Jump to content

Проблем при 2600 оборота "Glow plug system"


easy

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

За номер 25 ли имаш впредвид за тръбите и също така клапан номер 8? 

Между другото се забавих с отговора поради причината, че днес имах запазен час за преинсталиране на управлението на двигателя в Порше Изток. Резултат няма обаче, дефекта си остана. Вече дефектира (още от преди преинсталирането) дори при 1600 оборота след достигане 90° на двигателя.

IMG-a71d48ed7abae0b402e125ae1b4a6a4c-V.jpg

Редактирано от easy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да е работното налягане на горивните помпи? При тест с монтиран манометър между горивната помпа и горивния филтър (с две думи след горивната помпа) отчита между 3.8 и 4.5 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би някъде да е натиснат или прегънат гориво привода,може да има налагане но да няма дебит? Допускам че ще се окаже някаква тъпня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако е така, защо го прави проблема само след достигане на 90°? Зимно време дори да достигне 90° проблемът се проявява след часове каране и то само в градски условия. Извънградско (зимно време) дори след изминати 300км колата не проявява дефект без значение,  колко я настъпвам и с каква скорост карам (свързвам го с голям обем студен въздух, който постъпва при двигателя и охлажда незнайната част, която дефектира). Докато сега лятно време дефектира на 15-тата минута без значение градско или извънградско, скорост, стил на шофиране.

   Расъждавайки логически, зимно време с по-гъста нафта и евентуално прищипан маркуч на горивото, съответно по-малък дебит, би следвало по-често да дефектира, а лятото с по-гореща, съответно по-течна нафта, по-рядко да проявява дефекта.

   Има ли някакъв "термостат за обрстното гориво" при моя автомобил?

Редактирано от easy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

   Здравейте колеги!

Проблемът е решен. Оказа се ГНП.

Доказано решен с тест вече над 600км в тези жеги.

   Благодарение на Авел Трейд, представителство на Bosch Service в Пловдив намиращ се на "Кукленско шосе".
https://maps.app.goo.gl/fzuXKBzLXZ2ibWvWA

   Изключитрлен професионализъм, неповторим. В рамките на два дни и половина извършиха диагностика, откриха проблема, отстраниха го, тестваха го и автомобилът беше готов за издаване.

За сравнение в Софийските "реномирани" сервизи автомобила ми влиза 6 пъти със сумарно време 45 дни (от м.Януари т.г.). Наслушах се на всякакви глупости, плоски оправдания и бях свидетел от първо лице на източване на пари от клиенти след всяко посещение за поредната уж пълна диагностика на автомобила, която дори не могат да разчетат. 

   Отново, изключителни благодарности на целия екип на Авел Трейд - представителството на Bosch Service в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

За съжаление, сега прочетох поста щях да те насоча веднага към проблема. Писал съм по темата във форума, но в А5 раЗдела 3 помпи съм сменил. И два пъти дюзи. Интересното е за датчика за високото на рейла, който си сменил , как е повлиял на обратната нафта :) А проблема може да не ти е бил в помпата , а в дозатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

здравейте аз съм със тфси мотор имам следния проблем не записва никакви грешки когато е студена за около 5-6 сек почва да мени оборотите и тресе след това сичко се оправя сваля оборотите и е ок единственото което забелязах е че горивото на празен ход играе в тези граници но незнам дали са нормални сменял съм единствено пина на горивната помпа(cam follower ) но и преди и след проблема си го има

C014CA79-A7A6-4AE6-9856-428AAE58FCD2.png.d83864654be0dd556df5ab7e353f62b8.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен (TFSI) е същото колега , без значение дали е лято или зима , даже припушва леко докато се стабилизират оборотите , но след това всичко е о.к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мерил и си на живи данни как е горивото дали играе така като мойто мен ми казаха проблема е там но има едно но дали е в клапана на помпата високо наягане или мен по ме съмнява датчика който следи налягането три букси излизат от него и другото което забеязах разхода малко ми се дигна

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живи данни не съм снемал , но аз съм с чип тунинг и след монтажа на чипа и последвалата оптимална настройка на мотора , разхода на бензин се понижи в известна степен и сега се различава от заводските данни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...