Jump to content

Мнение за две обяви А4 В7 2.0 TFSI quattro


Recommended Posts

На 16.03.2021 г. at 11:58, kurty написа:

Ясна раЛтата......'нАчи без да е каран отпадъка вече са 4К лв., смЕтай ако се и тества.

Аз ги виждам нещата така: 3000 ремонт на кутията, 5000 ремонт на мотора и джанти с гуми още 1000......

Ми те вече станаха 9000 лв. Май-май сделката отива на подарък.

Според мен......карай си АВК-то и не се занимавай с тез отпадъци.

Нещо не схващам логиката да се купи кола за 5к и да се набият още толкова за ремонти. Взимаш и само караш, а със спестените пари ще вземеш следващата. На последните две коли само течност за чистачки съм сипвал, даже и масло не съм им сменял. За кой да я гледам...за този след мен ли? Ще има да взима. Взимай до колкото ти позволява бюджета, карай две години без да даваш стотинка за нея, а след това в мобилето за цена с 1,5-2к надолу и ще си доволен от цялото преживяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

18 hours ago, nedelcho_iliev said:

Не е отпаднало 1,8 Т и ръчната кутия е за предпочитане.

Останал съм с впечатлението, че си караш АБК-то на бензин.

Ако планираш и следващата кола да си я караш на бензин - 2.0т е по-добър вариант.

Като изключим маслената помпа, цените на частите по мотора са съизмерими с 1.8т (дефакто това си е  блок еа113, т.е.1.8т с друга глава).

Б7 е с по-тежко купе и 2.0 е по-подходящия мотор....особено с куатро.

Автоматът 6HP се държи перфектно, здрав е.

Спирачната система също е на друго ниво, спрямо 1.8т....2.0т има едни от най-добрите фабрични спирачки за Ауди....за разлика от 1.8т, където са ударили дъното.

Ако избереш ръчна кутия, то съединителят на 2.0т е по-добър.

Охлаждането с 2 кулера е по-ефективно, особено след чип.

Относно цените на частите:

Сегментите са на цената на сегменти за  1.8т и са около 200лв.

Ремъчното задвижване е същия порядък, дори по-евтино при 2.0.

Променливото газорапзределение е по-евтино от верижния обтегач на 1.8т.

Турбина (или CHRA) същата цена.

ламбда, дебитомер, блоу офф (значително по-надежден и бърз),

електрическа бензинова помпа - еднакви цени

По-скъпи:

конзола маслена помпа - 300лв оригинална;

всмукателен вал (на който е привода на помпата високо налягане);

всмукателен колектор (който е с променливо сечение);

картерна вентилация

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния коментар!

 

АБК-то го карам на газ с обикновена уредба. Ако излезе читава кола с 1.8 Т съм склонен на компромис относно екстрите. Ако е 1.8 Т  - ще се слагат газ и чип. Ако е 2.0 Т - газ няма да се слага, чип може би по-нататък. Ясно ми е,  че  ТФСИ-то е по-капризно. Естествено, каквото излезе като ремонт ще се прави и продължаваме напред. Идеята ми е да си взема кола, да я обслужа и да я покарам малко преди да започна да ремонтирам.

 

Склонни ли са Б7-ците към ръжда/гниене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз съм имал Б5, Б6 1.8Т Куатро и сега Б7 2.0 TFSI и съм много доволен като изключим, че гори малко масло е супер докато Б6 1.8Т беше ходене по мъките макар да беше на реални 170 хил.км (110 хил.мили) постоянно нещо се чупеше така, че гледай да намериш запазена кола и да е кутаро вече кой мотор и трансмисия не е чак толкова фатално.

 

Точно сега ми е дилемата дали да я пратя Б7цата за България или да я продам в САЩ и да търся нещо подобно в Европа. В САЩ ще и взема $12-$13 000 бързо защото е 2008 S Line 6 speed Quattro Avant и е на 63 хил. мили в момента. В САЩ Авант Куатро с ръчка е рядка и търсена кола и цената е с премиум. Ето последните няколко как се продадоха

https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-4/  ;  https://bringatrailer.com/listing/2008-audi-a4-avant-s-line4/ ; https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-avant/

 

По новите Аудута не ме блазнят имах 2015 S4 преди няколко година на 9 хил.мили го махнах. Б7цата е последното истинско хардкор аналогово Ауди да става за яко каране на сняг, дефилета с истинска ръчна спирачка, цял размер резервна гума, с акумулатор отпред лесно одстъпен и като цяло здрава платформа с евтини части, познати болежки и затова съм много раздовен каква кола да си взема за България и откъде да е. Идалния вариант е да намеря на под 100 хил. км гаранжна комби куатро 1.8 или 2.0 за около 12-13 хил. лв но май е доста трудна задачата дори за такива пари.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/2/2021 at 4:58 AM, simbat said:

По новите Аудута не ме блазнят имах 2015 S4 преди няколко година на 9 хил.мили го махнах. Б7цата е последното истинско хардкор аналогово Ауди ....

Щом си такъв фен на купето на Б7 , ето едно интересно предложение: ВАГ продължават да правят Б7 до около 2013-та, под емблемата на СЕАТ (Ексео). Интересното е, че има Ексео с новия 2.0Т и 2.0Д КР в купето на Б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже! "

Йордан Йовков

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Niko, всеки си има глава, приоритети, вижда и търси различни неща в един автомобил.

Audi S2, BMW e30 is струват ненормални пари в днешно време....за някои хора това са обикновени 80-ка и 3-ка, за други е някаква емоция.

Йовков друго е имал предвид :)

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.04.2021 г. at 4:58, simbat написа:

...

Точно сега ми е дилемата дали да я пратя Б7цата за България или да я продам в САЩ и да търся нещо подобно в Европа. В САЩ ще и взема $12-$13 000 бързо защото е 2008 S Line 6 speed Quattro Avant и е на 63 хил. мили в момента. В САЩ Авант Куатро с ръчка е рядка и търсена кола и цената е с премиум. Ето последните няколко как се продадоха

https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-4/  ;  https://bringatrailer.com/listing/2008-audi-a4-avant-s-line4/ ; https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-avant/

 

...

 

Не се ценят чак толкова: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека говори за S line авант, ти пращаш някакъв изтърбушен отвсякъде седан, който въпреки това е на доста висока цена...

Ето пример от аукцион завършил наскоро, ако неговата е в топ състояние като нищо да й вземе 12-13к, па формуните спецове нека си лалат :).

В Америка пазара на коли е много различен, имало е модели, които не са се внасяли там и т.н. и т.н., на Дъг стария Dефендер там струва 80к долара, тука сигурно може да се намери за 20-30к. лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-line, ама цената e горе долу същата (само хиляда и кусур долара разлика).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали точно тва ти казвам бе :hilezh:, някакви клозети се продават за по 10к, читаво такова на малко км и в идеално състояние като нищо ще замине за 12.

На тва от търга тунек-а му е свалил 50% от цената сигурно :(.

 

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо даваш пример с който потвърждаваш моето мнение, после даваш твоето мнение без да го потвърдиш с пример. 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти даваш пример, който няма нищо общо с темата, както ти се случва често ;).

И въпреки това сам потвърждаваш с кофтора, който си постнал, че цената на тези коли в щатите е висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш някакви измислени от теб определения на тези коли (изтърбушени, клозети, кофтори) които изобщо не отговарят на реалността. С такива софизми валиден аргумент не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, robobug said:

Щом си такъв фен на купето на Б7 , ето едно интересно предложение: ВАГ продължават да правят Б7 до около 2013-та, под емблемата на СЕАТ (Ексео). Интересното е, че има Ексео с новия 2.0Т и 2.0Д КР в купето на Б7.

 Да това е супер защото помага с намирането на нови оригинални части на добра цена за модела и го "подмладява", но Сеат не е Ауди и не съм сигурен с каква AWD система идва Куатро или халдекс ? Не ме блазни като имам истинско между другото моето е реално производство Май 2008 г. докато дойде с кораб в САЩ и го продадат...2009 можеби една от поселдните коли слезли от поточната линия в Ингилщад и понеже е на реален пробег и гаражна е все едно се качваш в чисто нова кола събирам им очите като отида в Ауди на обслужване.

 

ba8f4b1d-295a-4862-85bb-be4fabfb6928.JPG

 

 

Сеата ми помогна да си намеря части да сложа 8" Alpine ето снимки как стана много съм доволен :

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/878207-8-inch-head-units

 

 

Относно остналите коментари тип "аве ти луд ли си глей тая почто същата" . Пояснявам в САЩ да караш комби ръчка се смята за ултра яко и цените са с пемиум защото като нови са продадени малко такива коли и с годините са останали на малък пробег и безупречно състояние още по малко> Ето как се продава Б6 за $15 000 в монета върви търга :

https://bringatrailer.com/listing/2005-audi-a4-16/

 

Ето история на всички А4 продажби на сайта:

https://bringatrailer.com/search/audi+a4/

 

Има и други сайтове пише всички коли за колко са продадени отгоре има 5 % такса на сайта така че крайната цена е локо по-висока : https://carsandbids.com/search/audi/a4

 

 

В Audizine всяка седмица има обява някой да търси B7 Avant Quattro 6 speed S line и ако някой успее да купи за $10 хил. се смята голям удар и заминава за макс седмица. Това е реалността независимо на кой му харсва . Подобно не е същото. Седан автомат никой не търси. То и в Швейцария и Германия не са много комбита ръчка куатро бензин S line почти няма за пробег под 100 хил.км да не говорим проверете като не ми вярвате аз също си търся за Бг таква кола и не намирам нито една таква кола в Европа в момента.

 

Но докато търсех попаднах на това Б4 и такова бих взел ако някой ми предложи в България :

https://germancarsforsaleblog.com/1995-audi-80-competition-quattro/

 

Аз пиша с факти за неща, които знам със сигурност. Моля ако някой не е съгласен само защото написаното е против убежденията му да пише само ако има факти за да не разводняваме форума . Бих приел чуждо аргументирано мнение защото бих бил благодарен да науча още нещо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, simbat написа:

такова бих взел ако някой ми предложи в България

Че земи си го от немско:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?dam=0&fr=1994%3A1995&id=318606227&ms=1900%3B5%3B%3B%3B&s=Car&sfmr=false&vc=Car

После да се похвалиш, да изплакнем око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, simbat написа:

...

Аз пиша с факти за неща, които знам със сигурност. Моля ако някой не е съгласен само защото написаното е против убежденията му да пише само ако има факти за да не разводняваме форума . Бих приел чуждо аргументирано мнение защото бих бил благодарен да науча още нещо !

 

Ето ти един факт: няма кой да впечатлиш с Б7-ца в България. Така че най-добре си го продай в Щатите, ако наистина вярваш че ще се продаде за толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един бизнес модел: вкарваш Б9-ка, прдаваш я тук. С парите купуваш 2 Б7-ци, продаваш ги там.

След няколко сделки си купуваш петролна рафинерия и си оправяш живота на внуците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, CVT написа:

С такива софизми валиден аргумент не става.

А това да се говори за S line авант в перфектно състояние, а ти ей така кежуъл да минеш и да предложиш някакъв седан пред разпад не е софизъм, а направо идиотизъм :hilezh:.

И никой не говори какви са цените на тези коли в България, аз лично за такава кола и 5к не бих дал, но в щатите нещата са други, това е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, fifipaldi написа:

...

И никой не говори какви са цените на тези коли в България...

...

 

Чукча не читател, Чукча писател! 😆 

(Колегата по-горе е написал че се чуди дали да я прати до България.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но не да я продава, а да си я кара.

Не съм прочел, че иска в България да й вземе 12к долара, ако се надява на това идиотизмите в темата стават още повече :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...