rodmanblg Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 (Редактирано) Здравейте колеги. Колата е А4 Б8 2.0tfsi 211k.c. Светка ми чека и грешката са вихровите клапи.Преди около година и половина ги "побългариха" и до сега нямаше никакъв проблем с тях. Но сега ми казват,че няма какво повече да се направи и си трябва нов всмукателен колектор.Питах тук-там и цената беше 750 лева за оригинален. 06H133201AT това ми дадоха като номер на съответната част. В Ebay намерих това: https://www.ebay.com/itm/Collecteur-dadmission-AUDI-A4-B8-A6-A5-CAEA-CAEB-CAED-CDNB-CDNC-06H133201AT/284178192131?hash=item422a571703:g:EfkAAOSwzTpgIkXH Пише че е съвместим с моята кола. Някой има ли опит конкретно с тази манипулация? Редактирано 24 Март 2021 от rodmanblg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 ..как са ги побългарили...то нещо е станало с моторчето..друго няма.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rodmanblg Публикувано 24 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Имаше нещо напукано и лепиха. Моторчето работи и в момента. Грешката излиза само на високи обороти. В града няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 а клапите там ли са..сигурно стоят затворени....трябва и да се отвори моторчето да се погледне зъбното колело...че понякога се изронват зъби... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 (Редактирано) Тука май няма моторче като при дизеловите, а е вакумен актуатор. Редактирано 24 Март 2021 от acpa4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 (Редактирано) ..може..не погледнах ,че tfsi... Редактирано 25 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 До колкото съм запознат / с тези клапи на моя мотор 3.0 tfsi / е хубаво да се почистват но те са стационарни . Уж ги чистят с някаква машина с химикал , ама най-добре е сваляне и почистване . Според мен е било грешка побългаряването освен ако не е било безплатно . Свалете колектора и огледайте нещата . Ако нямаш $ за нов огледай моргите , ама гаранция няма . Има доста по евтини не оригинални , но нови разрови се в нета , намерих за 110 паунда нов https://www.onlinecarparts.co.uk/esen-skv-16528074.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване