Jump to content

Коя фирма е по добра в авточастите


Recommended Posts

преди 39 минути, robobug написа:

А конкретно - на познат с 1.8т оригиналната помпа му превъртя пластмасовата перка на 80к км, а на други две коли със същите мотори и еднаква година изкараха по 200к км и се смениха с ремъци, а не защото са протекли. Първата кола беше от Италия, купена от представителство на Ауди, другите са немски. 

Тайната за първото Ауди е "очень проста" - талЯнеца е имал практически обикновена вода в охладителната система. Типичен жабарски маниер. Едно време водните помпи на Жигулитата също даваха фира, защото Бай Ганю лятото караше с вода, а зимата с антифриз.

Относно дизелите: Мерцедес са си лидер и не подлежат на коментар. Баварците се славят с моторите си и ги оставям на отделен коловоз. Обаче HDI на PSA, 4 цилиндров до поне 2010-212 категоречно бие сравним VAG. :gruebel:

Бензиновите Пежа (PSA) не се коментират. "Чекиите" никога не са имали свестни бензинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам.  Колата е била на жена, посещавала е до последно официален сервиз и след това е върната на официалния дилър.

Купихме я със сменен ремък, защото беше на 10 години....сменен заради години, а не бяха сменили ролките, защото за тях годините не важат :) .... а само километрите.......това в официалния сервиз..... и си беше с антифриз.

По-вероятно е да е била на повече "градски километри".....И пак идваме до извода, че моточасовете са по-верния критерий за амортизация от километрите.

 

Не знам какво им харесваш на 4 цилиндровите пежо/форд(мазда) мотори. Много пластмаса, на 80к започват да духат през дихтунгите на дюзите....проблем за 4лв (+ 100лв работа :), но последствията са катастрофални.

На около 200к км 2.0ХДИ си иска нови дюзи, с които свалят разхода с над един литър.....не бих ги нарекъл душегуби (като тойотите с денсо и разни кииии),  но 2.0 комън рейл на ВАГ без адблу (т.е. дизелгейт мотори :) ) би бил моя избор пред пежо/форд......с правилно масло и гориво си изкарват едни 400-500к км.

 

Понеже не ме свърта бях тръгнал да купувам Мерцедес 2.2Д ....оказа се, че моторът е трагичен.....всъщност масово се продават мерцедеси след 2010-та с блокирали мотори 2.2Д (с делфи електроника) и 3.5бензин.....абе пак се оказа, че още не са измислили здравия мотор, който много върви и нищо не харчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

За филтри Mahle все още ли са окей? Гледам, че са по-евтини спрямо MANN, а преди сякаш беше обратното, та се чудя дали не е за сметка на качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/15/2021 at 9:48 PM, NIKO said:

57000 малко ли е за водна помпа?

Малко е, при положение че ВАГ дават ангренаж да се сменя на 200к на тия мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...