justboneswth Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Здравейте, утре ми предстои сваляне на кората под чистачките заради отстраняване на малък проблем отдолу. Какви съвети може да дадете при обратното поставяне на кората, ако не прилепне плътно. Смятам да изчистя до колкото мога мястото на контакт със стъклото и чоповете, но се притеснявам, че с годините може да има деформация на кората и да не легне плътно. Мога ли да нагрявам с пистолет за горещ въздух и да огъвам леко или да използвам някакъв уплътнител където е необходимо(силикон или подобно). Всички съвети ще са ми от полза. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Ако е здрава ще си прилегне без да е необходимо нищо допълнително да правиш. Щом ще я сваляш огледай си нещата отдолу, букси на компютър, тръбички за пръскалки, може да смажеш механизма на чистачките профилактично, помисли също така дали темпомат няма да ти се прииска да слагаш. поне да свършиш повече неща и да си спестиш евентуално ново сваляне. Накрая като събереш всичко обляи стъклото с една кофа вода и гледай да няма течове в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Деформация ще има, говорим за вече антикварни коли. Не се впечатлявай от луфтове в границата до 1мм. Особено пък ако са в двата края на кората - безобидни са. Гледай всичко да е както трябва над ECU-то, въпреки че и то, както филтъра за купето и кутията с релетата са повече от отлично защитени срещу вода и влага. Няма нужда да ходиш с кофата. Почисти всичко под кората старателно. Внимаваш като я сваляш и монтираш обратно и в никакъв случай не нагряваш с горещ въздух. Компонентите под нея са предостатъчно защитени, за да няма проблеми. Няма нужда да ходиш с кофата. Правилно ти е казано да свършиш профилактиката под нея, за да не ти се налага да я сваляш отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboneswth Публикувано 26 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Благодаря за съветите, още днес остана време и свърших всичко замислено със свалянето на кората обаче... При поставянето обратно на едно място в средата не иска и не иска да прилепне. Около 4-5 см дълга пролука, около 1-2мм луфт. Какво ли не правих - не иска да прилепне, а ме е страх да свалям пак, че да не вземе да стане по-зле. Каналчетата, в които се закопчава са старателно почистени от прах, кал и т.н. Направих проба с вода и направо си изчезва в пролуката. Не знам какво има под нея, но съм сигурен, че не е ок да тече. Някаква идея какво да направя. Малко силикон опция ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ankh Публикувано 16 Април 2021 Доклад Share Публикувано 16 Април 2021 Здравей, колега. Преди няколко дни и аз свалях кората за да извадя екуто, поради несполука при чип-тунинг и забелязах, че на точно това място което си посочил има щипка и нещо като малко уплатнение над нея. Може да се е разлепило и сега то да ти надига кората. Иначе както колегите са казали, не е лошо да си свалиш и механизъма за чистачките и да го смажеш, аз го направих превантивно. Не знам как са леглата на чистачките, но при мен пасажерската няма никакви канали(някога е сваляна хамалската) и бяха мазни като бебешко дупе. Хубавото ( или лошото, поради което се изпилват), че са алуминиелови и с отвертка направих леки каналчета и за сега работи. Изчисти си хубаво канала в който ляга кората с някаква четка (аз използвах четка за зъби) и монтирай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 22 Април 2021 Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 Колеги и аз имам проблем с кората над чистачките - понеже на два пъти ми я махаха да смазват мотора на чистачките, са изпучупили всичко здраво по нея и в момента се държи на магия, а най-големият проблем е, че като вали и влиза вода в купето. Слагах силикон да уплътня, но ефектът беше за няколко месеца - после пак всичко се върна по старо му, а силиконът излезна на парчета като минах с едно макетно ножче между кората и предното стъкло. Та временно залепих с тиксо и сега поне не тече в купето, но ми трябва някой майстор да я свали, почисти и залепи с нещо, което да не пропуска вода. Знаете ли за София кой може да ми помогне да залепи плътно тази кора, както и лайстната, която е най-долу на стъклото и в която всъщност влиза жлебът на кората? Искам да стои фиксирана както си беше преди тия майстори да я съсипят и да не прпуска през филтъра за купето вода вътре... Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko95 Публикувано 16 Май 2021 Доклад Share Публикувано 16 Май 2021 Същият проблем имам и аз. Възможно ли е някой да каже как и с какво да бъде залепена? Благодаря много. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Май 2021 Доклад Share Публикувано 16 Май 2021 Аз съм я лепил с черно PU.Изкара три години.После продадохме колата и какво е станало не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2021 Доклад Share Публикувано 16 Май 2021 Купете си нови оригинални, не са мильОни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko95 Публикувано 16 Май 2021 Доклад Share Публикувано 16 Май 2021 Аз съм я лепил с черно PU.Изкара три години.После продадохме колата и какво е станало не знам.Много благодаря Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbobore Публикувано 19 Май 2021 Доклад Share Публикувано 19 Май 2021 On 5/16/2021 at 5:29 PM, NIKO said: Купете си нови оригинални, не са мильОни. Дайте линк да хвърлим по един поглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Май 2021 Доклад Share Публикувано 19 Май 2021 (Редактирано) на щанд при ВАГ вносител- Шкода, Ауди, Фолксваген. Редактирано 19 Май 2021 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване