zzzaaaqqq Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 Здравейте, Проблема е, че колата е доста мудна. Като подам газ не се стрелват оборотите, а има едно забавяне и провлачване в началото, което след средата на оборотите вече не се усеща. Същото е и при вървежа мудно потегляне и след 2000 оборота вече дърпа повече. Гледахме показанията на дебитомер и турбо стойностите са добри. Дюзите не са перфектни, но са в норма. Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и къде да търся заека? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 Скоро не сменя ли педала на газта?Нещо там да няма ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzzaaaqqq Публикувано 5 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2021 Да смених педала, но няма общо с него. Натискам педала от горе до долу, а оборотите започват да се вдигат с половин секунда закъснение и то в рамките на 2 секунди да кажем(мудно). Имал съм проблеми при дъжд, ако влезне вода в кутията на компютъра да умре още по-лошо. Тогава пали, но оборотите почти не отлепват при подаване на газ докато не изсъхне. Каква е вероятността проблема с оборотите да е от турбото? Никога не съм го карал на профилактика, не е чистено и нямам идея в какво състояние е. По Ваг като я натисна вади добро налягане, но това изключва ли проблема с мудните обороти да е от него? Кое всъшност отговаря за тези обороти? Може ли някой вакуум някъде да е причина? Може ли да са дюзите? Ще съм благодарен за някаква насока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Април 2021 Доклад Share Публикувано 5 Април 2021 Може да губи вакум ,клапана но турбото да не работи коректно, геометрията да заклинва на ниски обороти, не добре регулирани инжектори , неточно предварение на разпределителния вал ,лошо гориво,зацапани всмукателни колектори и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzzaaaqqq Публикувано 6 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Благодаря колега. Това въпросното предварение, как се регулира? И по какво да позная дали геометрията на турбото заклинва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Ето видео за вала https://youtu.be/fUF5F4P_LZI Геометрията само разглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 (Редактирано) преди 39 минути, audi+ написа: Ето видео за вала https://youtu.be/fUF5F4P_LZI Геометрията само разглобяване. Колега не си прав, че геометрията се чисти само чрез разглабване има и други начини чрез спрей за фурни и маркучи темата е разисквана в 21 страници в форума на Фолксваген лично аз съм изчистил над десет геометрии на мои и чужди коли и те уверявам че метода работи безотказно (чрез разглабяне пак става но е трудоемко и скъпо 150 лв в сервиз) ето я темата https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638 Тази снимка е от почистването на моето Ауди А 4 Б6 АВФ с наличен катализатор. Редактирано 6 Април 2021 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Чудесно , само че ако е чиста и заклинва значи е износена и се нуждае от подмяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Това със спрея е пълен ташак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Ако е заклинена смяна на гривната с лопатките обаче заклинващата геометрия се познава по следния начин: ето клип от движението на моя актуатор при почистена геометрия (от специалисти съм чувал че целия ход е 13-15 мм без да запъва ако се движи както на този клип след почистване е добре https://youtube.com/shorts/_y652ck06ZU?feature=share Ако задържа когато дръпнеш с вакуум маркуче на угасен мотор ще се движи малко след което ще запъне и с уста няма да може да преодолееш задържането (пак казвам този тест от клипа се прави на изчистена геометрия. преди 19 минути, veselin velchev написа: Това със спрея е пълен ташак. Пробвал ли си го целия форум на Фолксваген се чисти с него а тези които с скептични са разни автомонтьори които ги боли че не изкарват по 150 бързи лева за два три часа.Ти от кои си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 А разглобявал ли си такава "геометрия"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Не не съм защото от както този начин на почистване стана известен тук през 2017 година си чистя на воля вече два Фалкона с пяна за фурни АПТА Х-ПРЕС изразходих за над десет коли проблеми няма.Първия път като зацапах геометрията още преди да бъде известен този метод дадох 150 лв да ми я свалят и разглобят и след три месеца пак пренадуваше заради прекомерно каране в градски условия (зима беше)и от тогава само с спрея няма как всяка зима по два пъти да давам по 150 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Аха. Е, казват "резултата е важен", кои сме ние, да го оспорваме. Нищо, че въпросният "метОд", е абсурден, особено ако "геометрията" е вече износена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Нико понеже си важен член на Ауди форума би трябвало да познаваш и важните членове в форума на Фолксваген,знам че мен ме мразиш но да казваш че е ташак работа без да си пробвал или виждал е несериозно,но понеже го пиша аз край ташак е.Погледни мненията на разбирачите от форума на Фолксваген те също пишат и потвърждават написаното от мен ако не ги знаеш кои са да ти ги кажа онзи форум има десет пъти по голяма аудитория и десет пъти повече разбирачи и експерти,известни софийски майстори и други светила в ВАГ автомобилите.Като казваш че е ташак докажи го с факти,аз доказвам че работи с снимки клипове и тема с 21 страници (повече от колко се пишат тук за цяла година по всички теми) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Абсолютно безмислено е, да се обяснява каквото и да било в такива случаи, през годините това е доказвано нееднократно. Само за информация, в момента, когато РАЗГЛОБИШ И ВИДИШ (но и РАЗБЕРЕШ) устройството на въпросната "геометрия", веднага ще (би трябвало, че има някои условия) разбереш, как работи и колко "ефективен" е какъвто и да било препарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Нико много добре знам принципа на работа на променливата геометрия също съм гледал и стотици клипове на тази тематика на руски и английски (говоря и двата езика) не ми се обяснява не съм ученичка ПИК и няма да ми стигне времето да пиша до посреднощ.Понеже и ти разбираш принципа им ще обясня на две на три как става чистенето. Маха се тръбичката на ЕГР от там се БЪРКА с пластмасов маркуч с външен размер 6мм през отверстие чрез което се стига до лопатките на геометрията.Пяната е под формата на пяна за бръснене ОБЕМИСТА.Разпръзквача на Фалкона и се отстранява и се навива щуцер с маркуча.Пяната обгръща целия обем на мястото където са лопатките на геометрията.След напълването на мястото с пяна се маха вакуум маркуча на актуатора и се слага друго маркуче с което се дърпа вакуум за да се движат лопатките на геометрията окъпани в пяна и така двайсет пъти се прави след половин час пяната сляга и се пълни пак и така още половин час.После се пали колата без ЕГР тръбичка за да изхвърли лайната навън(повярвай ми хвърля по капака на двигателя)сглабя се тръбичката на ЕГР и се кара нормално докато загрее на 90 градуса и после на някоя отсечка газ и е готова.Нико разликата между твоето трудоемко чистене е че твоята турбината ще лъщи първите 10 Мин докато не я осереш с сажди и почернеете а моята ще е матова след почистването.Ефекта ще е един и същ с разликата че ти ще си почупиш ръцете особенно при разцепването на турбината а аз ще си пия биричка и ще си давам газ на спрея.СЕГА РАзбра ли философе дърт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Преди 3 часа, Kukata_a4 написа: .Ти от кои си? Аз съм масон ве.Като ми зацапа геометрията си купувам нова нурбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 (Редактирано) О другия Нико да не остане назад, радвам се да те чуя,вие с Нико да не сте братя.Веселине гледам че си писал че караш кола 2.0 16 бензин тогава какво се обаждал за неща в които изобщо не си в час явно. Редактирано 6 Април 2021 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Ясно, клипчета в тубата и......."познание" за устройството. Поредната кауза пердута във форума. ( "виж", не "виш") Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 (Редактирано) Нико освен да дразниш хората друга цел в живота имал ли си,или този форум ти е за избиване на комплекси,кога за последно помогна на някой,кога за последно не обиди някой,има ли смисъл от присъствието ти в този форум или изобщо има ли полза от теб защо не се запиташ понякога. Редактирано 6 Април 2021 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2021 Доклад Share Публикувано 6 Април 2021 Обиждаш се?!? От какво?!? Провери ли, какво е "causa perduta"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 Имаше такава песен на графа означава загубена невъзможна кауза,Нико писна ми да се занимавам с теб гледай си кефа и не ме коментирай и аз също няма да го правя.Ако има класация за най противен член на форума със сигурност ще бъдеш първи.Тук влизам за да помогна с каквото мога аз не да се джафкам с хората,ако и ти правише същото цена нямаше да имаш,но явно си такъв човек не завиждам на комшиите ти в Варна сигурно са пропищели от теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 Ако геометрията е зацапана и заклинила на ненадуване или пренадуване, трябва да излезе грешка при диагностика. Свали филтърната кутия и много внимателно разгледай всички вакуум маркучи, да не се е откачил или спукал някой. Чел съм тук във форума за муден вентил Н75 (управлява актуатора (геометрията) на турбината). Най-точно да се види какво става с турбината е, докато караш, някой, който е в час да направи лог с Ваг ком на турбото. Искано налягане от компютъра и актуални стойности на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 (Редактирано) Преди 12 часа, NIKO написа: Поредната кауза пердута във форума. Всичко си е кауза пердута в този тип двигатели над 300 000 км. На който не му е интересно да търси по интелигентно решение. Редактирано 7 Април 2021 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Април 2021 Доклад Share Публикувано 7 Април 2021 (Редактирано) На 5.04.2021 г. at 17:32, zzzaaaqqq написа: ... Имал съм проблеми при дъжд, ако влезне вода в кутията на компютъра да умре още по-лошо. Тогава пали, но оборотите почти не отлепват при подаване на газ докато не изсъхне. ... Аз бих започнал със смяна на компютъра. Наводняван ли е веднъж, не само че не можеш повече да разчиташ на него, но можеш да си сигурен че с времето постепенно ще си замине. Има ги много евтини в Алегрото. Аз си взех второ ECU за експерименти за 150 злоти заедно с доставката, което е 64 лева. Вече го клонирах и работи перфектно. При смяната ако има следи от електролиза по пиновете на ECU-то, ще трябва да почистиш и буксата доста щателно с контактен спрей. Редактирано 7 Април 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване