Jump to content

2.5 тди върти все едно няма компресия


joro_dexter

Recommended Posts

Привет на всички колеги , сблъсках се с много странен проблем , а именно :

купих си а6 ц5 с проблем , колата не пали , а е с ново ГНП . И така взех колата и логично закачих я на ваг Ком , но няма връзка с нито един модул , с изключение на АБС -а . Когато дам на контакт , на таблито светва само акумолатора и удивителната , и след малко започва да мига подгрява , всичко останало не реагира , стрелки , подсветка , дата , километри , нищо не помръдва и не свети . Реших , че проблема е в таблото , смених го с подобно , но от бензин  и о чудо , свързах се . Но колата не пали и тук идва въпроса ми и очудването ми , двигателя върти все едно няма компресия , точно така , както като извадя всички свещи . Какъв може да е проблема според вас колеги . 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Погледнах го , когато въртя на стартер отпред всичко се върти , но звука е същия и когато въртя без свещи . Все едно няма компресия . Възможно ли е да е прескочил зъб ? Много ме съмнява , но ... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, ако таблото е наистина повредено , дали ще запали и със спрей ? Ще опитам . 
И вторият ми въпрос , ако наистина ГНП не пуска нафта и е повредено , Как да разбера коя е последната буква от номера му за тизи автомобил , защото предишния собственик ми каза , че са сменили ГНП , но явно е с грешния номер (буква) и затова не тръгва . Благодаря предварително колеги . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

059 130 106 J  Оригинален номер на помпата , при смяната трябва да се впише иммото в 50 канал.

Но ако се махне имото става и без вписване и дурго колата ти 155 коня и моята е същата /може да монтираш помпи с оригинлен номер 059 130 106 J,M,L,K .

Аз в момента съм с L от  180 коня .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ценна информация , благодаря най сърдечно . А какво табло мига да сложа , имам 7 табла , но само едно пасва ( свързвам се с компа, с другите не мога) но то е от бензинова А6-ца. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като дам на контакт светят само кръглите лампи , всичко други е тъмно , двата дисплея долу , където са датата и километрите са тъмни , не работят , както и всички стрелки не реагират . 
Днес опитах да запаля със старт спрей , без успех . 
Не знам защо върти , все едно няма компресия . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е извън България , ваг Ком имам , но с нейното табло не мога да се свържа с нито един модул освен АБС. , а с таблото което имам , но от бензиновото Ауди се свързвам , но утре ще снимам грешките . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са грешките . 

4F761F1F-4F88-4045-AD6D-D54DA830B798.jpeg

F057E18F-F161-4B2B-A093-37C69F3107BE.jpeg

Не мога да си намеря ваг Ком кабела . Ще прочета и с него и ще постна резултатите . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма комуникация с помпата , защото те блокира имобилайзера

Трябва ти да махнеш имобйлазера или да впишеш помпата в 50 канал /но трабва да знаеш иммо кода на таблото което ще ползваш/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма защо да махаш имобилайзера. С помощта на VAG Commander 1.4 (който вече имаш) прочети пина от таблото. След това използвай тези инструкции да адаптираш помпата: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но както споменах по горе , таблото също е проблемно , нищо по него не свети и не работи освен сигналните лампи . 
А къде да търся проблема с компресията ? Върти все едно няма свещи , дори и със старт спрей не пали . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не е от помпата. Не можеш ли да направиш диагностика с VAG-COM и да дадеш лога? Това Делфи не дава цялостната картина.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм на работа , ще опитам след това . Но с това повредено табло с ваг Ком се свързвам само с АБС -а , а като сложа табло от бензинова А6-ца , се свързвам и с другите компоненти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ако не можеш да се свържеш с оригиналното табло на колата с VAG-Commander няма да можеш да изкараш пина и няма как да адаптираш помпата. Ще трябва да идеш да ти деактивират имобилайзера в ECU-то и след това да караш с бензиновото табло което работи. Не можеш да го деактивираш сам с апаратурата която си изброил че имаш.

 

Не знам къде в Австрия правят това. Виж няма ли услуги където изпращаш ECU-тo по пощата за деактивиране на имобилайзера.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...