Jump to content

Мнение за две обяви А4 В7 2.0 TFSI quattro


Recommended Posts

Здравейте,

 

спрял съм се на тези двете обяви:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11614067031870552&slink=j76ztm

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11610540506715026&slink=j76ztm

 

Така по картинки ми хващат окото. Чух се със собствениците. И двете коли имат дребни външни и вътрешни забележки. И двете уж били перфектни по отношение на мотор и скорости. Малко са ми далечко и двете, та ако някой ги е гледал или забележи нещо нередно по снимките, моля да сподели мнение.

 

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Русенската (форумната) горяла до 2 литра за 10 000 км. Пловдивската не горяла, ама той собственикът я има от 3 месеца и минал само 1400 км. 

Не само директното впръскване ме притеснява, ама гледам да избера по-малкото зло.

 

Какво да проверя - дали има масло в кулера ли? Тя така или иначе ще ходи в сервиз.

Четох, че този мотор имал проблем с налягането на маслото.  Къде е правилно да се измери налягането и какви стойности трябва да има?

 

Това, че няма катализатор може ли да доведе до смущения в работата на мотора или пък проблем в КАТ?

Редактирано от nedelcho_iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем в КАТ или на техническия преглед (все още).

 

Проблем с налягането ако се появи и не се вземат мерки веднага двигателя блокира. Щом работи значи този мотор няма такъв проблем, така че не е нужно да го мериш. Има си датчик който засича ниско налягане и ти светва на таблото "червената лейка на смъртта".

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копирам си мнението от последното питане за този мотор. 

Аз имах до миналата седмица 2тфси куатро автомат (сега е в брат ми, та още я имам донякъде :) ) 

По километраж е на 222 000 в момента.

Смених масло на автомата и на предния диференциал малко след като я взех, защото след като загрееше добре започваше да сменя осезаемо при сваляне на предавки (усещаше се лек удар). Въпреки че повечето мнения бяха, че само се вътря с маслото и трябва по-сериозна интервенция, 20к км и 2 г. по-късно автоматът сменя суупер мазно и без никакви драми. Цената беше около 550лв за цялата процедура. Сега си взех абсолютно същата комбинация в В8 и сякаш старият автомат ми харесва повече от ЕС-троника на новата. 

И за маслото мога да говоря. В началото харчеше около 1л/3000 км. След флъш, почистване цедката на маслената помпа и употреба на някакво спортно масло на Равенол (забравих му модела) разходът последните 2 смени на масло падна на 1л/5000 км. 

Разходът градско е 12-16/100; околовръстно 10-12/100; извънградско 7,5-9/100

Като цяло колата е супер , но не е особено бюджетна за потдържане :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако някой е гледал тази кола, ще се радвам да сподели впечатленията си.

 

Ако пък някой има интерес към тази или тази,  аз бих споделил моите. 

 

Понеже не съм карал автомат, моля за мнение кое е нормално и кое е проблем:

 

1. При включване на задна скорост се чува някакъв шум съпроводен с леко трепване (бих казал лек удар, но ще е пресилено). При включване на директна няма подобно нещо.

2. При движение в трафик колата стигна до шеста скорост без да усетя нищо. 

3. При кикдаун се усеща нещо като удар, форсиране на мотора и чак тогава тръгва колата. Бих го оприличил все едно буксува съединителя при ръчна кутия.

4. Трета точка се повтори още веднъж при следващото превключване (държим още кикдауна). Колата забива муцуна и после тръгва. Имам чувство, че ако сменям предавката на ръчна кутия ще го направя по-бързо и по-мазно.

5. Толкова ли много губи моторът от автомата и куатрото, защото имах усещане, че се возя в кола 130 - 140 коня най-много (това ако приемем, че АБК_то, което карам е 100 коня)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям по точките както следва:

1.Тампони на двигателя и ударен за смяна - 700лв оригинални с труда.

2.Една от положителни характеристика на ZF 6hp19

3,4 и 5.Тук имай напредвид, че колата ако не е карана много време автомата за да работи оптимално трябва да загрее добре.При студен автомат се губи торк.Иначе след ъпдейт на софтуера става по-адекватен за 2.0TFSI.Също така най-вероятно турбината на двигателя не прави достатъчно буст и се започва едно чудене.На тези години задължително се сменя divert valve ,изпускателния клапан,картерна вентилация и верига.ZF 6hp19 е почти вечен с този двигател ,ако му се сменя маслото на всеки 80-100к км.Задължително проверка с лаптоп ,ако ще взимаш такава кола.Колата от София (първия линк) е изключително постна,само един външен с-лайн..

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено тампоните на мотора бяха за смяна. Отначало като запали и беше на 1000 оборота беше добре, но когато оборотите паднаха на 800 имаше вибрации, които се усещаха на волана. Обявата я гледам поне месец и се наложи разместване на другите коли, за да може да излезе та със сигурност не беше карана скоро време. А и ние не я карахме много 7-8 км. Имаше един кикдаун от 50 до 150 и това беше. Моторът също може би имаше проблем. Чуваше се глух боботещ шум в задната част на главата. Продавача каза, че това била горивната помпа и така си работела, ама на другата кола го нямаше това нещо.

 

Хубаво лаптопа, ама какво точно да се гледа? В смисъл на кое да се обърне внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От минута 16 гледай какви трябва да са стойностите за налягане на маслото.Гледаш и за всякакви други грешки, но преди това трябва да покараш колата поне 15-20минути.Според грешките и дефектиралите компоненти се пазариш.Помпата за високо налягане е чувствителна от към гориво и ако караш основно с 95  става шумна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно т.1 удара на задна скорост, аз имах този проблем, докато карах А6 C5. Мисля че кутията е подобна, но 5-степенна. При мен на студена кола самото включване на задна скорост беше малко по-агресивно и се чуваше и усещаше удар. Мисля, че това се появи след смяна на маслото на кутията, но не съм убеден в това. Като цяло преди смяната ме предупредиха, че може да се отворят леки луфтове в кутията. Карах колата така 4г. и около 50-60к км и проблема си остана, но не се задълбочи. При загряла кола/кутия не риташе изобщо и включваше много мазно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, nedelcho_iliev написа:

Определено тампоните на мотора бяха за смяна. Отначало като запали и беше на 1000 оборота беше добре, но когато оборотите паднаха на 800 имаше вибрации, които се усещаха на волана. Обявата я гледам поне месец и се наложи разместване на другите коли, за да може да излезе та със сигурност не беше карана скоро време. А и ние не я карахме много 7-8 км. Имаше един кикдаун от 50 до 150 и това беше. Моторът също може би имаше проблем. Чуваше се глух боботещ шум в задната част на главата. Продавача каза, че това била горивната помпа и така си работела, ама на другата кола го нямаше това нещо.

 

Хубаво лаптопа, ама какво точно да се гледа? В смисъл на кое да се обърне внимание?

Това не разбрах за кой отпадък иде реч....ама ако е и за седАна :steinigung: то както казват бАтките, кат манастирски боб постен. Не стига, че е ТФСИ ами и екстри няма. И за к'во да го купи човек, само щото е седАн ли? Мислех си, че няма по-тъжно от това да кара човек ауди с 2.4i ....ма 'сякаш 2.0 тфси е по-тъжно. Ако ще е тфси, поне да е 3.0Т. 

Аййй, ма тя и автопилот няма дори. Поне ако беше авант щеше да има една екстра....задна чистачка, а то сега само радио :flehan: Ама е на 132К....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, nedelcho_iliev said:

 

 

Ако пък някой има интерес към тази или тази,  аз бих споделил моите. 

 

 

 Щях да ходя да гледам тая първата (тъмната)...  Ама за сега само се каня... Доста хваща око.. Ако споделиш нещо ще ми е от полза...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@kurty

Точно за него иде реч. Има и заден парктроник и работи, но въпреки това бронята е строшена. Търговеца почти ме убеди, че е на тези км. (съвсем сериозно). Вътре колата беше много свежа. Единствено имаше две-три драскотини на пластмасата на задната колонка. Отвън беше по-зле от на снимките. Така или иначе, кола само по снимки няма как и започнах от най-близките. Пък и само бях слушал и чел за 2.0 тфси, викам чакай да го видим на живо. Честно казано очаквах доста повече от този мотор. И от автомата съм разочарован.

@GLS

И за другата мога да разказвам доста. Нещата изобщо не са така както са представени. Колата се продава от лятото на 2020 г. Тогава беше на 260 000 км. и внос от Германия. Началото на февруари километража падна малко надолу. Колата от Сливен на транзитни номера се премести в моето село вече регистрирана. Цената се покачи с 800 лв. и стана 10 300. Дядото на младежа, който я продава ми е съсед. Та този младеж ми я представи като внос от Холандия и на малко километри. Беше дошъл на гости на дядо си, та викам, хайде друг път ще се возим и хвърлих само един поглед на бързо. Попитах за разхода на масло - не гори. А бе викам чета, че този мотор гори - ами 0,5 - 1,0 литра за 10 000 км., ама то няма турбо мотор да не гори масло. С какво масло го караш - чакай да видя в багажника тубичката. Май Кастрол 5В-30 каза.

Моторът беше загрял. Когато запали се чу едно стържене, но по-скоро беше бендиксът на стартера. Моторът работеше много спокойно, без вибрации. Имаше лек теч на масло в задна лява (от страната на шофьора) част на мотора и се стичаше по скоростите. Не се виждаше откъде идва, но от лятото досега - малък е. Колата има две три малки дупчици на тапицерията на тавана в задна лява част. Шофьорската седалка (особено облегалката) е малко изтрита. Може би само боята на кожата. Под праговете имах съмнения за ръжда, но колата беше мръсна и кална, та не е сигурно. Според собственика няма никъде ръжда и изгнило. Джантите са били много красиви BBS 18, ама са зверски издрани - липсва метал. С две думи не стават. Гумите имат грайфер, но са напукани (не стават).  Дисковете са на бразди и поне 2 мм ръб на страна - за смяна.

След около две седмици цената падна рязко на 9 000 лв. Тогава му се обадих на младежа и го попитах да не би нещо по колата да се е обадило. Отговорът беше отрицателен. Предложих му 8 000 и той подпали. Почна да ми обяснява за малкото км. джантите стрували 1500 лв, гумите и те 1000. Предложих му 8 000 лв.,  вкарваме колата в гаража ми, вдигаме я на трупчета и си взема гумите с джантите. Е пак не става.

 

Та тази кола откакто е влязла в България е минала едно пране, едно пастиране, евентуално една смяна на маслото на мотора (не е сигурно). Има едни бързи 4 000 лв. да се залепят по нея. Все още ми представлява интерес (добре е оборудвана), ама чакам го младежа да се поуспокои малко... Аз му викам давам ти 8 (пазаря се) той ми вика искаш да се караме ... Най-много ме притеснява, че най-ниската цена на транзитки беше 9500, а пък вече регистрирана и с годишна винетка рязко падна на 9000 за няма и месец. Дано съм бил полезен.

Редактирано от nedelcho_iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси драмата...то сериал напрА'о.  Ми всеки , като иска да е с най-многото екстри и на най-малкото км и най-евтината....така се получава. Много ясно, че ще Й върнат км. На 260К кой ще я купи...то само тарикатЕ са купувачите. Друго си е да е на 130К.

Обаче едната имАла проблем в мотора, тампони и не вървяла, а другата като чета.....надрани джанти и евентуално гуми. 

Аз ако съм шЕ скоча на седАна...поне е ясно к'во му  е - тампони, шум в мотор и невървене....ама е на реални 130К км:hilezh: 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там,че 2.0 TFSI моторите в А4 Б7 вече станаха на години.Нормално е да се обаждат някои неща за смяна.Това са турбо мотори,и повечето е вероятно да са карани в чужбина до откат.

От обявите за продажба на нашия пазар,то една читава на снимки няма.Иначе екстри имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, kurty написа:

Баси драмата...

 

Няма драма. 

Нито километрите са ми били критерий (виж първите две обяви), нито колко е оборудвана с екстри. Понеже седанът е постен, а цената му не бих казал, че е ниска (преди две седмици беше на 10 900), очаквах да е повече кола. 
Личното ми мнение е, че от това кола не става.

 

Ако трябва да обобщя за аванта - заслужава внимание, макар че и там нещата миришат доста. Със сигурност гори масло. Според мен не е сериозно, когато някой тръгне да се пазари за цената да му обясняваш, че няма да свалиш, защото само гумите и джантите струват 2500 лв.(а те не струват нищо). Ако беше казал ела покарай, вкарай колата в сервиз и ако има някакъв проблем ще коментираме е съвсем друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли в момента се продават за около 7К. Ако бюджета ти е 10, като я вземеш за 7 ще имаш 3К с които можеш да оправиш абсолютно всичко което се появи. Не се залъгвай че ако я вземеш по-скъпа ще е по-здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Raziell написа:

... ZF 6hp19 е почти вечен с този двигател ,ако му се сменя маслото на всеки 80-100к км....

 

След 250 000км. винаги трябва да си готов за сериозно капиталовложение. Което е сигурно за разлика от израза "почти вечен".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си определил бюджет.  Ясно ми е, че ще има едни бързи 2 000 след покупката и то само за обслужване. Вече какво още ще изкочи и колко ще струва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хууу'де....то джанти се не виждат в обявата.

По едно време имаше една такава в7-ца на обява и беше с оригинални 18-ки RS.

Де да знам, ма не е кат да не струват нищо.

Преди 1 час, nedelcho_iliev написа:

 

......Ако беше казал ела покарай, вкарай колата в сервиз и ако има някакъв проблем ще коментираме е съвсем друго.

А пък т'ва горното.....да не се окаже, че изобщо не си карал тази кола  :nixweiss:

На мен ми изглежда , че диагностиката за едни бързи 4000 за ремонти са малко съчинение по картинка :lupe:

Аз ако съм.....следващи път, кат се поЯви младежЪт на село при дядо си...шЕ тупна теШко 5К лв. на капака и ше му обявя, че т'ва е файнъл офър. Ми 'кО иска ве :verweis:

Преди 1 час, CVT написа:

Тези коли в момента се продават за около 7К. Ако бюджета ти е 10, като я вземеш за 7 ще имаш 3К с които можеш да оправиш абсолютно всичко което се появи. Не се залъгвай че ако я вземеш по-скъпа ще е по-здрава.

И тЕ'я 7К са за квадро...смЕтай преднячките с мултитроник какви пари трябва да са. 5К прЕко сили с годишна винетка, ГО за цялата година и туба равенол в багажника.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм казал, че съм я карал колата.  Сложи 4 броя джанти с гуми, прибави едно пълно обслужване и може да не ти стигнат 4 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, kurty написа:

...

И тЕ'я 7К са за квадро...смЕтай преднячките с мултитроник какви пари трябва да са. 5К прЕко сили с годишна винетка, ГО за цялата година и туба равенол в багажника.

 

 

Още са около 6К (цък!), но до догодина нищо чудно да са паднали на 5. 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...