Цветин Василев Публикувано 19 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 (Редактирано) Здравейте! Първо искам да се извиня ако вече има такава тема търсих но не намерих. Проблема е следния. Колата е Ауди А4 б5 1.8 адр 125 коня(атмосферния) 1997 година. Всичко започва Септември когато изчистих дроселовата клапа,(имаше доста масло по нея). И съответно колата на другия ден започна при палене внига 1500 1600 оборота след което започва да държи 400 500 оборота след няколко секунди (без да давам газ) ги вдига сама до 1200 и така докато не загрее. Работата е там,че не го прави на всяко палене Еми когато си пойска смених кабели, свещи но промяна няма. Не се влияе от температурата правила го е на близо 20 правила го е и на минус 12. Ако някои може да помогне ще съм благодарен. Редактирано 19 Февруари 2021 от Цветин Василев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Имах подобен проблем и се оказа машинката за празен ход, но аз съм с друг двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветин Василев Публикувано 21 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2021 (Редактирано) А къде се намира тази машинка?(Не съм много запознат с колите) Редактирано 22 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 На твоя двигател не знам къде се намира. Питай майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветин Василев Публикувано 22 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Добре благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Намира се в дросела. Освен с друг дросел втора ръка да пробваш. Трудно се сменя. Не ме питай откъде знам. Вече съм специялист по четирите болта Ако съм на теб го засилвам този кош или на нотариус, или на Надин. Оправия няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Здрасти. Хубаво е да пишете до къде сте докарали болежката, защото много потребители пишат за броблема, други им помагат и накрая тоя с проблема го отстранява, но не пише как и темата става безполезна. Излиза, че пишете само като имате зор и после не поглеждате, дали може да помогнете на други със същия проблем. След смъкване на дросела, даже след откачане на буксите му, винаги трябва да се адаптира с ваг-кома!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 преди 6 минути, ByColt написа: След смъкване на дросела, даже след откачане на буксите му, винаги трябва да се адаптира с ваг-ком Да, ама не. Ти го демонтирай("откачи") при изваден контактен ключ, пак така го и монтирай и да видим, има ли нужда от адаптациЙ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 (Редактирано) Моя си иска адаптация, даже след едни 300км на газ. Със сигурност записва грешка, махнеш ли буксата! Редактирано 15 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Тоест е за боклука твоят. След милионния пробег на кошницата, нали се сещаш, че няма как да е вече работещ. Особенно пък при В5, дросела (ако е наред), си се самоадаптира повече от прекрасно с първите стотина километра, че и по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 (Редактирано) Ти как разбра, на колко милиона ми е кошницата? Ако не работи, знаеш ли как се кара колата и как се дърши електрониката? Стотина километра, с грешка в дросела, и с налягане 1.0-1.1 bar знаеш ли какво се случва с карантията? Редактирано 17 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 (Редактирано) Ако колата има газ, може там да се крие причината. Ето три възможни причини, за които се сещам: 1. Ако се кара на газ до угасяне на двигателя, времената на бензиновите дюзи остават неправилно нагласени (както и ъгъла на запалването). 2. Ако се изключва бензиновата помпа, докато се кара на газ, налягането в системата спада и трябва време, за да се напълни. 3. С времето бензиновите дюзи се запушват и трябва да се дават за почистване. Дано съм бил полезен. Редактирано 21 Март 2021 от Agent Smith Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 На мен ми мирише, на смотан датчик на температурата на антифриза. Симптомите са същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветин Василев Публикувано 27 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 На 14.03.2021 г. at 17:41, ByColt написа: Здрасти. Хубаво е да пишете до къде сте докарали болежката, защото много потребители пишат за броблема, други им помагат и накрая тоя с проблема го отстранява, но не пише как и темата става безполезна. Излиза, че пишете само като имате зор и после не поглеждате, дали може да помогнете на други със същия проблем. След смъкване на дросела, даже след откачане на буксите му, винаги трябва да се адаптира с ваг-кома!!! Колега когато има развитие ще пиша просто сега има недостиг на финанси На 21.03.2021 г. at 10:38, Agent Smith написа: Ако колата има газ, може там да се крие причината. Ето три възможни причини, за които се сещам: 1. Ако се кара на газ до угасяне на двигателя, времената на бензиновите дюзи остават неправилно нагласени (както и ъгъла на запалването). 2. Ако се изключва бензиновата помпа, докато се кара на газ, налягането в системата спада и трябва време, за да се напълни. 3. С времето бензиновите дюзи се запушват и трябва да се дават за почистване. Дано съм бил полезен. Колата не е имала газ от както е при мен. Колкото до дюзите трябва да кажа на майстора да ги провери в какво състояние са. На 23.03.2021 г. at 2:21, ByColt написа: На мен ми мирише, на смотан датчик на температурата на антифриза. Симптомите са същите. Този датчик къде се намира? И ще е възможно ли при подмяна да го направя сам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 28 Март 2021 Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 На 27.03.2021 г. at 10:06, Цветин Василев написа: Колега когато има развитие ще пиша просто сега има недостиг на финанси Колата не е имала газ от както е при мен. Колкото до дюзите трябва да кажа на майстора да ги провери в какво състояние са. Този датчик къде се намира? И ще е възможно ли при подмяна да го направя сам? Сменя се супер лесно. Първо развий капачката на охладителната система, за да изравниш налягането в нея с атмосферното. Датчикът е с една фиба, дърпаш е и го вадиш. Намира се, на главата, от към купето. трябва да е светло син и кънектър с 4 кабела. Не използвай сила, ако не излиза с лекота!!! Евтините заместители, не са добър вариант. Не гарантирам, че проблема е в дози датчик, но симптомите са такива. Успех! Преди всичко обаче, пробвай друг дросел и закачи един вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветин Василев Публикувано 29 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) Добре благодаря! Когато има развитие ще пиша. Редактирано 30 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветин Василев Публикувано 2 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2021 Здравейте колеги! Колата е оправена след смяна на дроселова клапа(втора ръка) разхода падна с около 15% грубо и ускорението се подобри леко. Отидох на адаптация на дросела с ваг ком и всичко е наред благодаря ви за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване