Jump to content

Ниво на масло


MAGAPASA

Recommended Posts

Здравейте. Днес установих че нивото на маслото в двигателя се покачило над максимума с около 4-5мм.Последно когато го проверих беше преди месец и си беше точно на максимума. Става въпрос за А4 б6 1.9 101к. Какъв може да е проблема, дали вкарва нафта в маслото ?  Кара се предимно градско ако е от значение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 прецакани О- пръстени 

дефектирала тандепомпа 

или разбити легла на дюзите

Това са местата от където нафта може да попадне в маслото.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо локализирай проблема.

Тандемпомпата има ремонтен комплект стига да е от нея.

О-пръстените на дюзите не са скъпи но за смяната им се вадят дюзите.

Трябва ти свестен майстор, проблеми с спирачките имаш ли (това е основен признак на прецакана тандемпомпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как. Почваш от по евтиното  о-пръстени  рано или късно трябва да се сменят + болтове за  закрепване на инжекторите + болтове за кобилиците  и реглажни болтове   . Ако няма ефект   нова тандем помпа. Ако е тръгнала пуска масло към сервото. Проблема с щуцера е при   LUK  помпите  ,а при BOSCH   е изчистен  и е механичен  от  вибрации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем със спирачките няма. Не знам дали може да има връзка но има едно боботене във филтърната кутия и най вероятно  разпределителния вал е за смяна (поне така четох по форумите) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я имам от три месеца и предния собственик каза че е сменял кабелите на дюзите и ги е пращал на стенд и предполагам че О пръстените са сменени. Освен ако не са износени леглата. Колата си пали от раз и на-15 градуса, ускорява си добре без да забива. Няма никви други симптоми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шума във филтърната кутия си е точно симптом на заминал вал при ПД моторите. Вала повлича със себе си още няколко неща, ако не се смени навреме, които изобщо не са приятни за ремонт. Така или иначе няма кой знае какво да направиш сам или с гадаене от форумни гигантЕ, отиди на сервиз да видят какво се случва. Занемаряването на проблема може да ти коства мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно дали предишното и сегашното замервания са направени при еднакви условия и най-вече време след изключване на двигателя.

Сигурен ли си, че няма загуба на антифриз дори и минимална?

Всичко казано ти дотук е абсолютно вярно и полезно. Аз само допълвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното замерване мисля че не бях я карал през деня но беше при отрицателна температура. Сега беше карана 3-4часа преди замерването но сега е топло 16-18 градуса /но не вярвам да е  от значение /. Днес  я карахме около 30тина км. И бях с другата ми кола отзад  да видя дали пропушва.  Няма никакви пушилки дори при рязко ускорение и форсиране. Разговарях  днес с познат майстор и ме посаветва да наблюдавам няколко дена как е нивото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, MAGAPASA написа:

 Разговарях  днес с познат майстор и ме посаветва да наблюдавам няколко дена как е нивото. 

Докато наблюдаваш нивото турбината може да си замине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато влиза нафта или антифриз в маслото не пропушва. Антифриза обаче дори и в малко количество пресича маслото и горе при капачката е като капучино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Няма конденз /каша/ на капачката. Нивото на антифриза не е мръднало.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в сервиза отвориха капака на главата да сменят О пръстените на дюзите и вътре е по главата и капака е  всичко с нагар. Майстора направо ме отчая и каза че това няма изчистване и няма смисъл да сменя Опръстените. Датите съвет какво да предприема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е в сервиз и ме извика тази вечер да ме "зарадва".не съм правил снимки но видях че е черно по стените на главата и целия капак. Показа ми че има и леко надрано по вала.Ако  се изчисти нагара щяла да се задръсти цедката  и ще спре да качва масло. С две думи не е добре работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става винаги, когато са изтървали дифтунгите на дюзите.Точи се маслото и с отворена пробка започвате измиване с нафта. Ще стане като нова. Сменяте хидравлични повдигачи и вал. Преди монтажа на дюзите след смяна на ремонтния комплект, проверете леглата им и при нужда ги райберовайте. Направете една или две промивки с по-евтино масло, като работи на място по половин час. Не забравяйте да сменяте и масления филтър между промивките. Слагай си хубаво масалце накрая и мотора ще е като нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не разбирам много от коли но не вярвам да няма начин да се оправи. Все едно да я хвърля - нещо такова се получава. Преди два месеца смених всички ролки ремъци и помпа на марката Continental за близо 1000 лв .До тук ми излиза на над 6000 лв.Утре ще разпитам и в други сервизи. 

Редактирано от MAGAPASA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ Явно майстора му толкова разбира. Те дюзите не са ги свалили за да го споменат. Нагара не е от ненавременно сменяне на масло. Не забравяй, че му качва нивото на маслото.

Редактирано от skorvod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...