Jump to content

2.5 тди върти все едно няма компресия


joro_dexter

Recommended Posts

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако другото ECU е с деактивиран имобилайзер ще стане. Ако не е, трябва да намериш неговото табло и да му изкараш пина, или да го изпратиш да му деактивират имобилайзера.

 

Ако започваш да се занимаваш с тази дейност по-сериозно бих те посъветвал да се научиш как се деактивирват имобилайзери и как се вадят пинове от ECU-то. Има доста информация в този форум: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да изкарам пина на таблото и да обича помпата към него на 50-ти канал , но не знам като сменя таблото с друго , как да го “запозная” с ECU-то ? 

И мога ли да извека пина на някое от другите табла , след като го монтирам на тази кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пина е записан на 2 места: в таблото и в ECU-то. На тебе ти трябва пина на ECU-то което ще е закачено за колата за да адаптираш помпата към него. Ако знаеш кое е неговото табло, можеш да му изкараш пина от таблото с VAG-Commander. Обаче всяко друго табло ще ти даде друг пин.

 

Пина също може да се прочете директно от ECU-то, но ти нямаш нужната техника.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще можеш ли да уцелиш таблото след като нямаш ключа и колата не пали? Моята кола ми изписва SAFE на километража ако сложа чуждо табло, но не знам дали е същото при А6 C5.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля да сменя компютъра и да започна да пробвам таблата едно по едно , докато прочета пина на правилното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ще прочетеш пина на всяко табло което сложиш, но как ще разбереш кое е правилното? Трябва след това на опиташ да адаптираш ECU-то с този пин и да видиш дали ще те пусне.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам пина , мога да го обуча и готово . Не е ли същия принципа , когато сменяш таблото на една кола ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пробвай това. Ако стане, мисля че няма да е проблем да добавиш нов транспондер след като знаеш пина и да го сложиш във ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да ползваш което си избереш, тия с белите гърбове ги остави.. обаче нещата не са толкова прости както ги мислиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл не са прости , слагам , чета пона и го обучавам ? Или греша ? А какво имаше в предвид за таблата с белите гърбове , не те разбрах ? 
Оригиналнито табло беше с малък дисплей , мога ли да сложа такова с голям ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така с VAG Commander 1.4 влизаш в моторното ECU и му натисни бутонна immo off, след това което и табло да сложиш ще запали и не ти траябва да вписваш помпата .Успех

90ee713gg.heic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок , благодаря ти . Искам да те попитам още нещо , виждам , че ди на ТИ с нещата . Имам още едно Ауди , което нямаше компресия на 5-ти и 6 -ти цилиндри , беше със сменени валове от по новите (кухи) , но със старите повдигачи , а не със ролковите кобилици . Струва ми се , че са несъвместими . Може и да греша . Но смених цялата глава с такава от 150 коня , а моето е 155 , единствената разлика беше в захвата на вакуум помпата , наложи се да взема от 150 коньовото , а тя е малко по малка . Но оставих и дюзите от 150 коньовото , и сега не мога да го запаля . Със старт спрей пали . Обезвъждушено е и нафта идва до дюзите . Въпроса ми е възможно ли е тези дюза да работят на друго налягане или от вакуум помпата да е , защото преди смяната колата палеше , но не можеше да се изфосриа и пушеше повече от кола със счупено турбо ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и дюзи  да сложиш ще запали /няма значение от 150/163/180/

Ако преди смяната е палела а сега не , зацепванто на ремъка погледни ако бяга един зъб няма да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зацепвал съм я по “учебник” , а не с разни чертички и маркери 😂🙈 със щифта на коляновия вал и двете плочки на разпределителните валове . Възможно ли е вакуум помпата да се бъзика и затова да не пали ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , със спрей пали и веднага гасне .Като се постопли , ще върна малко центровката на помпата , но все пак мисля да сменя и дюзите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагледал съм се на всякакви зацепвания по учебник /с плочки , щифтове и други / и на лчвата глава бяга с  един зъб и колата  не пали .Нищо не пречи да ги провериш пак , 155 коня палят много лесно не им трябва много въртене и обезвъздушаване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених дюзите и вакуум помпата , резултат никакъв . 😂😂😂

утре ще погледна пак зацепването . 
Относно имобилайзера , не съм го пробвал още . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...