Jump to content

Калибриране на дистроник


KristianB2001

Recommended Posts

Здравейте, другата седмица си взимам една фейслифтова А8ца 4.2 тди. Колата има дистроници, но пише  “acc and braking guard not available”. Собственика каза че са му ги били откраднали, и той си е купил други, сигурно са втора ръка и има голям шанс да са били крадени( защото иначе сигурно щеше да си ги калибрира преди да я продаде) . Въпросът ми е някой знаели къде може да се калибрират и кодират такива дистроници, защото другият вариант е в представителство на Ауди, и там те ще го направят, но ще ми вземат информацията от личната карта, и ще проверят дали са крадени, и ако са крадени, идвали полицаи и се почвала някаква разправия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полияцията е едно на ръка. Въпросът е, че поне в Ауди няма как да ти ги калибрират ако са крадени.

Просто не се занимавай с тази кола или накарай продавача първо да ги оправи и тогава я купувай.

Успех.

 

п.с. Търсейки място където да ти калибрират крадени дистроници (отделно предполагам, че трябва и СР да се свали) мисля, че малко се движиш по ръба на закона ... ама все пак всеки сам си решава какво и как да прави ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дам ще видим има и вариант да се купят нови уж оригинални за 1600лв, защото иначе колата е идеална и е с пълна сервизна, съмнителни дистроници няма да ме откажат от нея😅, решения винаги има. А какво означава “СР” 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че има сервизи които ги калибрират, в Порше не е единствената опция. Цялата работа се свежда до това дали имат апаратурата, която не изглежда евтина: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калибрацията е едно на ръка ама ако има CP (ако не греша имат) и са листнати като крадени няма как да се свали на дилърско ниво без значение дали в Порше или някъде другаде.

В случай на листнати като крадени нямам идея как се прецедира СР, ама сигурно има варианти и за това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Калибрацията е лесна има сервизи с тази машина и то от Bosch. Има само едно онлайн кодиране което се прави на дистроника, там вече не знам как стоят нещата.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение гледах че и този СР не е много голяма пречка, гледам доста хора лесно  трият този СР и нямат проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом смяташ, че е толкова лесно скачай.

 

Ама да ти го напиша все пак, нормалното (легално) махане на СР минава през сървърите на Ауди без значение дали ще отидеш в Порше или някъде другаде.

Или иначе казано ако са обявени за крадени в системата на ауди няма начин да мине свалянето на СР на дилърско ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, KristianB2001 написа:

Дам ще видим има и вариант да се купят нови уж оригинални за 1600лв

 

Няма такава цена за оригинални. В Германия (където цените са по-ниски) цената без никакви отстъпки е над 2000 Евро на бройка ;)

С каквито и остъпки да ги вземеш няма как да се вържат на 1600лв, говорим за оригинални.

 

Те ти и парт номера: десен 4H0907561A Master и ляв 4H0907561B Slave

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мхм и аз така мисля. Принципно не се хваля че правя неща над закона🤣 Но не съм съгласен да платя към 8000 лева заради некомпетентността на Ауди да мотират хубаво дистрониците си, ако разбира се не са ги направили умишлено толкова лесно да се махат😉.... не знам вече. Сигурно собствениците на подобни А8ци ще ме разберат.😅

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли в Германия като проектират колите мислят дали дадени части ще са лесни или трудни за крадене ;)

 

Мисълта ми беше да си провериш добре нещата за да не увиснеш с неработещи дистроници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добрата проверка е задължителна, но се надявам тези които са на колата да могат да се оправят, ще се види другата седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За калибрирането е много лесно. Трябва ви едно огледало и софт одис. Другото е лесна игра. Ако някой има интерес как става на ЛС.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...