Jump to content

Пали на студено след което се опитва да изгасне


Цветин Василев

Recommended Posts

Здравейте! Първо искам да се извиня ако вече има такава тема търсих но не намерих. Проблема е следния. Колата е Ауди А4 б5 1.8 адр 125 коня(атмосферния) 1997 година. Всичко започва Септември когато изчистих дроселовата клапа,(имаше доста масло по нея). И съответно колата на другия ден започна при палене внига 1500 1600 оборота след което започва да държи 400 500 оборота след няколко секунди (без да давам газ) ги вдига сама до 1200 и така докато не загрее. Работата е там,че не го прави на всяко палене Еми когато си пойска смених кабели, свещи но промяна няма. Не се влияе от температурата правила го е на близо 20 правила го е и на минус 12.

Ако някои може да помогне ще съм благодарен. 

Редактирано от Цветин Василев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде се намира тази машинка?(Не съм много запознат с колите) 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се в дросела. Освен с друг дросел втора ръка да пробваш. Трудно се сменя. Не ме питай откъде знам. Вече съм специялист по четирите болта :) Ако съм на теб го засилвам този кош или на нотариус, или на Надин. Оправия няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здрасти.
Хубаво е да пишете до къде сте докарали болежката, защото много потребители пишат за броблема, други им помагат и накрая тоя с проблема го отстранява, но не пише как и темата става безполезна. Излиза, че пишете само като имате зор и после не поглеждате, дали може да помогнете на други със същия проблем. След смъкване на дросела, даже след откачане на буксите му, винаги трябва да се адаптира с ваг-кома!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, ByColt написа:

След смъкване на дросела, даже след откачане на буксите му, винаги трябва да се адаптира с ваг-ком

Да, ама не. Ти го демонтирай("откачи") при изваден контактен ключ, пак така го и монтирай и да видим, има ли нужда от адаптациЙ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя си иска адаптация, даже след едни 300км на газ. Със сигурност записва грешка, махнеш ли буксата!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест е за боклука твоят. След милионния пробег на кошницата, нали се сещаш, че няма как да е вече работещ.

Особенно пък при В5, дросела (ако е наред), си се самоадаптира повече от прекрасно с първите стотина километра, че и по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как разбра, на колко милиона ми е кошницата? Ако не работи, знаеш ли как се кара колата и как се дърши електрониката? Стотина километра, с грешка в дросела, и с налягане 1.0-1.1 bar знаеш ли какво се случва с карантията? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата има газ, може там да се крие причината. Ето три възможни причини, за които се сещам:

1. Ако се кара на газ до угасяне на двигателя, времената на бензиновите дюзи остават неправилно нагласени (както и ъгъла на запалването).

2. Ако се изключва бензиновата помпа, докато се кара на газ, налягането в системата спада и трябва време, за да се напълни.

3. С времето бензиновите дюзи се запушват и трябва да се дават за почистване.

Дано съм бил полезен.

 

Редактирано от Agent Smith
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.03.2021 г. at 17:41, ByColt написа:

Здрасти.
Хубаво е да пишете до къде сте докарали болежката, защото много потребители пишат за броблема, други им помагат и накрая тоя с проблема го отстранява, но не пише как и темата става безполезна. Излиза, че пишете само като имате зор и после не поглеждате, дали може да помогнете на други със същия проблем. След смъкване на дросела, даже след откачане на буксите му, винаги трябва да се адаптира с ваг-кома!!! 

Колега когато има развитие ще пиша просто сега има недостиг на финанси 

На 21.03.2021 г. at 10:38, Agent Smith написа:

Ако колата има газ, може там да се крие причината. Ето три възможни причини, за които се сещам:

1. Ако се кара на газ до угасяне на двигателя, времената на бензиновите дюзи остават неправилно нагласени (както и ъгъла на запалването).

2. Ако се изключва бензиновата помпа, докато се кара на газ, налягането в системата спада и трябва време, за да се напълни.

3. С времето бензиновите дюзи се запушват и трябва да се дават за почистване.

Дано съм бил полезен.

 

Колата не е имала газ от както е при мен. Колкото до дюзите трябва да кажа на майстора да ги провери в какво състояние са. 

На 23.03.2021 г. at 2:21, ByColt написа:

На мен ми мирише, на смотан датчик на температурата на антифриза. Симптомите са същите. 

Този датчик къде се намира? И ще е възможно ли при подмяна да го направя сам? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.03.2021 г. at 10:06, Цветин Василев написа:

Колега когато има развитие ще пиша просто сега има недостиг на финанси 

Колата не е имала газ от както е при мен. Колкото до дюзите трябва да кажа на майстора да ги провери в какво състояние са. 

Този датчик къде се намира? И ще е възможно ли при подмяна да го направя сам? 

Сменя се супер лесно. Първо развий капачката на охладителната система, за да изравниш налягането в нея с атмосферното. Датчикът е с една фиба, дърпаш е и го вадиш. Намира се, на главата, от към купето. трябва да е светло син и кънектър с 4 кабела. Не използвай сила, ако не излиза с лекота!!! Евтините заместители, не са добър вариант. Не гарантирам, че проблема е в дози датчик, но симптомите са такива. Успех! 

Преди всичко обаче, пробвай друг дросел и закачи един вагком. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре благодаря! Когато има развитие ще пиша. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги! Колата е оправена след смяна на дроселова клапа(втора ръка) разхода падна с около 15% грубо и ускорението се подобри леко. Отидох на адаптация на дросела с ваг ком и всичко е наред благодаря ви за мненията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...