CaptainNemo Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Здравейте, нов съм във форума наскоро си закупих A4 1.9 TDI 130 коня 2001г. , Така на кратко извън градско ако я настъпя и парното намаля и вдига автоматично 110 градуса и като отпусна газта или я пусна по инерция си отива на 90... Изключа примерно парното пусна го след 2-3 минути и пак си духа топло, след малко пак почне да духа студено..., след като вдигна 10-тина пъти 110, тъй като трябваше да се прибера... накрая имаше липса от 1.5 литра антифриз. В градско не загрява обаче пак прави същия номер с топло/студено обаче по-рядко. До 90 градуса вдига сравнително бързо. Смених днеска термостата с такъв на Behr обаче проблема си остана. Смених също и антифриза беше със син, сложих червен. Ще се радвам да дадете идея какво да гледам. Радиаторче ? Обаче пък като духа топло си духа добре. Също и един проблем само веднъж се случи, когато беше студена я запалих и тръгнах без да я чакам много да загрее и на втора като я настъпих до долу и заби спря да върви почти и започна да тресе. Изключих я изчаках половин минута и като я запалих си се оправи. Казаха ми че просто може да не е разбила още хубаво маслото. Благодаря ви ! Edit: Да добавя колата е с двузонов климатроник, Редактирано 19 Февруари 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 За гарнитура на глава си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Гарнитура зверски е издухана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Освен гарнитурата на главата по вторият проблем със забиването вероятно си имаме и блокирала геометрия на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 19 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Така сега я покарах повечко в градско нямаше никакви проблеми изобщо. Извън градско като я настъпих и почва да духа студено и тръгва да загрява. Като я карам до 2-2500 оборота няма проблем. Последно гарнитура си остава? Скъпичак ли е ремонта? Аз ще я карам другата седмица за масло и обслужване направо с маслото и гарнитурата да сменят. А за турбото какво трябва да се правя? Редактирано 19 Февруари 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Преди 5 часа, CaptainNemo написа: Аз ще я карам другата седмица за масло и обслужване направо с маслото и гарнитурата да сменят. направо им кажи, докато чакат да се източи маслото да свършат и тая работа, да не губят време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 20 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Добре благодаря ви много за отговорите и помоща Последен въпрос, тъй като нямам друга кола да ходя на работа, а сутрин още е студено нали няма опасност да и стане нещо докато я вземе майстора ? Че трабва да изчакам седмица горе долу, все пак в това положение ме е страх да я карам към София примерно да я обслужат, да не я прецакам и се налага да чакам. Гледах маркучите са мекички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Преди 8 часа, CaptainNemo написа: . А за турбото какво трябва да се правя? Турбото се разглобява и се почиства геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 С турбината не се занимавай сега.Оправи загряването и докато е свалена главата раздвижете геометрията на ръка. След това, като покараш извънградско на високи обороти има голяма вероятност да нямаш ядове с турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 20 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Ясно разбрах. Не искам аз да пипам така, че другата седмица като я карам ще кажа на майстора. Ще пиша да кажа как е. Благодаря ви много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Проверете и водната помпа. Ей така за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 20 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Нея направо ще я сменя с ремъците и ролките. Аз съм на това мнение, че като се прави да се прави като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 22 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 (Редактирано) Малко развитие по темата, единствения читав майстор в околията ме отразя тъй като цяла зима е претрупан с работа и не се захваща с по сериозни ремонти до лятото... Каза ми че като свали главата и ще трябва да я прати на проверка да се види дали не е спукана и колата трябва да седи 1 седмица при него а няма как... Така най-близко ми е Благоевград ( 60 км ще издържи, по нагорнище са ми 1-2 км, другото е спускане ) евентуално чух за някакъв си сервиз в ,който се занимават главно с ауди та някой ако може да ми препоръча някой? Ще съм ви много благодарен. Edit: Какво ще кажете за сервиз ИПС ? Редактирано 22 Февруари 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 За тоя ремонт една седмица си е нормално. Пращат главата за проверка на спукване и шлайф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 22 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Да стана ми ясно вече , говорих с един приятел и за 1-ви март си записах час за един сервиз. Дано да не се налага смяна на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Дано да минеш тънко. Пиши как се е решил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 (Редактирано) Можеш да караш с издухана гарнитура но по леко без много газ и напрежение дано се разминеш само с гарнитура,брал съм твойте ядове тази гарнитура не е издухана от вчера за днес.Аз карах близо година с издухана гарнитура докато я сменя първо малко съскаше като безалкохолно сутрин на студена мотор после започна да губи малко антифриз,никога не е загрявала повече от 90 градуса.Накрая започна да губи парно за секунди и после пак да се появява с пълна сила и тогава разбрах че времето за смяна е дошло. Редактирано 22 Февруари 2021 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 23 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2021 За едно и също време е невъзможно автомобил с ДВГ да прегрява на извънградско, а на градско - не. Това е една от причините тази тема да е подвеждаща, при това още със заглавието си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 23 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2021 (Редактирано) В какъв смисъл подвеждаща ? Няколко дни си ходя на работа с нея няма проблеми, няма и загуба на антифриз все едно е перфектна обаче не вдигам повече от 2000 оборота 😂 Настъпя ли я до долу за 10 секунди и после няколко минути духа студено. Топло започва да духа от 60 градуса сутринта след макс 5 минути работа. 90 градуса си ги вдига за 10-тина минути. Даже и не пуши еми има малко като пара. Абе като цяло работи уникално... Тънко да мина.. отделил съм си 1000 лв пък ще видиме. Да се надявам да стигнат. Редактирано 23 Февруари 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 Пак казвам. Преди да отворите, хвърлете едно око на водната помпа. Да не се окаже там ключа за бараката. Имал съм подобен проблем. На дълъг път прегряваше..съответно после ремонт. В града си седеше на 90. Оказа се, че турбината се въртеше около оста. При високи обороти не успяваше да завърти водата и да охлажда. В града по кратки отсечки и светофари, няма грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 И аз това щях да напиша първо,но колегата е написал,че губи антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 Провери втора степен на виско съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 А дали им високо колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 25 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2021 Вчера сутринта я карах, майстора ми каза, че ще огледа първо добре преди да се пипа гарнитурата, че може да е и от някакво охладително тяло.. Дано да е нещо друго пък ще видиме. Ще пиша като има развитие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2021 Сигурно е имал в предвид масления охладител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване