nasicha Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Здравейте колеги. Говорим за А4 В5, 97 г., 1.6, AHL. Проблем: Грешка във VAG COM, която не мога да намеря какво означава никъде точно. Control Module Part Number: 3B0 907 557 E Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 2B2984AFCA1D 1 Fault Found: 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-00 - Open or Short to Plus До колкото виждам е свързано с дроселовата клапа. Но някой знае ли точно какво означава тази грешка и какво трябва да се направи ? В сайта на ross tech я няма като номер ! Дроселовата клапа мисля, че е като от снимката, но не съм я отварял отвътре при зъбните колела да видя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Пише си, " прекъсвач затворено положение празен ход", отваряш, търсиш проблем/причина, правиш (ако може и ако знаеш кое-как). Гаранте, тоя дросел е починал отдавна, сменяй с нов. Иначе се почва от най-лесното - букса/и + пинове, окисление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasicha Публикувано 26 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Благодаря за отговора. Бързо бързо ги решавате така проблемите с магазина . Дроселът е оригинален на около 50 000 км. За сравнение на друга същата кола на баща ми същият дросел е на 250 000 км. и още се кара ( като си го чисти през определено време). Свалих го и тия дни ще го разгледам отвътре като имам време. Но на първо четене нищо му няма, даже не е мръсен. Буксите са добре, окисление няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Предполагам, че въпросната дроселова клапа е с механично задвижване. Ако това е наистина така, твърде вероятно е причина за грешката да е прекалено стегнат кабел (иде реч за този, който я върти). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasicha Публикувано 26 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Ами да с механично задвижване е. Но си беше наред дълго време. Какво ли би я накарало да се стегне кабела ( то си е жило) !? Карах си без проблеми дълго време. После от време на време започна да претриса между 1500-2000 оборота до към 3000 (и то като загрее ) . В дъждовно време по-често. Закачих я на VAG COM и показа това. Почнах да рърся по интернет решение и много малко се споменава тази грешка. За празния ход си има стъпково моторче което си е наред. Затова попитах тука някой, ако му се е случвало това. Та уж става на въпрос за ТПС. Но ще видя като имам време скоро, че по цял ден работя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Така е, жило е точното наименование на тази джаджа. Не съм съгласен обаче, че е невъзможно то да затегне след дълга безотказна работа, а и в крайна сметка нищо не ти коства да провериш това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Грешката е за ТПС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Четете тук, най-вече от петия пост докрай: https://www.s2forum.com/forum/technical/engine-and-turbo/13311-very-uneven-runnning Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasicha Публикувано 26 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 (Редактирано) На 26.03.2021 г. at 13:04, nikrga написа: Значи и аз минах през тези постове и ми се видяха най-близко до моя случай. Но май не съм ги бил разбрал напълно. Сега се концетрирах повечко и ги разбрах. Благодаря на колегата дето ги е споделил. Та жилото май се е било затегнало и то толкова малко, че все едно не е, ама дотолкова, колкото да не затвори докрай.Скоро ще разбера дали това е бил проблема. Пак благодаря ! Редактирано 27 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasicha Публикувано 3 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2021 Оказа се по-тъпо от всичко изброено по-горе. Понеже бях свалил акумулатора за известно време за да подкарам една друга кола, компютъра не е имал захранване 2-3 дена. И в такъв случай забравял точно за настройките на дроселовата клапа. Не знаех, че като се сложи акумулатора трябва да се адаптира дроселовата клапа с VAG COM !!! Направих адаптация и за сега всичко е наред. Ще видим до кога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomirco Публикувано 4 Април 2021 Доклад Share Публикувано 4 Април 2021 Всеки път при сваляне на акумулатор иска адаптация с vcds или се само адаптира поне при мене е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Април 2021 Доклад Share Публикувано 4 Април 2021 Би трябвало да се самоадаптира. Да изисква VCDS интервенция на всяко откачане на акумулатора звучи много странно, особено за Б5-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasicha Публикувано 4 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2021 Ами не се самоадаптира на тая кола. Направих експеримент пак откачих акумулатора за една нощ (незнам къде четох, че половин час е достатъчен) и го закачих на другия ден и пак така стана. Пак го адаптирах и пак се оправи. После го откачих за малко 10-ина минути и го закачих и няма промяна, всичко си помни ! Интересна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване