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Правиш един тест за наличие на изгорели газове в антифриза и всичко ще стане ясно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
МММ1 Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 (edited) Преди 1 час, rehsu написа: Някакви идеи преди да се набия във смяна на гарнитура или изобщо как да се провери това... https://www.avtoradiatori.org/uslugi/test-izgoreli-gazove/diagnostika-ohladitelna-sistema.html Вече едва ли има автосервиз, който да не прилага този тест ... Edited February 16, 2021 by МММ1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehsu Posted February 16, 2021 Author Report Share Posted February 16, 2021 Благодаря ви тези дни ще отида да я проверят, и аз знам ,че има но въпросните майстори ми говорят така без наличието на такъв тест, което е меко казано нагло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukata_a4 Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Този тупан съм го бил с предишната ми кола Пасат б5 1.9 110кс афн дизел.Първо започна да съска като безалкохолно при отваряне на капачката сутрин на студена кола.Загуба на антифриз най много 300-400гр на 1000км.Никакво загряване над нормалното.Тест за газове два пъти всичко е наред.Така си я карах една година без проблеми макар че знаех че времето за смяна на гарнитура идва.Накрая в един студ през зимата започна да губи парно и то за секунди и после да се появява с пълна сила и по стените на казанчето на антифриза се появиха сажди, тогава разбрах че времето за смяна е дошло.Смених гарнитурата и всичко си дойде наред.За гарнитура си но след половин година ще го разбереш със сигурност,но няма страшно сменяш гарнитура шлайф на главата и всичко ще си дойде на мястото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivelin91 Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Сменяй я тая гарнитура по навреме,няма какво да се чудиш на мен преди ми взеха 400 лева за тая процедура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehsu Posted February 17, 2021 Author Report Share Posted February 17, 2021 Ако е 400 е добре, въпросните майстори започнаха да ми казват ,че мин бил 1500-2000 + ..... Тогава ако може препоръчайте ми читав майстор за София, който да не ме гледа като торба с пари.... ясно ,че е криза и тн. Но ми се струва ,че с един ремонт искат да избият месеца..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Briefs Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 Не знам какво те учудва толкова. На 1.9тди горенето на гарнитура си им е един от най-масовите проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 В процесс по смяната се пропуска мисля смяна на уплътненията на дюзите и реглажните пънчета . Всички семеринги и уплътнения,фланеца е на години,вала не е ясно дали не е тръгнал. Главата едва ли ще мине само с шлайф. Гарнитура и болтове....гумички някой водач...чистене на смукателен колектор. Повече от половината неща са много отговорни за правилната работа на мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 Съгласен съм с buzzi , най евтино е замяна само на гарнитура , но без никаква гаранция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skorvod Posted February 17, 2021 Report Share Posted February 17, 2021 Няма как да се мине без нов комплект уплътнения и пънчетата на дюзите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now