eskalibur_74 Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Здравейте! Търся добра и отлична фирма в производството на авточасти : Mehle или Meyle, a може би INA. Какво ще кажете колеги, моля за съвети, а ако има други по добри , споделете ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 А според мен най-добре е един автомобил да се използва до края на гаранционния му период. Започнат ли да ти "искат" пари за поддръжката му, по-добре да се "изхвърли". Смятам, че отговорът е подобаващ на въпрос 3-та ЦДГ група от типа "Мерцедес или беемве дига повече...?!?!?!" Дай конкретна част за сравнение, по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalibur_74 Публикувано 1 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 (Редактирано) Говоря за сега за филтрите в колата, горивен ,въздушен и маслен. Но според мен това няма значение. Когато една фирма произвежда части, дали ще прави щифтове или двигатели, качеството им говори само за тях. Така ,че въпроса от детската градина и по-точно "умните' заключения от вас са неуместни. Щом не искате да давате мнение никой не ви кара насила. Редактирано 1 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Не е точно така, просто някои фирми са добри в едно, други в друго - това има в предвид колегата. Няма универсална фирма, която всичко, което произвежда да е с топ качество. Дори и в момента в твоята кола чарковете са на различни фирми ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 А за някои части просто нямаш избор. 😐 Просто се произвеждат само от една фирма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalibur_74 Публикувано 1 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Добре, все пак кое да избера, коя да е фирмата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 За филтри Mahle са ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalibur_74 Публикувано 1 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 (Редактирано) Благодаря много!!! Редактирано 1 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Ина нямат филтри ! 74 набор ли си ? Чак ме изненада въпроса ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Сега идва и питанката, от кой завод на въпросната фирма, излизат по-добрите части? Наистина ли се зададе такъв въпрос...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 За филтри Манн. Може и Кнехт. Мале на мен лично не ми харесват като качество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Само за справка - последните години такива ментраци и баклуци има, че се хващам за главата какво да поръчвам вече ... Доста голям процент е изнесен по оризищата и натам, стабилни германски фирми се дънят на масови неща . Да не говорим за части идентични на пръв поглед, но при опит за монтиране на колата не стават . Последно едни накладки TRW бяха така боядисани, че се налагаше да ги минем малко че да влязат ... За коли след 2015-2016 е просто трагедия с частите - всякакви алтернативи са приравнени 1:как дойде и е просто ужаст . Филтри - засега само Hengst и Filtron държат добра изработка .. Бош тук там, Mahle/Kneht издишат вече . Mann държат една висока цена за сметка на една крива наличност . Да не говорим че основният канал е от Анадола ... Пълна каша е ... От 2004-та се занимавам с чарковете, и последните 4-5 години е отврат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Най малкия проблем са ни филтрите. Ето какво казва Топран за себе си.https://detalicars.ru/on_line_cats/neoriginelcats/topran Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 Важно е да се сменят навреме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 6 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2021 Здравейте колеги, когато си сменях маслото последния път, момчето ми обърна внимание, че MANN филтрите са по подходящи за Мерцедес, а не за Ауди (аз карам А4 B8) и ми препоръча да взимам MAHLE, което било по добре за Ауди. Какво мислите по въпроса, какво да поръчам - MANN или MAHLE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 И двете като цяло са ок, мани тия истории кое било за Ауди, кое за Мерцедес. Приказки от 1001 нощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 🤣🤣🤣 Бош за BMW стига глупости. Ползвайте си това в главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 On 3/1/2021 at 3:22 PM, Vitcig said: Само за справка - последните години такива ментраци и баклуци има, че се хващам за главата какво да поръчвам вече ... Примерно ангренажни комплекти на ИНА Бош много обичат Турция. Всякаква бош/сименс техника може да дойде от Турция. Авточасти се правят в три завода. И качеството е различно. Оригиналните части също са ментета Ако някой си мисли, че Порше му продават същото качество, каквото е вложено при производството на колата....живее в измислен свят. Но все пак щампата "ВАГ" е някаква гаранция за качество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 Качеството като цяло и в новите коли е много зле в сравнение с "едно време". Мога да дам пример с Тигуан 2018 на който водната помпа протече на 57 000км преди няколко месеца (за 3 години каране). Мотора е 2.0TDi 150 коня с AdBlue. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 57000 малко ли е за водна помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 Смешно, дори жалко малко. Освен, ако не е извадена от Зрънчо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 На 2.0 TDI CR от тези години,явно са слабо място водните помпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 Преди 2 часа, NIKO написа: 57000 малко ли е за водна помпа? На по-старите и надеждни HDi мотори на групата PSA водните помпи първо вграждане се сменяват след 160 хил. километра, а в много случаи това е ставало след 200 хиляди. Много има още да "ручат" VAG докато стигнат PSA в дизелите. До 1975 година леки автомобили с дизелов двигател бяха само Пежо и Мерцедес!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 28 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2021 Това изказване е било модерно до 2000 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2021 Откакто дизелите са с турбини ВАГ и Мерцедес са пред конкурентите в надеждността. ВАГ с 4 цилиндровите си мотори, Мерцедес с 5-6. С навлизането на комънрейл БМВ също изкарват някой добър (6 цилиндров) мотор. Изобщо не смятам, че протичаща водна помпа за 50-100лв е предмет на обсъждане, освен ако не води до по-сериозни повреди....като примерно при бензиновите пежа. А конкретно - на познат с 1.8т оригиналната помпа му превъртя пластмасовата перка на 80к км, а на други две коли със същите мотори и еднаква година изкараха по 200к км и се смениха с ремъци, а не защото са протекли. Първата кола беше от Италия, купена от представителство на Ауди, другите са немски. Само Ханс от Инголщад си знае на кой китаец, ветнамец или италианец е поръчал конкретната партида помпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване