Jump to content

Мнение за А8 4.2 TDI


Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Какво е вашето мнение за тази кола, мисля да ходя да я огледам и да я закача - изглежда в добро състояние, но не съм много в час с този конкретен мотор. 

Прилагам клипче и самата обява в мобиле.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11614249172718231&slink=j8j4vg

 



 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да я гледам. Първоначално цената беше 34 000. След това я повишиха. Визуално е добре, но е за тотално обслужване от-до, с което ще надхвърли 40 000 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.03.2021 г. at 22:53, V8_lover написа:

 но е за тотално обслужване от-до, с което ще надхвърли 40 000 лева.

Доста ще надхвърли 40 000 и почти сигурно ще стигне петдесетака. Имам предвид, че почти задължително няма да се обслужва само двигателя.

Само един пример - за да се смени водната помпа се разглобява почти целия двигател.

Преди 2 години поръчвах частите за обслужване на това "чудо" и събрах ценна информация. Цецо - Д-Брос ми помогна много със съвети и съм му признателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите.

@sweep не съм казал че ще я купувам, просто казах че мисля да ида да я погледна и попитах дали някой вече я е гледал за да сподели мнение. Никога не съм купувал от тази автокъща и не съм се интересувал от реномето им .

Относно питането дали ще се купува на изплащане - не, не мисля да купувам автомобил различен от нов на изплащане :)

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, doomsday said:

Благодаря за коментарите.

@sweep не съм казал че ще я купувам, просто казах че мисля да ида да я погледна и попитах дали някой вече я е гледал за да сподели мнение. Никога не съм купувал от тази автокъща и не съм се интересувал от реномето им .

Относно питането дали ще се купува на изплащане - не, не мисля да купувам автомобил различен от нов на изплащане :)

Поздрави.

 

Щом парите са ти в джоба, харесай си кола от чужбина. На БГ автокъща аз не бих се доверил. Ако е нещо до 10к не си струва разправията да се вкарва, но за 30-40к... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, sweep написа:

 

Щом парите са ти в джоба, харесай си кола от чужбина.

 

E то щото сега е само за разходки в чужбина...

Или викаш да си я поръча да му я докарат по снимка? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, к'во им е на разходките? Хващаш си фърчилото и си вършиш работа.

Или викаш да си купи А8-ца от Аско за 40к на реални км? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа честно предпочитам да се разходя :)
Относно реалните километри - знаем че тука от 1000 коли една може би е на реални километри със сериозен предстоящ ремонт :)

Абе накратко, голяма мъка си е да търсиш кола ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/5/2021 at 10:53 PM, V8_lover said:

Ходих да я гледам. Първоначално цената беше 34 000. След това я повишиха. Визуално е добре, но е за тотално обслужване от-до, с което ще надхвърли 40 000 лева.

Какво толкова може да се случи, че чак да надвиши 40-така?

 

On 3/10/2021 at 9:11 AM, KOKO 100 C4 said:

Доста ще надхвърли 40 000 и почти сигурно ще стигне петдесетака. Имам предвид, че почти задължително няма да се обслужва само двигателя.

Или пък 50-така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой какво разбира под обслужване. За някои това е масло + маслен филтър. Но аз лично не виждам нищо странно в това кола за 36 000 да удари 40 000 общо при необходимото първоначално обслужване, дори да ги надхвърли. Гуми + вериги + ангренаж + масло и всички филтри + масло на кутия, антифриз и спирачна течност колко струват при тази кола? Да не говорим, че и спирачките са на доизживяване, понеже дисковете имаха сериозни ръбове. И те ли са без пари? Май по-полезно ще е първо да се види колата на живо и после да се коментира.

 

Редактирано от V8_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/12/2021 at 8:14 AM, Бако Мецан said:

От тия бягай като от чума, всичко там е гроб, без изключение!

2бр 4ф и 2бр д4 гледах при тях, на снимки хубави коли, д4-ките бяха по 35-36к за 4,2фси. Накратно по-скапани коли не съм виждал никога, по-лошо отношение също, имах чувството че мутринските години са се завърнали. Едната 4ф-ка на чист късмет не се разпадна след като запали от 4тия опит и се чуваше метален тропот 10секунди. Д4-ките - удряни, нямат ток, няма бензин, светят 15 чека, вибрации, тракания, автомата вибрира и включва с 2-3 секунди лаг и т.н. да не изброявам. Питам се кой ги купува тия коли изобщо? От тази автокъща не бих купил вече дори кола, която привидно става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-странното е че някой ги купува тези отпадъци въпреки всичко. Но в предвид че пазара е голям, а още по-добре да се гледа навън при над 30к, тази автокъща просто бих я задраскал веднага. Между другото в предвид локацията спокойно може да се задраскат и съседните й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Кола само от човек, тука всичко е гроб.

Пример:
Голяма софийска рент-а-кар компания разпродава флотилията си преди няколко месеца, обява на Мерцедес C-klass 2017 на добра цена на 67,000 км. Обяснява ми как са си я купили от представителство , гарантира за състояние и пробег. Взех им ВИН, проверих го в Мерцедес - 2019 е била на 212,000 последно в Германия. За какво въобще ми го дава тоя ВИН като знае че ще го хвана в лъжа.
 

Редактирано от doomsday
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, не могат ли да си теглят потребителски и да отидат с пачките при частно лице или в чужбина самички...а се нашиват на навесите от изгладнелите автокъщи...

просто там ги съблазняват и цените - далаверка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм напълно с мненията тук - ако е от автокъща, по-добре от Германия или поне ако е в България, човек да случи на нещо читаво от частно лице. В България е почти като шестица от тотото да нацелиш хубава кола от автокъща, като цяло всичко е тотална трагедия. Миналата година търсихме Е-Класа на един приятел в една от уж най-старите и реномирани автокъщи в София (намира се срещу БНР, на бул. Драган Цанков, името сами ще се сетите) и гледаме Е-Класата, при което още на външен оглед, виждам, че 3 от общо 4 гуми са различна марка, различен модел, различен ДОТ, поне еднакъв размер. Отваряме шофьорска врата, висят някакви кабели, някакви букси, дори и не продължихме с огледа......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат лизинг без доказване на доход и повечето им клиенти са сливенски сводници, или някой олигофрен превъртял едно кило и се помислил за Брендо или селянин продал нивите на баба си. Дават квото имат събрано, взимат разпадащия се Кайен, Х5 или някой подобен затъмнен отвсякъде курник, подписват договора с 20% лихва с ясното съзнание, че няма как да го изплатят и за 3 живота, бият 2 черти и дават гас като за последно. След 2-3 седмици ги затварят, тия от автокъщата си прибират колата и я дават на следващия олигофрен. Общо взето това им е играта, повечето стари софийски автокъщи като Капитолия, Софавто, IS ауто и т.н. са на същия принцип. Наскоро гледахме с един приятел коли от IS ауто и Софавто - почти всичко е пълен дроб, жалка история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...