MAGAPASA Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Здравейте. Днес установих че нивото на маслото в двигателя се покачило над максимума с около 4-5мм.Последно когато го проверих беше преди месец и си беше точно на максимума. Става въпрос за А4 б6 1.9 101к. Какъв може да е проблема, дали вкарва нафта в маслото ? Кара се предимно градско ако е от значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 прецакани О- пръстени дефектирала тандепомпа или разбити легла на дюзите Това са местата от където нафта може да попадне в маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 27 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Не знам дали е нафта но така предполагам. Всички течности са наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Няма друга течност която може да вдигне нивото на маслото освен нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 27 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 (Редактирано) Ок. А колко би ми струвал такъв ремонт ? Редактирано 27 Март 2021 от MAGAPASA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Първо локализирай проблема. Тандемпомпата има ремонтен комплект стига да е от нея. О-пръстените на дюзите не са скъпи но за смяната им се вадят дюзите. Трябва ти свестен майстор, проблеми с спирачките имаш ли (това е основен признак на прецакана тандемпомпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 А дали може да се локализира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Няма как. Почваш от по евтиното о-пръстени рано или късно трябва да се сменят + болтове за закрепване на инжекторите + болтове за кобилиците и реглажни болтове . Ако няма ефект нова тандем помпа. Ако е тръгнала пуска масло към сервото. Проблема с щуцера е при LUK помпите ,а при BOSCH е изчистен и е механичен от вибрации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 27 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Проблем със спирачките няма. Не знам дали може да има връзка но има едно боботене във филтърната кутия и най вероятно разпределителния вал е за смяна (поне така четох по форумите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 27 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Колата я имам от три месеца и предния собственик каза че е сменял кабелите на дюзите и ги е пращал на стенд и предполагам че О пръстените са сменени. Освен ако не са износени леглата. Колата си пали от раз и на-15 градуса, ускорява си добре без да забива. Няма никви други симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Шума във филтърната кутия си е точно симптом на заминал вал при ПД моторите. Вала повлича със себе си още няколко неща, ако не се смени навреме, които изобщо не са приятни за ремонт. Така или иначе няма кой знае какво да направиш сам или с гадаене от форумни гигантЕ, отиди на сервиз да видят какво се случва. Занемаряването на проблема може да ти коства мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 28 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 Утре ще я закарам в сервиз да видим какво ще установят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 28 Март 2021 Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 Много е важно дали предишното и сегашното замервания са направени при еднакви условия и най-вече време след изключване на двигателя. Сигурен ли си, че няма загуба на антифриз дори и минимална? Всичко казано ти дотук е абсолютно вярно и полезно. Аз само допълвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 28 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 Последното замерване мисля че не бях я карал през деня но беше при отрицателна температура. Сега беше карана 3-4часа преди замерването но сега е топло 16-18 градуса /но не вярвам да е от значение /. Днес я карахме около 30тина км. И бях с другата ми кола отзад да видя дали пропушва. Няма никакви пушилки дори при рязко ускорение и форсиране. Разговарях днес с познат майстор и ме посаветва да наблюдавам няколко дена как е нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Март 2021 Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 преди 5 минути, MAGAPASA написа: Разговарях днес с познат майстор и ме посаветва да наблюдавам няколко дена как е нивото. Докато наблюдаваш нивото турбината може да си замине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 28 Март 2021 Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 Когато влиза нафта или антифриз в маслото не пропушва. Антифриза обаче дори и в малко количество пресича маслото и горе при капачката е като капучино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 28 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 (Редактирано) Няма конденз /каша/ на капачката. Нивото на антифриза не е мръднало. Редактирано 29 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 30 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 Днес в сервиза отвориха капака на главата да сменят О пръстените на дюзите и вътре е по главата и капака е всичко с нагар. Майстора направо ме отчая и каза че това няма изчистване и няма смисъл да сменя Опръстените. Датите съвет какво да предприема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 Ако имаш възможност качи снимка на главата да видим кое е толкова трагично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 30 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 Тя е в сервиз и ме извика тази вечер да ме "зарадва".не съм правил снимки но видях че е черно по стените на главата и целия капак. Показа ми че има и леко надрано по вала.Ако се изчисти нагара щяла да се задръсти цедката и ще спре да качва масло. С две думи не е добре работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 Така става винаги, когато са изтървали дифтунгите на дюзите.Точи се маслото и с отворена пробка започвате измиване с нафта. Ще стане като нова. Сменяте хидравлични повдигачи и вал. Преди монтажа на дюзите след смяна на ремонтния комплект, проверете леглата им и при нужда ги райберовайте. Направете една или две промивки с по-евтино масло, като работи на място по половин час. Не забравяйте да сменяте и масления филтър между промивките. Слагай си хубаво масалце накрая и мотора ще е като нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 Не се споменава дифтунгите да са изтървали , нагара се получава от ненавременна смяна на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 30 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 (Редактирано) Не разбирам много от коли но не вярвам да няма начин да се оправи. Все едно да я хвърля - нещо такова се получава. Преди два месеца смених всички ролки ремъци и помпа на марката Continental за близо 1000 лв .До тук ми излиза на над 6000 лв.Утре ще разпитам и в други сервизи. Редактирано 30 Март 2021 от MAGAPASA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 (Редактирано) @audi+ Явно майстора му толкова разбира. Те дюзите не са ги свалили за да го споменат. Нагара не е от ненавременно сменяне на масло. Не забравяй, че му качва нивото на маслото. Редактирано 30 Март 2021 от skorvod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 @MAGAPASA Описал съм ти как ще станат нещата. Това е често срещано при едно валови 1.9 и 2.0TDI, заради по-лошо закрепване на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване