Jump to content

Коя фирма е по добра в авточастите


Recommended Posts

Здравейте!

Търся добра и отлична фирма в производството на авточасти : Mehle или Meyle, a може би INA. Какво ще кажете колеги, моля за съвети, а ако има други по добри , споделете ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен най-добре е един автомобил да се използва до края на гаранционния му период.

Започнат ли да ти "искат" пари за поддръжката му,

по-добре да се "изхвърли".

Смятам, че отговорът е подобаващ на въпрос 3-та ЦДГ група от типа "Мерцедес или беемве дига повече...?!?!?!"

 

Дай конкретна част за сравнение, по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Говоря за сега за филтрите в колата, горивен ,въздушен и маслен. Но според мен това няма значение. Когато една фирма произвежда части, дали ще прави щифтове или двигатели, качеството им говори само за тях. Така ,че въпроса от детската градина и по-точно "умните' заключения от вас са неуместни. Щом не искате да давате мнение никой не ви кара насила.

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, просто някои фирми са добри в едно, други в друго - това има в предвид колегата. Няма универсална фирма, която всичко, което произвежда да е с топ качество. Дори и в момента в твоята кола чарковете са на различни фирми ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега идва и питанката, от кой завод на въпросната  фирма, излизат по-добрите части?

Наистина ли се зададе такъв въпрос......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка - последните години такива ментраци и баклуци има, че се хващам за главата какво да поръчвам вече ...
Доста голям процент е изнесен по оризищата и натам, стабилни германски фирми се дънят на масови неща . Да не говорим за части идентични на пръв поглед, но при опит за монтиране на колата не стават .
Последно едни накладки TRW бяха така боядисани, че се налагаше да ги минем малко че да влязат ...
За коли след 2015-2016 е просто трагедия с частите - всякакви алтернативи са приравнени 1:как дойде и е просто ужаст .
Филтри - засега само Hengst и Filtron държат добра изработка ..
Бош тук там, Mahle/Kneht издишат вече .
Mann държат една висока цена за сметка на една крива наличност . Да не говорим че основният канал е от Анадола ...
Пълна каша е ... От 2004-та се занимавам с чарковете, и последните 4-5 години е отврат .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най малкия проблем са ни филтрите. Ето какво казва Топран за себе си.https://detalicars.ru/on_line_cats/neoriginelcats/topran

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги, когато си сменях маслото последния път, момчето ми обърна внимание, че MANN филтрите са по подходящи за Мерцедес, а не за Ауди (аз карам А4 B8) и ми препоръча да взимам MAHLE, което било по добре за Ауди. Какво мислите по въпроса, какво да поръчам - MANN или MAHLE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 3/1/2021 at 3:22 PM, Vitcig said:

Само за справка - последните години такива ментраци и баклуци има, че се хващам за главата какво да поръчвам вече ...

Примерно ангренажни комплекти на ИНА :)

 

Бош много обичат Турция. Всякаква бош/сименс техника може да дойде от Турция.

Авточасти се правят в три завода. И качеството е различно.

 

Оригиналните части също са ментета :hilezh:

Ако някой си мисли, че Порше му продават същото качество, каквото е вложено при производството на колата....живее в  измислен свят.

Но все пак щампата "ВАГ" е някаква гаранция за качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качеството като цяло и в новите коли е много зле в сравнение с "едно време". Мога да дам пример с Тигуан 2018 на който водната помпа протече на 57 000км преди няколко месеца (за 3 години каране). Мотора е 2.0TDi 150 коня с AdBlue.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NIKO написа:

57000 малко ли е за водна помпа?

На по-старите и надеждни  HDi мотори на групата PSA водните помпи първо вграждане се сменяват след 160 хил. километра, а в много случаи това е ставало след 200 хиляди.

Много има още да "ручат" VAG докато стигнат PSA в дизелите. До 1975 година леки автомобили с дизелов двигател бяха само Пежо и Мерцедес!!:icon_eek:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Откакто дизелите са с турбини ВАГ и Мерцедес са пред конкурентите в надеждността. ВАГ с 4 цилиндровите си мотори, Мерцедес с 5-6.

С навлизането на комънрейл БМВ също изкарват някой добър (6 цилиндров) мотор.

 

Изобщо не смятам, че протичаща водна помпа за 50-100лв е предмет на обсъждане, освен ако не води до по-сериозни повреди....като примерно при бензиновите пежа.

 

А конкретно - на познат с 1.8т оригиналната помпа му превъртя пластмасовата перка на 80к км, а на други две коли със същите мотори и еднаква година изкараха по 200к км и се смениха с ремъци, а не защото са протекли. Първата кола беше от Италия, купена от представителство на Ауди, другите са немски. Само Ханс от Инголщад си знае на кой китаец, ветнамец или италианец е поръчал конкретната партида помпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...