Jump to content

Мулти Волан


Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам за ауди а4 б6 2002 фабрично без мулти волан взех мулти волан от а6 4ф модула подържа мулти волан лентов кабел от Б7 който също подържа мулти волана всичко е свързано копчетата светят но на ваг ком пише че няма комуникация не мога да открия проблема някой ако може да помогне 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си на ясно че еърбега от А6-цата няма да се отвори, защото е двустепенен? Трябва да сложиш твоя си еърбег в новия волан.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT неговия бег няма как да стане, на B6 & 4F беговете нямат нищо общо.

@ioan93 гледай тук и виж какво си пропуснал да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената разлика е че единия е едностепенен (с една запалка) а другия двустепенен (с две). Какъв е проблема да ги извади от корпусите им и да ги размени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм я. Идеята е да не ги разгъваш, защото са сгънати по специален начин. Просто го местиш както си е сгънат в другия корпус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не, може да се направи, но е страшна цигания от която няма никаква нужда.

Различно поколение бегове предназначени за различни корпуси, дано не се налага да се отваря :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корпуса си е една кутия и не е капсулиран. Аз го направих точно защото исках да не сменям еърбега на колата за да съм сигурен че ще се отвори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самият патрон ("корпусът"), е с различни захвати към корубата и няма начин, да се премести.

Дай снимки ако има....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, в случая няма да стане, защото корпусите са с различни захвати. При мен бяха еднакви - с четири болта като този на B6-цата.

Автора пише че се е справил, интересно как...

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали каза, че си го правил бе, ти какъв си шушляк :hilezh:.

EDIT: @CVT, автора не е казвал, че е местил бег-а от единия корпус в другия бот.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бега съм го свързал на новия волан без да вади грешка променя се инсталацията ...да вярно никой не дава гарнция че при нужда недай си боже ще се задейства бега 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се отвори със сигурност.

 

преди 10 минути, fifipaldi написа:

Е нали каза, че си го правил бе, ти какъв си шушляк :hilezh:.

 

Ти май пак не четеш какво точно пиша. Правил съм го, но не точно тази комбинация. Даже още си пазя стария двустепенен:

 

20210314_184043_mfnr.thumb.jpg.b17e7adfadb5835a3795b1815f0d40c9.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казах, че няма да стане и ти написа "правил съм я" ;).

После и Нико ти каза, че няма да стане и пак продължи.

Аз си мислех, че си побългарявал захвата даже нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико каза че не става и точно защо. Ти каза че ставало, но било цигания. Както и да е, няма да спорим за глупости. Аз съм го правил където захвата е същия и тогава не е проблем.

 

По-важния въпрос към тебе и Нико е следния: съгласни ли сте че както автора го е направил няма да се отвори изобщо, или ще се отвори, но ще се разгъне само частично и няма да свърши никаква работа?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, не съм пробвал дали ще се отвори и не се наемам да кажа, 50/50 според мен е, аз съм го правил на 8P-то ми едно време също.

И не изсулвай, а си признай, че фейлна ;).

Просто като те знам какъв си майстор бях сигурен, че може да го пригодиш и това :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама любов цари   -  :bussi:

Тоя въпрос с не/отварянето на бега (сложен двустепенен на едностепенна система), е най-задавания вероятно из нета, аз засега еднозначен отговор така и не съм видял. Имаше някъде някакъв, твърдеше, че неговият не се отворил при катастрофа, ама само постове по форумите....., кой знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един с една А3-ка 8P беше пуснал тема преди години и се дава навсякъде за пример тя.

Реално може да не се е отворил по много причини, но е добре да се знае преди да се прави нещо такова и всеки да си го прави на собствен риск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...